niedziela, 15 maja 2016

[ Soy Luna ] Opis par


W Ameryce Południowej skończyła się połowa pierwszego sezonu a ja postanowiłam wam podsumować wszystkie związki oraz przyjaźnie z serialu, które do tej pory się narodziły. Zapraszam do rozwinięcia. 

AMBAR I MATTEO



Już w pierwszym odcinku możemy się dowiedzieć, że są razem. Ambar i Matteo to dwójka bardzo             bogatych i popularnych dzieciaków w szkole. Oboje tworzą idealną parę, jednak nie jest tak kolorowo jakby się zdawało. Matteo po poznaniu tytułowej bohaterki - Luny, bardzo jest nią     oczarowany i coraz częściej kłóci się z Ambar. Jednak dziewczyna tak szybko się nie poddaje i do              końca walczy o swojego ukochanego. Niestety, w 40 odcinku podczas wspólnego tańca Luny i                                Matteo, oboje całują się niszcząc tym samym związek Ambar. 

LUNA I MATTEO



Ta para poznała się gdy Matteo był na wakacjach w Cancun. rodzinnym mieście Luny. Oboje coś do siebie poczuli, jednak na drodze stała im zawsze Ambar. Później gdy Luna była w Buenos Aires a w 5 odcinku przyleciał Simon, Matteo stracił nadzieję na bycie z Luną. Jednak koniec końcu zaczął rywalizować z Simonem o serce dziewczyny i tak wygrał je w 40 odcinku podczas ich wspólnego pocałunku. Niestety nie wiadomo czy będą razem, ponieważ Matteo całując Lunę zdradził Ambar na jej oczach. 

SIMON I LUNA



Simon od dawna przyjaźnił się z Luną. Oboje mieszkali w Cancun i podjęli pracę w restauracji. Niestety wszystko się zmieniło kiedy Luna wyleciała do Buenos Aires zostawiając Simona. Chłopak wtedy zdał sobie sprawę co czuje do dziewczyny i przyleciał za nią w 5 odcinku. Oboje byli bardzo szczęścili z tego, że znów są blisko. Później Simon coraz częściej starał się zbliżać do Luny a ona powoli zaczynała odwzajemniać sympatię. Ale na końcu pierwszej połowy pierwszego sezonu ujrzał pocałunek Luny i Matteo. Te zdarzenie złamało mu serce a w jego oczach było widać łzy i gorycz. 

NINA I GASTON



Ta para jest zupełnie z dwóch innych światów, ale jedyne co ich łączy to fotografia. Oboje lubią robić zdjęcia a na zajęciach dodatkowych ze sztuki mają bardzo dobry kontakt, dzięki czemu coraz bardziej się zbliżają do siebie. Jednak nadal nic między nimi nie było oprócz wspólnych rozmów i wymienianiu się spojrzeniami. Na drodze do szczęścia stoi jednak Delfi, która zakochała się w Gastonie.

DELFI I GASTONA



Delfi od samego początku jest zakochana w Gastonie, jednak on traktuje ją jak zwykłą koleżankę. Dziewczyna mimo to nie odpuszcza, wie jednak, że jest Nina która również kocha Gastona. Co z tego wyniknie, jeszcze nie wiadomo.

RAMIRO I YAM



Ta para to dwójka przyjaciół, którzy od początku rywalizują o dobre miejsca w konkursach Open Music. Ramiro to chłopak, który pragnie zostać odkryty przez producenta muzycznego, a Yam jest jego przeciwieństwem. Czy kiedyś będą razem ? Możliwe, ponieważ w 40 odcinku pocałowali się, w prawdzie tylko po to by Ramiro nie dostał od jednego z muzyków zespołu. Ale może coś zaiskrzy po tym zdarzeniu.

Która para jak dla was jest najlepsza ? Co myślicie o Lunie i Matteo ? 


93 komentarze:

  1. Tak właściwie to Matteo zerwał z Ambar, chyba odcinek czy kilka przed pocałunkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Żadnej zdrady nie było ☺

      Usuń
    2. Dokładnie! Żadnej zdrady nie było ☺

      Usuń
    3. Właśnie!

      Usuń
    4. ja uwielbiam soy lunę lecz ja kibicuje parom deli i gostonowi, ramiro i yam, i lunie i matteo ale luna i matteo t idealna para.

      Usuń
    5. Mi smutno że luna i Simon nie będą parą w dalszych odcinkach bèdzie Nowa dziewczyna Daniela i oto nowa para Daniela i Simon serce mi się kruszy jak to widze💔

      Usuń
  2. Lunie i Matteo. Narazie z Polskich odc było że w piątym odc Matteo założy się z jego kolegą że musi poderwać jakąś dziewczynę ze szkoły i wypadnie na Lunę. Ale wydaje mi się że Matteo ją kocha co wiadomo po 40 odc jak się całują i on od początku ją kochał (tak wyglądało) Mam nadzieję że będą razem... I wydaje mi się że trochę jest to kopia violetty! Ale i tak wole.. Soy Luna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest kopia bo soy lune wymyślił ten sam producent co Violette xD

      Usuń
  3. Ja uwielbiam ten serial.Dla mnie super parą jest Luna i Matteo,ale też kibicuję Ninie i Gastonowi mam nadzieję,że będą razem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku! Ja tez mega kibicuje ninie i gastonowi i tez sadze ze matteo i luna to najlepsza para ever <333

      Usuń
  4. kocham violette i to prawda jeste to serial podobny, gdyż violetta miała zaplanowane od początku 3 sezony. Kiedy sie skończyła weszła SOY LUNA która bedzie miała również 3 sezony kocham disney

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi jest smutno bo kibicuję Lunie i Simonowi ale z tego co widze simon zostanie skreślony z listy sympatii ... smutno mi...cóż Matteo jest przystojny ale bez przesady! Kończę smutełem :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Simon i Luna tak do siebie pasują... biedny Simon :(

      Usuń
    2. Mi też jest smutmo

      Usuń
    3. Fakt, Simon i Luna to przyjaciele, więc smutno mi, że Luna go tak po prostu skreśliła dla jakiegoś Matteo. No bez przesady... SMUTEQ ��

      Usuń
    4. Jak dla mnie Luna i Simon świetnie wyglądają jako przyjaciele (i tylko jak przyjaciele nic więcej). Simon jest świetnym przyjacielem i jest bardzo dobry dla Luny i też mu współczuję.

      Usuń
    5. Ja uważam że Luna i Simon to świetna para,bardzo smutno mi że jednak nie będą razem ;( oni tak do siebie pasuja

      Usuń
    6. Luna i Simon forever każdy woli Matteo a ja simonka.
      #NiewidzialnaNaZawsze

      Usuń
  6. Ja najbardziej kibicuję Jam i Ramiro, ale lubię też Lunę i Matteo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej ej , to jak myślicie będą razem Matteo i Luna ? Ja im bardzo kibicuje ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę że będą razem !!!!!!!

      Usuń
    2. Oby ! Ale słyszałam że będą!

      Usuń
    3. W 2 sezonie Soy Luny będą razem + do tego będzie też dużo ich pocałunków :)

      Usuń
  8. Ja kibicuję parze, której tu nie ma, a dokładniej Nico i Jim <3 Oczywiście kibicuję też Lunie i Matteo, to mój OTP *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Felicity Fornau14 czerwca 2016 21:28

      Wiesz co, dla mnie Nico i Jim powinni być parą. Taki chłopak jak Nico zdarza się bardzo rzadko. A z Jim chyba naprawdę jest coś nie tak, że odrzuca takiego chłopaka jak Nico...

      Usuń
    2. Zgadzam się z tym że Nico i Jim powinni być parą ale za to nie rozumiem tego że Jim widzi coś w Ramiro

      Usuń
  9. tak matteo i luna raczej będą razem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kibicuje Simonowi i Lunie żal mi go ze tak się zalamal ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym żeby Luna i Matteo byli razem. Tworzą razem idealną parę! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem najlepszą parą jest Luna i Matteo ale kibicuje też Ninie i Gastonowi! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację że Luna i Matteo i Nina i Gaston ...
      Ciekawe czy im się to uda ???

      Usuń
    2. Tak Luna i Matteo powinni być razem ale szkoda mi Simona:(*

      Usuń
    3. Tak! Dla mnie to Luna i Matteo i Ninia i Gaston to świetne pary. Widziałam w zapowiedziach że Ambar będzie próbowała odzyskać Matteo i sie pocałują! A chce żeby Luna i Matteo byli razem!

      Usuń
  13. Mam nadzieje ze Luna i Matteo beda razem ( lutteo ) ❤..... Ogladajac 5 odc strasznie sie wkurzyłam bo myslalam ze Matteo sie juz podda widzac Simona......Ale jednak nie...strasznie im kibicuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie lubiałam Matteo i Ambar! Kibicuje Matteo i Lunie♥♥♥♥♥♥
    Ale napoczątku to sie nie lubieli i sie przezywali ale mysie ze beda razem bo w 37 odc zerwali zobaczcie na tą strone i ostatni film a nad nim pisze tak:Matteo mówi Lunie, że nie jest już z Ambar - Capitulo 37
    mam nadzienie że bedą razem a tu macie link do tej story jak matteo powiedział lunie że zerwał z Ambar
    to on:
    http://jestem-luna-polska.blogspot.co.ke/2016/05/tumaczenie-lutteo-czy-to-jeszcze.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Słuchajcie ja kibicuje lunie i matteo 》》lutteo Forever ������
    A tak pod tym to szkoda mi, że na całym Internecie nie ma żadnych blogów o nich... jakby ktoś coś znalazł to proszę o odpowiedź .... Tak z opowiadaniach fanfiction ... Tak bardzo bym chciała taki blog ��
    #Maddy

    OdpowiedzUsuń
  16. Luna i Simon <3

    OdpowiedzUsuń
  17. luna i simon powinni byc razem

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda mi Ambar bardzo ją lubie ,a nie lubie Luny znaczy nie tak całkowicie tylko troche /ale w sumie Luna i Matteo ładnie razem wygładają mam nadzieje ,że Nina i Gaston będą razem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieje że to Luna i Matteo będą razem!!�� Oni są dla SB stworzeni! To jest takie słodkie!❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem luna i simon powinni być razem, ponieważ już bardzo długo się znają i są najlepszymi przyjaciółmi oraz simon zrobi wszystko dla luny. Ambar i matteo powinni być razem

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kibicuję Ninie i Gastonowi ale także bardzo lubię Yam i Ramiro!

    OdpowiedzUsuń
  22. JA KIBICUJE LUNIE I SIMONIE LUBIĘ ICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę!!!!!! Ja wolę lunę i matteo. Simon nie ma szans. Nie zdobędzieluny.

    OdpowiedzUsuń
  24. według mnie Luna prędzej czy pózniej będzie z Simonem. Co prawda tak Luna dotychczas będzie z Matteo ale tylko do czasu .. Coś mi mówi że Ambar wróci do Matteo jak nie w tym sezonie to w 2... ;) takie jest moje zdanie ... Oczywiście kibicuję Lunie i Matteo ;) ( to tylko takie przeczucia ) ciekawe z kim będzie dotychczas Ambar skoro Luna będzie z Matteo ! <3 jeśli przeczuwacie to piszcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ambar będzie z Simonem!!
      (Tak mi sie tylko wydaje nic nie wiadomo)!!!

      Usuń
    2. Simon pierwszy będzie z luna ale zerwie z nią bo wie że ona go nie kocha w taki sposób jak on ją ale jestem za lutteo w 80 odcinku się pocalują a w 2 sezonie ma być dużo lutteo no i będą razem lubie też gastine jim i nico jam i ramiro no i ma być też simbar w 2 sezonie

      Usuń
  25. Dla mnie idealna para to LUTTEO bardzo i to bardzo chcę żeby po tym pocałunku byli razem . MATTEO to ciacho !!!!!!!! JESTEM ZA LUTTEO !!!!!! MATTEO + LUNA = <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się✌😂🌙

      Usuń
    2. Ja z wami �� lutteo górą

      Usuń
    3. Ja uwielbiam mtteo no i luna też może być ale pasują do siebie

      Usuń
  26. Nie cierpię Ambar.

    OdpowiedzUsuń
  27. Możecie współczuć ale zobaczcie
    Głównymi bohaterami są Luna i Matteo(Ruggero i Karol)i zawsze jak są wywiady to są tylko oni,nie ma Simona.I myślę, że mimo problemów z Simonem Luna wybierze Matteo.A Simon z Jazmin xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simon będzie z Danielą, w 50 odcinku się pocałują, a Luna to zobaczy :(

      Usuń
  28. Bardzo kibicuje matteo i lunie, za Simonem NIE przepadam!!!!
    . <3LUTTEO<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram twoje zdanie

      Usuń
    2. Popieram twoje zdanie

      Usuń
    3. A ja wole simona od matteo! Mam już dość Luny, która nie może się zdecydować na jednego chłopaka tylko cały czas lata od matteo do simona!

      Usuń
  29. Ja najbardziej kibicuje LUTTEO ������ Luna i Matteo to stworzona para��Wydaje mi sie że Matteo i Luna będą razem po od początku srerialu widać że Matteo podrywa naszą główną bohatetke, a ona patrzy sie na niego zakochanymi oczami ^^
    Nobo gdy Ambar tańczyła lub przytulała Matteo, Luna odrazu była smutna . LUTTEO ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Luna nie pasuje do \MATTEO BO ON PASUJE DO AMBAR są idealną parą pozatym luna jest od niego młotsza o 6 lat nie lubie jej!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rok, tak a pro po.

      Usuń
    2. Musisz zacząć odróżniać aktorów od ich ról...
      Luna jest młodsza od Matteo o rok
      Karol jest młodsza od Ruggero o 6 lat

      Usuń
  31. Simon bęszie z Jasmin

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham Lutteo <3!!! Bardzo im kibicuję! Matteo w 55 odcinku zaśpiewa jej piosenkę!!! Jest taki spoiler, że będą razem! Jest też taki spoiler, że Luna tak na serio czuje coś do Simóna, lecz to nie może być prawda! To tylko spoiler! Lutteo Forever <3 !!!












    OdpowiedzUsuń
  33. oto wszystkie pary ktore moim zdaniem powinny byc razem
    1. luna i matteo
    2. ambar i simon
    3. nina i gaston
    4. jim i nico
    5. jam i ramiro
    6 delfi i pedro
    7. jazmin i ten chłopak ktory nagrywal wystep ambar delfi i jazmin oraz ich komentowal

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kibicuje Lunie I Matteo (Lutteo ). Gdzoeś Czytałam że Luna I Matteo będą razem ale potem Luna zerwie z Matteo bo dowie się o zakładzie Matteo i Gastona 😥😥😥

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja kibicuje Lunie I Matteo (Lutteo ). Gdzoeś Czytałam że Luna I Matteo będą razem ale potem Luna zerwie z Matteo bo dowie się o zakładzie Matteo i Gastona 😥😥😥

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chciałbym żeby pary były takie ambar i seba , Simon i daniela luna i Matte lub Simon luna

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealny post ;)
    Zapraszam do mnie na historię o serialu "Soy Luna" której jeszcze nikt nie widział na polskim bloggerze ;)

    http://story-by-livia.blogspot.com

    Livia xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapomniałaś o Jim i Nico. A tak w ogóle to czy wy na serio nie zauważyłyście jaki Simon jest wścibski?! Ciągle pyta lune czy czuje coś do Matteo, tak jakby jej tego zabraniał, a prawdziwi przyjeaciele tak nie robią. Pozatem zawsze gdy Luna i Matteo rozmawiają, albo się zaraz mają pocałować i przychodzi zazdrosny Simon. I nie rozumiem co wy macie do Matteo. Wyobrażacie sobie co on musi przeżyważ? Albo dlaczego ma tylko jednego przyjaciela? Ponieważ ciągle zmieniał miejsce zamieszkania, przeprowadzał się do innych krajów, i zawsze był wszędzie nowy. On naprawdę pasuje do Luny. Świetni się dopełniają. I myślę, że Matteo jest zupełnie inny w głębi serca. Samotny, zagubiony i wrażliwy. Odczepcie się od niego.

    OdpowiedzUsuń
  39. No-no-no luna zakochaj się w Simonie to ciacho.

    OdpowiedzUsuń
  40. Faktycznie żadnej zdrady nie było bo w odcinku 39 matteo zerwał z ambar.
    Więc zanim coś napiszesz to sprawdzaj informacje czy są prawdziwe!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. oto pary które moim zdaniem powinny być razem
    1 . luna i matteo lutteo
    2 . ambar i simon simbar
    3. nina i gaston gastina
    4. jim i nico jico moja ulub para
    5. yam i ramiro yamiro
    6. delfi i pedro pelfi
    7. jazmin i arcade arcmin nazwa przezemnie wymyślona
    starsi
    sharon i poseł który występował w jednym z odcinków
    oczywiście miquel i monica
    mora i ricardo
    tamara i samu nascimieno
    ana mama niny i rey agent sharon
    amanda i cato
    tino i olga
    drugoplanowi
    flor i sebastian vialobos

    OdpowiedzUsuń
  42. A co z Nico i Jim? W 40 odcinku umówili sie na randkę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jestem za Luną i Simonem , a co do Delfi i Gastona nie pasują do siebie. Delfi jest za ostra dla niego.Jej jest potrzebny ktoś taki jak Pedro

    OdpowiedzUsuń
  44. Adraianna ja nie mam nic do Matteo tylko wydaje mi się że Simon czuje coś silnego do Luny i dlatego wydaje się być zazdrosny.A poza tym to tylko serial.Stwórca chce nam pokazać świat nie skończonych marzeń

    OdpowiedzUsuń
  45. No no no zadnej zdrady nie bylo zgadzam sie z innymi komami. On zerwał z Ambar wczesniej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja kibicuję Matteo i Lunie. To świetna para!!!!! A za Simonem to za bardzo nie przepadam i naprawdę się wkurzyłam jak przyjechał w 5 odc!!!! Bardzo często to on zaczynał kłótnie jego i Matteo, a Luna zwalała winę nie na niego tylko na Matteo!!!! No jak tak można !? Dla mnie idealna para to LUTTEO!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. LUTTEO FOREVER !!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. pary które powinny być razem to
    jim i matteo
    luna i nico
    delfi i simon
    nina i xavi
    ambar i pedro
    jazmin i ramiro
    yam i gaston

    OdpowiedzUsuń
  49. jim i matteo powinni być razem

    OdpowiedzUsuń
  50. moim zdaniem serial soy luna powinien być bardziej młodzieżowy może nawet powinny być sceny łóżkowe

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja nienawidzę Lutteo. Wlazł się do jej życia i namieszał. Ja jestem całym sercem za Lumon - Simon to najlepsze co ją w życiu spotkało. Był przy niej ZAWSZE, napisał dla niej piosenki, skakał przy niej, a ona wybrała tego duperela.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja kocham Lutteo. Matteo zawesz był z Luną nawet gdy Luna go jeszcze nie lubiała...Ja myślę że w tym sezonie będzie Lutteo Simbar Gastina Pelfi Nicjim Yamiro Rikada i Amato

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwaga, uwaga. Lubię Lutteo, ale... Po odcinku 21 stwierdziłam, że pomimo wszystko wolę Ambar i Matteo. (wiem, że Matteo będzie z Luną)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.