niedziela, 15 lipca 2018

[ Soy Luna 4] Będzie 4 sezon serialu ! (?) - Aktualizacja 1

Tytuł posta dla wielu z was jest nadzieją na to, że doczekamy się 4 sezonu. I tak oczywiście będzie. Według doniesień Brazylijskiego Disneya, 4 sezon Soy Luny będzie miał swoją premierę na początku 2019 roku. Ale ta wspaniała wiadomość, ma również swoje drugie trochę mniej przyjemne dno. Chcecie wiedzieć więcej ? W takim razie zapraszam do rozwinięcia. 

AKTUALIZACJA 1 - NOWE INFORMACJE

Znalezione obrazy dla zapytania soy luna gif

Pamiętacie post z 25 maja kiedy pisałam o liczbie odcinków 3 sezonu ? I właśnie oficjalnie potwierdzam, że trzeci sezon będzie miał tylko 60 odcinków. A co z pozostałymi 20 odcinkami, przecież poprzednie dwa sezony miały po 80 odcinków ? I tu właśnie jest odniesienie do tego najnowszego, nadchodzącego 4 sezonu, który ma się pojawić na antenach Disneya na początku 2019 roku. Ale czy myślicie, że sezon będzie pełny w 80 odcinków ?
No i to jest te drugie dno, które chcę wam pokazać. Poniżej możecie zobaczyć screen z wpisu Brazylijskiego Disneya.



Z tych dwóch wpisów wynika, że 4 sezon będzie wynosił tylko 20 odcinków. Czyli już możemy sobie całą sprawę wywnioskować bardzo szybko. Jeśli 3 sezon ma 60 odcinków to kolejny będzie jedynie uzupełnieniem i podsumowaniem tego co nie wyjaśni się w obecnej serii. To trochę smutna wiadomość dla wielu fanów. Ale możliwe, że producenci celowo skrócili 3 serię by móc nakręcić kolejny sezon.

TAKŻE KOCHANI MOI, 4 SEZON Z 20 ODCINKAMI UKAŻE SIĘ NA POCZĄTKU 2019 ROKU.
PO ZAKOŃCZENIU PRODUKCJI SOY LUNA , ZACZNĄ SIĘ NAGRANIA DO NOWEGO SERIALU, KTÓRY NA CHWILĘ OBECNĄ JEST WIELKĄ TAJEMNICĄ.


Cieszycie się z powstania nowego sezonu ? 

AKTUALIZACJA 1 

Kochani, jakiś czas temu poinformowano nas, że będzie 4 sezon serialu, który będzie wynosił 20 odcinków.
Ale niestety, obecnie w świecie Disneya chodzą plotki, które raczej są prawdziwe, że 4 sezonu nie będzie a 3 sezon będzie miał jak planowano jedynie 60 odcinków. Pojawi się za to coś nowego.
Aby zakończyć etap serialu Soy Luna, po transmisji ostatniego odcinka, pojawi się film Soy Luna the Journey, w którym aktorzy będą wspominać casting do produkcji, początki oraz całe 3 lata razem na planie.

Po zakończeniu serialu, za parę miesięcy pojawi się nowa produkcja o nazwie Es Aillen, która jeszcze jest trzymana w głębokiej tajemnicy. 

36 komentarzy:

  1. Z jednej strony trochę szkoda, bardzo lubię ten serial, ale uważam też, że czasami niektóre sytuacje ciagną się za długo.... I tak 80 odcinków to dla mnie dużo, każdy trwa prawie godzinę, jak chce wiedzieć jak rozwiąże się jakaś drama czy tajemnica to czasem muszę czekać kilka odcinków, takie przeciąganie. Tylko proszę, bez hejtu, to tylko moja opinia. Więc może to nie takie złe rozwiązanie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie wogule nie ciesze ze powstaje nowy fil bardzo jestem przywiazana do soy luny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jest mi tak smutno!!

      Usuń
    2. Przepraszam jak mogę się wrócić witam wszystkich ja tagże bardzo kocham program sory luna i jest mi bardzo przykro z powodu że nie będzie 4 sezonu bo powiem wam szczeże że bardzo czekałam na kolejny sezon jestem bardzo zawiedziona tym że go nie będzie naprawde bym chciała jednak żeby ten 4 sezon się ukazał ale to raczej nie możliwe ale do końca mam nadzieję że jednak się uda i ukaże się 4 sezon pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie

      Usuń
    3. Hejka. Czy w tym roku bedzie 4 soy luna odpiscid

      Usuń
    4. Jakoś w to wątpię że w ogóle Sony Luna będzie jeszcze w telewizji bo jak się dowiedziałam że może jej nie być to mi się przykro zrobiło

      Usuń
  3. Szkoda , że ten 3 sezon będzie miał tylko 60 0dc ja bardzo lubie soy lunę i jestem pewny , że jak sie skończy ten serila :( to jak powtanie nowy to nie zastąpi mi Soy luny :( :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewne będzie jak Z Violetta Trochę smutne dla mnie zawsze i tak na pierwszym miejscu będzie Violetta ale już przyzwyczaiłam się do Soy Luny a tu nagle znowu inny serial ajć no nie mg jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej to koniec, bo pojawiły się streszczenia odcinków po hiszpańsku i w odcinku 60 pisze o przyszłości Luny . Więc powoli żegnamy serial 😰😰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale napewno są jakieś najmniejsze szanse że serial będzie nagrany

      Usuń
  6. Sama nwm co myśleć o 4 sezonie pogubiłam się jak pewnie większość fanów. Widziałam nam instagramach aktorów posty z których wynika że jest pożegnanie z serialem soy luna. Ale Disney Channel Pl potwierdził 4 sezon. Trochę to wszystko bez sensu bo ktoś aktorów mógłby wreszcie powiedzieć/napisać czy mamy spodziewać się 4 sezonu czy nie. Mam jeszcze odrobinę nadzieji że jednak powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że te 20 odcinków było by leprze. Wiencej czsu z Soy Luną, ale może ta tajemnica będzie genialna. Wiadomo jak było z Violettą, tyle czekania na film. Bez sensu by było gdyby Disney wyskoczył z nowym ,,LEPRZYM'' serialem, ne mówie, że soy Luna była nudna czy coś, ale mogli by wziąść się za jeden serial i ciągąć go cały czs. Ja kończę, pozdrawiam wszyskich fanóz zarówno Soy Luny jak i Violetty i trzymam kciuki za 4 sezon. Jak to mawia Mora ,,Cmokaski cukieraski''

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie soy luna to najlepszy serjal jaki mugl byc niech bendom ci sami aktozy prosz prosz to chamskie że soy luna trwa tak krótk ozrubcie chociaz jeszcze 4 długi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden odcinek trwa ok. 45min więc załóżmy, że trwa 1h
      1 sezon - 80 odcinków
      2 sezon - 80 odcinków
      3 sezon - 60 odcinków
      (jeśli będzie) 4 sezon - 20 odcinków
      2x80+60=220h
      (możliwe) 220h+20=240h
      220h:24= ok. 9dni
      (możliwe) 240h:24= 10dni

      Więc tyle trwa obejrzenie całego serialu Soy Luna (tochę mniej bo 1 odcinek trwa 45min, a nie 1h), a ty mówisz, że jest krótki. Jeśli serial trwa prawie 240h (10dni) i dla ciebie to krótko to nie wiem ile dla ciebie to długo.

      Usuń
  9. Ja jestem fanką serialu Soy Luny i cieszyłabym się jak by powstało więcej sezonów ale pewnie tak się nie stanie mógłby powstać chociaż ten czwarty sezon liczę że się pojawi :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Kocham ten serial, całą tą historię i aktorów ❤. Nie chcę aby cała ta przygoda już się skończyła....

      Usuń
  10. Soy Luna jest dla mnie sensem życia chciałabym zobaczyć dalsze losy Luny i Matteo oraz tajemnice związane z Sol

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie najlepszy serial dzięki ninie nauczyłam się jeździć na Wrotkach

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pewnie większość osób jestem fanką serialu Violetta gdy postanowili zakończyć już Violettę trzecim sezonem nie mogą się z tym pogodzić Wiadomo każdy był mały i pewnie dla większości fanów Violetty to była tragedia owszem zrobili film potwierdzający nową violette w seri Tini I tym oto filmem zakończyła się Violetta rozpoczęła się Soy Luna nie mogłam się w ogóle przyzwyczaić do tego że już nie ma z nami tej Violetty ale dobrze obejrzałam pierwszy drugi trzeci odcinek Soy luny i jakoś się tak przekonałam do Luny od trzeciego sezonu zaczęło się tyle dziać że teraz naprawdę mi jest smutno z tego powodu że nie wiadomo co potoczy się dalej z tym serialem teraz mam tylko nadzieję że będzie te kolejne 20 odcinków

    OdpowiedzUsuń
  13. es aillen ? mam nadzieje, że to będzie soy luna tylko w innej wersji i z tymi samymi aktorami. bo jak nie to ich ukatrupi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie es aillen? Bia, poza tym sl juz nie ma, ta piekna historia skonczyla sie zbyt szybko :(

      Usuń
  14. Szkoda, że Soy luna się skończyła. Dzięki niej odkryłam moją pasję czyli wrotki. Od początku serialu nie mogę się z nimi rozstać. Mam nadzieję że kilku aktorów z Soy Luny pojawi się w nowym serialu. To wszystko część;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo bym chciała zagrać w serialu

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham ten serial i właśnie przez niego chce się nauczyć jeździć na wrotkach i nauczyć się języka hiszpańskiego. Mam nadzieję że będzie 4 sezon bo nie wiem co zrobie bez Soy Luny😗😞

    OdpowiedzUsuń
  17. Emilteo rządzi12 maja 2019 18:12

    Ja też niewiem co zrobie bez soy Luny Tworze nawet już drużynę wrotkarską. Black flamingo

    OdpowiedzUsuń
  18. Felicityfornow12 maja 2019 20:35

    Niestety myśle że może nie być czwartego sezonu bo po pierwsze rok sie dawno zaczął a po drugie to byl już finałowy Odc
    #wszystko co dobre szybko się kończy

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi jest strasznie przykro bo kocham ten serial a on sje skończył

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie ten 4 sezon bo już nie wiem miał być na początku 2019?

    OdpowiedzUsuń
  21. mamy 2020r. i dalej nie ma soy luny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to jest już kręcony 3 sezon bii, smutne to jest

      Usuń
  22. jest 2021 a nadal nie ba 4 sezonu

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak bardzo bym chciała żeby prznajmiej były te 20 odc. ale chyba nic stego musimy pożegnać się z soy luną a to bendzie na mnie trudne bo się przyzwyczajilam się do luny i jej przygud

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.