sobota, 7 maja 2016

[ Soy Luna ] Pocałunek Matteo i Luny


W Ameryce Południowej m.in. ( Argentyna, Meksyk, Brazylia itp.) wczoraj odbył się 40 odcinek Soy Luny, jest to finał pierwszej połowy. Następne 40 odcinków w tym finał odbędzie się za około 2 miesiące. A co wydarzyło się w 40 odcinku ? Coś magicznego, a zarazem niezbyt przyjemnego dla fanów Simona i Luny. Po więcej zapraszam do rozwinięcia

Podczas finału konkursu, Simona porwali pracownicy Sharon a zarazem wspólnicy Ambar. Niestety chłopak nie zdążył na występ i zastąpił go musiał Matteo. Luna podczas tańca wykonała piosenkę Alas. Matteo bardzo szybko poczuł się dobrze u boku Luny a na koniec pocałował ją. Jednak na widowni była Ambar oraz Simon, którzy zobaczyli ich pocałunek. Simon załamał się a w jego oczach widać było łzy. Za to Ambar na pewno będzie chciała się zemścić. Zobaczcie zatem ich pocałunek .


I co o tym myślicie ? Będą razem ? Czy może Simon zawalczy o swoją przyjaciółkę i odbierze dla Matteo, Lunę ? 



37 komentarzy:

  1. Lunmat (polączenie imion luna i matta) 💜💜 chce ten odcinek *o* aż dostałam gesiej skórki xd czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba raczej Lutteo a nie Lunmat

      Usuń
    2. kocham lune awy ziomki kocham kocham kocham
      lunite matteo terz


      Usuń
  2. Ja nie lubie Simona zakochałam sie w Lunie i Matteo a także w Ninie i Gadtonie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też go nie lubię ale kocham Lune i Matteo po tym występie na pewno będą razem widziałam taki urywk w który odgry wają romeo i julie a więc na 100% bedą razem ale pewnie dopiero na końcu<3<3<3:)

      Usuń
    2. Romeo i julia były kilka odcinków przed pocałunkiem gdyż mieli takie zadanie w szkole :D

      Usuń
    3. Romeo i julia były kilka odcinków przed pocałunkiem gdyż mieli takie zadanie w szkole :D

      Usuń
  3. Sorki Gastonie nie lubie mojej klawiatury

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciała żeby parą była "LUNA i Simon" żal mi się zrobiło Simona aż płakałam tak jak on luna i Matteo nie pasują do siebie .przecież matteo w niczym nie pomaga ł i nie wspierał Luny a Simon ta więc niech oni zostaną parą .Simon musi zawalczyć o rękę Luny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE PRZECIEŻ SIMON I LUNA NIE MOŻLIWE ,LUNA I MATTEO \KTO SIĘ CZUBI TEN SIĘ LUBI| BARDZO SIĘ CĘSTO TAK ŚMIESZNIE KŁUCĄ A PRYSŁOWIIE NIE KŁAMIE

      Usuń
  6. Mam nadzieję że Luna i Matteo będą razem. Pewnie będzie tak jak w serialu „ Violetta " . Tak jakby Leon = Matteo a Diego/ Thomas = Simon. Mam nadzieję że tak się to skończy i oby Ambar tego wszystkiego nie zniszczyła ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje!! ogólnie ten serial jest podobny do violetty

      Usuń
    2. masz racje!! ogólnie ten serial jest podobny do violetty

      Usuń
    3. Coś czuje że Simon będzie z Ambar by wkurzyć Lunę i Matteo by byli zazdrośni

      Usuń
  7. bardzo bym chciała by Matteo i Luna byi razem wcześniej ambar zerwała z matteo ale musiała mu wybaczyć szkoda a simon niech będzie z kimś tam

    OdpowiedzUsuń
  8. HEJ WAM MAM NA IMIĘ LUIZA

    OdpowiedzUsuń
  9. CZEŚĆ LUIZA MAM NA IMIĘ ADRIAN MIŁO MI CIĘ POZNAĆ PIĘKNA

    OdpowiedzUsuń
  10. Luna i Matteo idealnie do Siebie pasują. Oglądając serial widać, że Matteo czuje się swobodniej przy Lunie. Chłopak z dnia na dzień próbuje zbliżyć się do Luny, ale przeszkadza mu w tym Ambar i Simon. Mam nadzieje, że Luna i Matteo będą razem. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będą razem więcej w 80 odc pocałują się

      Usuń
  11. Lutteo bo simon jest jakiś taki no nie wiem moim zdaniem matteo powinien być z luną. Na odwrótnoe ważne. Bo jak można napisać że matteo jej nie pomaga jak wyciągnoł ją z basenu rozwiązał jej zadanoa a ten zakład z gastonem chyba nie jest już ważny
    Moim zdaniem Luna też jest zauroczona matteo gdyż jak obwjrzycie fragmenty przetłumaczone (napisy).Które trwają ze trzy minuty o tym że ona zgadza się nawet by ten jej pomagał i wnnioski zntwgo takie że ambar jest głupia luna najlepsze a matteonszkoda słów by go określić więc LUTTEO FOREVER a simon miech szuka sobie pocieszenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie umiem wybrać Matteo jest śliczny a Simon nie jest taki zly.Wiem napewno że Luna będzie z Matteo.I podobno Simon ma być z Ambar ale to chyba niemożliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem Simon ma być z Jazmin, a Ambar z kimś kogo przyprowadziła Jazmin ;) LUTTEO 4EVER <3<3

      Usuń
    2. Z tego co wiem Simon ma być z Jazmin, a Ambar z kimś kogo przyprowadziła Jazmin ;) LUTTEO 4EVER <3<3

      Usuń
    3. Simon nie będzie z jazmin ale Simon będzie z luna a potem Simon będzie z ambar kocham simonka czemu wszyscy wolą lutteo ja wole lu on #lumonForever

      Usuń
    4. Simon nie będzie z jazmin tylko z luną a potem z ambar a ja wole Simona wszyscy wolą lutteo a ja lumon #lumonForever

      Usuń
    5. simon w 95 odcinku bendzie z ambar anie zlunom ani z jazmin

      Usuń
  13. Moim zdaniem Luna powinna być z Matteo.♥ Już od 1 odcinka jestem za nimi :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pocałunek był niesamowity i co wiem dopiero od 50 odcinku Matteo wyzna Lunie milosc

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham cie korol sevila mam na imie niko

    OdpowiedzUsuń
  17. A to będzie w pierwszym sezonie czy drugim?

    OdpowiedzUsuń
  18. Matteo i Luna będą podobno razem bo widziałam w spoilerach na Disney chanel

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.