sobota, 5 maja 2018

[ Soy Luna 3 ] Opracowanie piosenki Despierta mi mundo + KLIP

Witajcie kochani, dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem dotyczącym opracowania piosenek z trzeciego sezonu. Tym razem utwór, który zostanie przetłumaczony to " Despierta mi mundo ", co w tłumaczeniu na język polski znaczy Obudź mój świat . Po więcej zapraszam do rozwinięcia. 

TEKST PO HISZPAŃSKU 

Tómame fuerte de la mano
Y no me sueltes nunca
Hay que seguir soñando (seguir soñando)
Quédate aquí conmigo juntos
No dejaré que caigas
Hay que seguir luchando (luchar por algo)

Siento que el mundo (despertará)
Siento que el viento (me llevará)
Por mi camino, mi destino
Nunca se sabe (que pasará)
El tiempo se escapa (y no volverá)
Es el momento

Y subiremos a las estrellas
Y cantaremos nuestra canción
Este es mi mundo que se despierta
Al ritmo del corazón

El de todos, el de todos, el de todos, el de todos

Mira mis ojos nunca mienten
Siempre hay una salida
Hay que seguir soñando, seguir soñando
Cuando se nuble tu camino
Yo voy a iluminarlo
Hay que seguir luchando, luchar por algo

Siento que el mundo (despertará)
Siento que el viento (me llevará)
Por mi camino, mi destino
Nunca se sabe (que pasará)
El tiempo se escapa (no volverá)
Es el momento

Y subiremos a las estrellas
Y cantaremos nuestra canción
Este es mi mundo que se despierta
Al ritmo del corazón

Tómame fuerte de la mano
Y caminemos juntos
Una canción, una emoción
Una sola voz

Y subiremos a las estrellas
Y cantaremos nuestra canción
Este es mi mundo que se despierta
Al ritmo del corazón
El de todos, el de todos, el de todos, el de todos

TEKST PO POLSKU

Złap mnie mocno za rękę i nie już nie puszczaj nigdy
Trzeba wciąż śnić (wciąż śnić)
Zostań tu ze mną
Kiedy będziemy razem, nie pozwolę ci upaść
Trzeba wciąż walczyć (walczyć o coś)

Czuję, że świat obudzi się 
Czuję, że wiatr zaprowadzi mnie 
Na moją drogę, na moje przeznaczenie
Nigdy nie wiadomo co się zdarzy
Czas ucieka i już nie wróci
To dziś jest ten moment

I wzbijemy się aż do gwiazd
I zaśpiewamy naszą piosenkę
To jest mój świat, który budzi się do życia
W rytmie serca

Jeden ze wszystkich (x4) 

Spójrz mi w oczy, one nigdy nie kłamią 
Zawsze jest jakieś wyjście
Trzeba wciąż marzyć (wciąż marzyć)
Kiedy na twoją drogę padnie cień 
Ja ją oświecę 
Trzeba wciąż walczyć (walczyć o coś)

Czuję, że świat obudzi się 
Czuję, że wiatr zaprowadzi mnie 
Na moją drogę, na moje przeznaczenie
Nigdy nie wiadomo co się zdarzy
Czas ucieka i już nie wróci
To dziś jest ten moment

I wzbijemy się aż do gwiazd
I zaśpiewamy naszą piosenkę
To jest mój świat, który budzi się do życia
W rytmie serca

Złap mnie mocno za rękę, a będziemy razem spacerować
Piosenka, emocja, jeden głos

I wzbijemy się aż do gwiazd
I zaśpiewamy naszą piosenkę
To jest mój świat, który budzi się do życia
W rytmie serca
Jeden ze wszystkich (x4) 


Jak wam się podoba piosenka ? 

1 komentarz:

  1. super piosenka bardzo podobał mi się glos luny i mateo i także yam
    a luteo jest świetnom parą kciałam bym jeszcze coś dodać extra vlog
    tylko bardzo proszę o odcinki soy 3 po polsku

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.