środa, 30 sierpnia 2017

MYA - Agustin Bernasconi y Maxi Espindola w utworze "Amor Prohibido"

Podobny obraz

Dzisiaj przygotowałam dla was opracowanie piosenki " Amor Prohido". Jednak nie jest to utwór z serialu Soy Luna, lecz piosenka Agustina i Maxiego, którzy podpisali wspólnie kontrakt z jedną z wytwórni płytowych w Argentynie. Oboje stworzyli zespół o nazwie MYA, czyli Maxi y Agustin. Jak wiemy Agustin chce podążać za muzyką, więc dlatego są przypuszczenia, że nie zobaczymy go w 3 sezonie Soy Luny. Jeśli jesteście zainteresowani ich twórczością zapraszam do rozwinięcia.

Agustin Bernasconi ( serialowy Gaston ) i Maxi Espindola znają się od bardzo dawna. Wspólnie nagrywają covery na YT od ponad trzech lat. Jednak to dopiero teraz postanowili połączyć siły i stworzyć zespół o nazwie MYA. Dzięki temu podpisali kontrakt z wytwórnią i nagrali już pierwszy teledysk. Utwór nosi tytuł " Amor Prohibido " tłum. Zakazana miłość.
Została ona opublikowana tydzień temu i ma obecnie 999,483 tys wyświetleń. 

TEKST PO HISZPAŃSKU 

Si te confieso la razón
Si me delata el corazón
Me escaparé
De mi prisón

Entiende que mucho he callado
Que esté secrete crece en mi
Lejos de ti
No puedo vivir

Solo y sin poder tocarte
Solo necesito hablarte
Decirte en una cancion
Cuanto anhelo tu calor

Déjame emprender el viaje
De tu mano
Y demostrarte con mi amor
Que alejarnos fue un error
Que el nunca te completo

Dime lo que tú quieras SER
Mientele a tus ojos
Este amor
Que ya lo presiento
No podemos ocultarlo

Dime lo que tú quieras SER
Pero ya no aguanto la ilusión
Bajo la luna dimelo
Confesemos este amor
Prohibido
Prohibido
Prohibido

Este amor prohibido me trae enloquecido
Quiero demostrarte cuanto tiempo hemos perdido
Dame un minuto y deja, daja ya
Deja de pensar que yo
No puedo dejar de mirarte
No puedo dejar de extrañarte
No puedo controlar las ganas bailar contigo
Yo estoy

Solo y sin poder tocarte
Solo necesito hablarte
Decirte en una canción
Cuanto anhelo tu calor

Dejame emprender el viaje
De tu mano
Y demostrarte con mi amor
Que alejarnos fue un error
Que el nunca te completo

Dime lo que tú quieras SER
Mientele a tus ojos
Este amor
Que ya lo presiento
No podemos ocultarlo

Dime lo que tú quieras SER
Pero ya no aguanto la ilusión
Bajo la luna dimelo
Confesemos este amor
Prohibido
Prohibido
Prohibido

No puedo dejar de mirarte
No puedo dejar de extrañarte
No puedo controlar las ganas de bailar contigo

MYA

Dime lo que tú quieras SER
Mientele a tus ojos
Este amor
Que ya lo presiento
No podemos ocultarlo

Dime lo que tú quieras SER
Pero ya no aguanto la ilusión
Bajo la luna dimelo
Confesemos este amor
Prohibido
Prohibido
Prohibido

Prohibido
Prohibido
Prohibido
Prohibido

TEKST PO POLSKU

Tak, powiem ci jaki jest powód
Jeśli moje serce pęknie
Ucieknę
Z mojego więzienia

Rozumiem, że zachowałem się jak tchórz
To co ze mnie ucieka we mnie rośnie
Z dala od ciebie
Nie mogę żyć

Sam i nie mogą Cię dotknąć
Po prostu muszę z tobą porozmawiać
Powiedz w pośpiechu
Jak długo marzysz o twoim upale

Pozwól mi rozpocząć podróż
Z twojej strony
I pokaż mi swoją miłością
To ucieczka była pomyłką
Że on nigdy cię nie kończy

Powiedz mi, co chcesz być
Połóż się na oczy
Ta miłość
Już wiem
Nie możemy tego ukryć

Powiedz mi, co chcesz być
Ale nie mogę już znieść iluzji
Pod księżycem powiedz mi
Wyznajmy tę miłość
Zakazane
Zakazane
Zakazane

Ta zabroniona miłość przynosi mi szalone
Chcę Ci pokazać ile czasu straciliśmy
Daj mi chwilkę i odejdź, przestań
Przestań myśleć, że ja
Nie mogę przestać na ciebie patrzeć
Nie mogę cię zatrzymać
Nie mogę kontrolować chęci tańczenia z tobą
Jestem

Sam i nie mogą Cię dotknąć
Po prostu muszę z tobą porozmawiać
Powiedz w pieśniu
Jak długo marzysz o twoim upale

Pozwolę sobie rozpocząć podróż
Z twojej strony
I pokaż mi swoją miłością
To ucieczka była pomyłką
Że on nigdy cię nie kończy

Powiedz mi, co chcesz być
Połóż się na oczy
Ta miłość
Już wiem
Nie możemy tego ukryć

Powiedz mi, co chcesz być
Ale nie mogę już znieść iluzji
Pod księżycem powiedz mi
Wyznajmy tę miłość
Zakazane
Zakazane
Zakazane

Nie mogę przestać na ciebie patrzeć
Nie mogę cię zatrzymać
Nie mogę kontrolować chęci tańczenia z tobą

MYA

Powiedz mi, co chcesz być
Połóż się na oczy
Ta miłość
Już wiem
Nie możemy tego ukryć

Powiedz mi, co chcesz być
Ale nie mogę już znieść iluzji
Pod księżycem powiedz mi
Wyznajmy tę miłość
Zakazane
Zakazane
Zakazane

Zakazane
Zakazane
Zakazane
Zakazane


Co myślicie o piosence chłopaków ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.