poniedziałek, 30 kwietnia 2018

[ Soy Luna 3 ] Pierwszy Open Music

Dzisiaj o godzinie 24:00 naszego czasu pojawi się 10 odcinek trzeciego sezonu Soy Luny. Już na początku będziemy mogli obejrzeć kontynuację Open Music, który rozpoczął się w 9 odcinku. Dzisiaj przygotowałam dla was wszystkie występy, które pojawiły się w 9 i pojawią się w 10 odcinku. Po więcej zapraszam do rozwinięcia.


#1 TIEMPO DE AMOR

Znalezione obrazy dla zapytania tiempo de amar soy luna

Jako pierwszy wystąpił zespół Roller Band, który uzyskał nowego członka jakim jest Matteo, dla którego to pierwszy występ na Openie z zespołem, bo zawsze śpiewał solo :) Chłopacy zaśpiewali utwór pt. " Tiempo de amor "

OPRACOWANIE TEKSTU 

# TŁUMACZENIE POLSKIE 
Po zobaczeniu cię, coś jest nie tak
Podoba mi się czy nie, nie
Nie wiem czy zawsze byłaś taka odległa, taka arogancka
Podchodzisz bliżej, a mnie już więcej kosztuje rozmawiać
Patrzysz na mnie czy nie, nie
I myślę, czy jest prawdą to co czuję
Tylko chwilę

Czy to jest miłość czy zwykły znak aby uciekać od strachu?
Nie mogę uniknąć swojej głupoty
To nie jestem ja, oh nie

Nie mów nic, ale poświęć na to czas
Czas na miłość
Już nie ptytaj więcej, a zamknij oczy
Lepiej jest to poczuć

Może to ten moment, aby poświęcić czas
Czas na miłość
Czas na miłość

Łączysz moją drugą rzeczywistość
A może to tylko moje wobrażenie?
Myślę o tobie, a teraz obwiniam się i żałuję
Rozumiem, że ta sytuacja nie może przeciągać się dłużej
Skoro jesteś dla mnie niemożliwa oraz niedostępna


Czy to jest miłość czy zwykły znak aby uciekać od strachu?
Nie mogę uniknąć swojej głupoty
To nie jestem ja, oh nie

Nie mów nic, ale poświęć na to czas
Czas na miłość
Już nie ptytaj więcej, a zamknij oczy
Lepiej ejst to poczuć
Może to ten moment, aby poświęcić czas
Czas na miłość

Jeśli odejdę zdesperowany
Kiedy ciągle będziesz knuć intrygi
Pamiętaj kto by powiedział
Jeśli to co się dzieje, jest prawdziwe
Jeśli twoje spojrzenie jest jedynie ogniem
Pamiętaj, kto by powiedział

Może to ten moment, aby poświęcić czas
Czas miłości

Nie mów nic, ale poświęć na to czas
Czas na miłość
Już nie ptytaj więcej, a zamknij oczy
Lepiej jest to poczuć

Może to ten moment, aby poświęcić czas
Czas na miłość


#2 ANDAREMOS

Andaremos mogliśmy już usłyszeć pod koniec 2 sezonu, kiedy to Luna i Simon przebywali w Cancun. A teraz w pełnej wersji usłyszeliśmy ten utwór na Openie, gdzie ponownie zaśpiewali ją Luna i Simon. Magia jaka ich łączy podczas śpiewania jest nie do opisania. Może z czasem połączy ich pełniejsza więź i będą razem, chociaż Simon obecnie kocha Ambar. 




#3 JA JAZMIN

Kolejny występ należał do Jazmin, która wprawdzie nie wykonała jakiegoś twórczego utworu to zrobiła wielkie show. 




#4 I'VE GOT A FEELING

Następnie na scenę weszło trio niepokonanych gwiazd Rollera, którzy w 3 sezonie mają ogromną przewagę nad resztą. Mowa tu oczywiście o Ambar, Emilię i Benicio, którzy na Openie wykonali piosenkę z 2 sezonu I've Got a Feeling. Co mnie najbardziej zaskoczyło to to, że do występu przyłączył się Ramiro, pokazując tym samym zjednoczenie z ekipą Red Sharks i całkowite oddalenie się od ekipy Rollera. 




Która piosenka powinna wygrać i jest według was najlepsza ? 


8 komentarzy:

  1. Tiempo de amor

    OdpowiedzUsuń
  2. Andaremos nalepsze połączenie głosów Luny i Simona, każdej piosenki, którą śpiewają we dwoje słuch się najprzyjemniej, chociaż I,ve got a feeling też dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. andaremos zdecydowanie najlepsza piosenka

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.