wtorek, 10 kwietnia 2018

[ Soy Luna 3 ] Opracowanie piosenki " Solos "

Znalezione obrazy dla zapytania soy luna 3 simbar

Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym opracowaniem piosenki z 3 sezonu a mianowicie utworu
 pt "Solos", którą wykonują Valentina Zenera i Michael Ronda. Po więcej zapraszam do rozwinięcia. 

Tłumaczenie wykonała Mia

Tłumaczenie tekstu 

Możesz mi zaufać 
Możesz pozwolić, aby to wszystko spłynęło
Już nie ma naiwności
To nie jest moment, w którym powinieneś uciekać

Możesz sobie wyobrazić 
Możesz zostawić mnie przy swoim boku
Ja wiem, co jest prawdą 
Nie wierzę w to, co działo się w przeszłości

Szukasz w moim sercu i myli ci się to 
Chcę poczuć skąd przybyłem
Nie odchodź daleko

Razem przeciwko całemu światu
Jeden głos przez sekundę 
W ciszy jedno spojrzenie 
Zaprowadź mnie
Razem nie powiemy o tym nikomu 
Pilnuj mnie, bo jestem winna
Z pocałunkiem, jednym spojrzeniem 
Zaprowadź mnie

Prowadź mnie

Mogę udawać
Mogę pozwolić się narazić
Rozumiem, że pod koniec to wszystko się wydarzy,
Wszystko powróci

Mogę kochać cię tak 
Mogę stać się inną sobą
Nie chcę się zmieniać
Przykro mi, że jednak coś mnie przemienia

Szukasz w moim sercu i myli ci się to 
Chcę poczuć skąd przybyłem
Nie odchodź daleko

Razem przeciwko całemu światu
Jeden głos przez sekundę 
W ciszy jedno spojrzenie 
Zaprowadź mnie
Razem nie powiemy o tym nikomu
Pilnuj mnie, bo jestem winna
Z pocałunkiem, jednym spojrzeniem 
Zaprowadź mnie

Jesteśmy przeciwko światu
Prowadź mnie
W ciszy jedno spojrzenie 
Razem przeciwko całemu światu

Razem przeciwko całemu światu


Utwór ma mocniejsze brzmienie, różni się znacznie od piosenek, które Ambar wykonywała w pierwszym i drugim sezonie, także Simon w 3 sezonie chyba pokaże się na w nowym świetle. 

Jak wam się podoba piosenka ? 

1 komentarz:

  1. Cudowna piosenka mam nadzieje że nie będziemy musiel długo czekać na Simbar w 3 sezonie

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.