środa, 25 kwietnia 2018

[ Soy Luna 3 ] Opracowanie piosenki Decirte lo que siento


Witajcie kochani. Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym opracowaniem piosenki z 3 sezonu. Utwór, który dzisiaj zobaczycie nosi tytuł " Decirte lo que siento " i jest wykonywany przez Roller Band. Po więcej zapraszam do rozwinięcia.

Tłumaczenie wykonała Mia. 

TEKST PO HISZPAŃSKU 

Te vi soñar, vi volar
Creí tocar tu forma de ser
En una canción

Te conocí sin esperar que fueras a entenderme tan bien
Con una canción
Amanece la verdad
No quedó más que tu mirar
En tus ojos voy
¿Cómo decirte lo que siento?
Eres alguien especial
Tus palabras van con el viento
Dibujándose en el mar de tu voz

Te conocí sin esperar que fueras a entenderme tan bien
Con una canción
Amanece la verdad
No quedó más que tu mirar
En tus ojos voy
¿Cómo decirte lo que siento?
Eres alguien especial
Tus palabras van con el viento
Dibujándose en el mar de tu voz

Esta música que hay en ti
Suena y late fuerte aquí en mi interior
Oh-uh-oh

¿Cómo decirte lo que siento?
Eres alguien especial
Ah-uh-ah
Tus palabras van con el viento
Dibujándose en el mar de tu voz
En una canción

TEKST PO POLSKU

Widziałem jak śnisz, widziałem jak latasz
Chciałem odegrać twój styl bycia w piosence
Poznałem cię bez oczekiwania, że będziesz mogła zrozumieć mnie tak dobrze przez jedną piosenkę
Pojawia się prawda
Nie pozostaje nic innego jak patrzeć się na ciebie
W twoich oczach ginę

Jak powiedzieć ci co czuję
Jesteś kimś wyjątkowym
Twoje słowa odlatują z wiatrem, rysując się na morzu twojego głosu 
x2

Muzyka, która jest w tobie dzwoni i bije wewnątrz mnie 
Jak powiedzieć ci co czuję
Jesteś kimś wyjątkowym
Twoje słowa odlatują z wiatrem, rysując się na morzu twojego głosu 
W jednej piosence. 


Jak wam się podoba piosenka ? 


3 komentarze:

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.