sobota, 7 kwietnia 2018

[ Soy Luna 3 ] Opracowanie piosenki " Mi Corazón Hace Wow Wow "

Podobny obraz

Przedwczoraj pisałam o wszystkich piosenkach z najnowszego sezonu, a dziś chciałabym opracować dla was piosenkę, która znajduje się w albumie, czyli " Mi Corazón Hace Wow Wow " w wykonaniu serialowego Erica. Po więcej zapraszam do rozwinięcia.


Tłumaczenie tekstu piosenki wykonała Mia

KIM JEST ERIC ?

Eric jest Ekwadorczykiem, który pojawia się już od początku 3 sezonu. Jest on wielkim fanem Felicity for Now. Z czasem zakochuje się w dziewczynie i chce ją zdobyć. Po tym jak Nina zrywa z Gastonem, Erci próbuje wykorzystać sytuację i zbliżyć się do dziewczyny. Nina także zakochuje się w Ericu. Wygląda na to, że Gaston pójdzie w zapomnienie. Eric to bardzo wrażliwy chłopak. Specjalnie dla Niny napisał piosenkę o jego uczuciu do niej. Utwór Mi Corazón Hace Wow Wow zaśpiewa w 3 sezonie w domu Luny podczas open music ( niestety nie wiem dlaczego nie w Jam&Roller ).

Znalezione obrazy dla zapytania Soy Luna 3 - Mi Corazon hace Wow wow

TEKST PO HISZPAŃSKU

En algún momento esto tenía que pasar
Desde que tu llegaste sin permiso sin avisar
Mi corazón hace wow wow
cuando te tengo aqui solita pa mi

Mi corazón hace wow wow
Cuando te tengo aquí
Solita pa mi
Wow wow, wow wow

Mi corazón late por ti así
wow wow
wow wow
Mi corazón late por ti así

Escucha reina nunca te he fallado
y conosco por las cosas que has pasado
Escuchame nena tu eres la princesa del cuento de hadas que recién comienza

Tu me puedes ocultar que piensas en mi
Y yo no puedo negar que estoy loco por ti
Mi corazón hace wow wow
cuando te tengo aqui
solita pa mi

 Mi corazón hace wow wow cuando te tengo aqui solita pa mi
Wow wow
wow wow

Mi corazón late por ti así
Wow wow
Wow wow
Mi corazón late por ti así

Lo que te he dicho es lo que siento
sabes mi vida que esto es sentimiento
se nota
tengo mi corazón se siente sólo y enfermo

Yo quiero respirar tenerte conmigo siempre mujer te lo pido
nunca te alejes de mi
por favor te lo ruego beyby

Mi corazón hace wow wow
Cuando te tengo aquí solita pa mi
No corazón hace wow wow cuando te tengo aqui solita pa mi

Mi corazón hace wow wow
Cuando te tengo aquí solita pa mi
No corazón hace wow wow cuando te tengo aqui solita pa mi

Wow wow ,Wow wow
Mi corazón late por ti así
Wow wow, Wow wow
Mi corazón late

En algún momento
esto tenía que pasar
de repente tu llegaste
sin permiso sin avisar

No supe que decir
ni siquiera que pensar
me dejaste congelado casi
Sin poder hablar

Mi corazón hace wow wow
Wow wow
Solita pa mi

Mi corazón hace wow wow
Cuando te tengo aquí solita pa mi
Mi corazón hace wow wow
Cuando te tengo aquí solita pa mi

Wow wow
Dow wow
Mi corazón late por ti así

TEKST PO POLSKU

W końcu musiało się to zdarzyć
Tak nagle się pojawiłaś bez żadnej zapowiedzi i żadnego pozwolenia

Moje serce bije w rytmie wow wow
Kiedy jesteś tutaj przy mnie sama
Moje serce bije w rytmie wow wow
Kiedy jesteś tutaj przy mnie sama

Wow wow, wow wow
Moje serce bije dla Ciebie właśnie tak
Wow wow, wow wow
Moje serce bije dla Ciebie właśnie tak

Posłuchaj, królowo
Nigdy cię nie zawiodłem i znam cię przez wszystko, co zdarzyło się w przeszłości
Posłuchaj mnie dobrze, jesteś księżniczką z bajki, która niedawno się rozpoczęła
I nie możesz zaprzeczyć, że myślisz o mnie
A ja nie mogę powiedzieć, że nie zwariowałem na twoim punkcie

Moje serce bije w rytmie wow wow
Kiedy jesteś tutaj przy mnie sama
Moje serce bije w rytmie wow wow
Kiedy jesteś tutaj przy mnie sama

Wow wow, wow wow
Moje serce bije dla Ciebie właśnie tak
Wow wow, wow wow
Moje serce bije dla Ciebie właśnie tak

Powiedziałem ci, co czuję
Wiesz teraz, co za uczucie wypełnia moje życie
Kiedy cię nie mam, czuję się sam i w chorobie
Chcę znów oddychać, chcę cię mieć przy sobie zawsze, kobieto
Proszę, żebyś nigdy ode mnie nie odchodziła, błagam cię o to, kochanie

Moje serce bije w rytmie wow wow
Kiedy jesteś tutaj przy mnie sama
Moje serce bije w rytmie wow wow
Kiedy jesteś tutaj przy mnie sama

Wow wow, wow wow
Moje serce bije dla Ciebie właśnie tak
Wow wow, wow wow
Moje serce bije

W końcu musiało się to zdarzyć
Tak nagle pojawiłaś sie bez żadnej zapowiedzi i żadnego pozwolenia
Nie wiedziałem co powiedzieć
Nawet nie wiedziałem co mam myśleć
Zostawiłaś mnie zmrożonego, prawie nie mogłem mówić

Moje serce bije w rytmie wow wow
Wow wow jesteś jedynie dla mnie
Moje serce bije w rytmie wow wow
Kiedy jesteś tutaj przy mnie sama
Moje serce bije w rytmie wow wow
Kiedy jesteś tutaj przy mnie sama

Wow wow, wow wow
Moje serce bije właśnie tak

Poniżej zobaczycie Music On, w którym Jadino ( Eric ) wypowiada się na temat piosenki. Jest tam też fragment z odcinka gdzie śpiewa dla Niny.


Cały utwór


Jak wam się podoba najnowsza piosenka z 3 sezonu ? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.