poniedziałek, 28 sierpnia 2017

50 faktów o mnie - My Creativa3



Nasz blog działa już ponad rok a wy -  nasi czytelnicy nie mieliście okazji poznać nas bliżej. Dzisiaj postanowiłam przedstawić 50 faktów o mnie, czyli fakty o My Creativa3. Jeśli chcecie poznać mnie bliżej zapraszam do rozwinięcia. 

FAKTY O MNIE

1. Mam na imię Klara
2. Mam 18 lat
3. Mam brata
4. Mam psa i dwa koty
5. Jestem kociarą
6. Od najmłodszych lat moją pasją jest śpiewanie
7. Brałam udział w wielu konkursach muzycznych
8. Kiedyś próbowałam nauczyć się grania na gitarze, lecz szybko zrezygnowałam
9. Mam słomiany zapał do wielu rzeczy, jednak śpiewanie i blogowanie to część mojego życia którego nigdy nie porzucę
10. Blogowanie zainteresowałam się w wieku 14 lat
11. Miałam kiedyś bloga o Violettcie
12. Oglądałam Violettę i była wielką fanką Jorge Blanco
13. Nie żałuję tego, że kiedyś oglądałam ten serial
14. Nigdy nie wstydziłam się tego, że oglądam seriale Disneya
15. Jestem skrzyżowaniem Ambar i Luny
16. Kiedyś byłam osobą odważną, teraz jestem dość wstydliwa
17. Moją ulubioną postacią z serialu jest Ambar
18. Z Ambar łączy mnie wiele cech. Nie lubię porażek
19. Kiedyś byłam czarnym charakterem,ale dzięki blogowaniu wyciszyłam się i jestem teraz bliższa cech Luny
20. W swoim życiu oprócz języka angielskiego uczyłam się trzech języków : rosyjski, niemiecki i francuski, jednak to język rosyjski skradł moje serce
21. Uwielbiam Rugerro Pasquarelli, i marzę żeby go kiedyś spotkać
22. Słucham muzyki pop i rock
23. W swoim życiu farbowałam cztery razy włosy, przez co je spaliłam 
24. Często ścinam włosy, i mam bzika na punkcie ich układania i prostowania
25. Mimo to moje włosy są w idealnej kondycji
26. Mam 159 cm wzrostu więc jestem niską dziewczyną
27. Mam obecnie brązowe włosy,czyli mój naturalny kolor
28. Mam piwne oczy 
29. Uwielbiam kartacze ( przysmak podlaski ) i lasagne
30. Moim ulubionym kolorem jest różowy
31. Kiedyś kochałam czarny, a " potępiałam " różowy
32. Jeszcze rok temu w mojej szafie nie znaleźlibyście nic kolorowego
33. Nosiłam smutne kolory
34. Uczę się w liceum na profilu humanistycznym
35. Od września rozpoczynam 3 klasę liceum
36. Wybieram się na studia pedagogiczne, chcę zostać nauczycielką
37. Moim drugim marzeniem jest założenie własnej poradni pomocniczej dla ludzi borykających się z problemami
38. Moimi ulubionymi serialami są : Soy Luna, Riverdale i Skam
39. Jestem osobą, która szybko się zakochuje, ale też szybko odpuszcza
40. W gimnazjum moim ulubionym przedmiotem była historia, teraz w szkole średniej jest to polski i wos
41. Mieszkam na wsi od czterech lat, jednak wcześniej mieszkałam w mieście
42. Planuję iść do talent show, jednak nie wiem kiedy
43. Panicznie boję się myszy i szczurów
44. Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie, często robię sobie hybrydy 
45. Wierzę, że kiedyś nagram i wydam swoją własną płytę :)
46. Mój nick My Creativa3 został stworzony spontanicznie i nie ma specjalnego znaczenia
47. Chciałabym zrobić sobie pięć tatuaży ( na palcu, przy uchu, na udzie, na nadgarstku i na szyi )
48. Nie jestem osobą towarzyską, stronię od imprez 
49. Jestem maniaczką telenoweli
50. Dzięki serialowi Violetta i Soy Luna pokochałam język hiszpański, jednak nie mam czasu by uczyć się jego na bieżąco. 

NO, WIĘC TO BYŁOBY NA TYLE. MAM NADZIEJĘ, ŻE POZNALIŚCIE MNIE LEPIEJ. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.