piątek, 25 sierpnia 2017

[Soy Luna 2] Opracowanie piosenki Stranger



Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym opracowaniem piosenki z drugiego sezonu. Tym razem wybrałam utwór pt. "Stranger " śpiewany przez Ruggero Pasquarelli ( serialowego Matteo). Po więcej zapraszam do rozwinięcia. 
Matteo napisał piosenkę dla Luny, opowiada ona o jego uczuciu do dziewczyny. Przystojny włoch wykonał tą piosenkę na Openie gdzie śpiewał solo.

Tekst po angielsku 

Ya we used to love, we used to feel it
Said I was everything you needed 
And when you kissed me I believed it
That's why I hurt so bad

Ya you got me lookin' like a fool comin' up to you
Whatever happened to the girl that I just knew
Never though that you could be, be so cruel
You treated me like a temporary tatto
After everything that we've been through 
You got me thinking so hard "what did I do,
what did I do?" Ya, ya

How come it feels like we never happened
Never happened at all
Now you're lookin' at me, now you're lookin' at me
Like a stranger
Actin' like we were nothin' girl
We had it all
Now you're lookin' at me, now you're lookin' at me 
Like a stranger (x3)
Now you're lookin' at me (x4) Like a stranger

Tried all I know to get you alone
Don't want you back just want a reason
Ya I'm not mad that what we had is over
Wish I could get closure
Instead of your cold shoulder

Oh no matter what you do I could never treat you
Like a stranger (x2)
Oh what you put me through, I could never treat you
Like a stranger
Oh no matter what you do, no matter what you do

Now you're lookin' at (me x4) like a stranger x3

Tekst po polsku


Kiedyś kochaliśmy
Kiedyś czuliśmy to 
Powiedziałaś, że jestem wszystkim, czego potrzebowałaś 
I kiedy mnie pocałowałaś, uwierzyłem w to Dlatego jestem tak mocno zraniony 
Sprawiasz że wyglądam jak wracający do ciebie głupiec
Cokolwiek stało się z dziewczyną, którą znałem
Nigdy nie myślałem, że możesz być tak okrutna 
Traktowałaś mnie jak tymczasowy tatuaż. 
Po tym wszystkim, co przeszliśmy 
Sprawiłaś, że mocno się zastanawiam
Co ja zrobiłem? 
Co ja zrobiłem? 
yeah yeah yeah

Jak to się stało że czuję się jakby się to nigdy nie zdarzyło, nie zdarzyło się w ogóle.
Teraz na mnie he he, teraz patrzysz na mnie Zachowywaliśmy się jakbyśmy wobec siebie byli nikim, dziewczyno mieliśmy wszystko
Patrzysz na mnie he he, patrzysz na mnie 
(Jak ktoś obcy ) x3

Staram się nie być zbyt samotnym
Nie chcę cię z powrotem, po prostu chcę powodu
Jestem mężczyzną i to, co między nami było, skończone 
Chciałbym się zbliżyć
Nie napotykając twojego chłodu
Yeah masz mnie za głupca, który zbliża się do ciebie 
Cokolwiek stało się z dziewczyną, którą znałem 
Co ja zrobiłem? 
yeah yeah yeah 

Jak to się stało że czuję się jakby się to nigdy nie zdarzyło, nie zdarzyło się w ogóle.
Teraz patrzysz na mnie he he, teraz patrzysz na mnie 
Zachowywaliśmy się jakbyśmy wobec siebie byli nikim, dziewczyno mieliśmy wszystko Teraz patrzysz na mnie he he, teraz patrzysz na mnie 
(Jak ktoś obcy) x3

Oh, nie ważne co zrobisz 
Nigdy mógłbym sobie ciebie wyobrazić
Jak kogoś obcego 
Oh, nie ważne co zrobisz 
Nigdy nie mógłbym sobie ciebie wyobrazić 
Jak kogoś obcego
Oh, do czego mnie zmuszasz 
Nigdy nie mógłbym sobie ciebie wyobrazić
Jak kogoś obcego
Oh, nie ważne co zrobisz 
Nie ważne co zrobisz 

Jak to się stało że czuję się jakby się to nigdy nie zdarzyło, nie zdarzyło się w ogóle. 
Zachowywaliśmy się jakbyśmy wobec siebie byli nikim, dziewczyno mieliśmy wszystko 
( Jak ktoś obcy ) x4


Co myślicie o wykonaniu Matteo ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.