sobota, 19 maja 2018

[ Soy Luna 3 ] Drugi Open Music

Witajcie kochani w kolejnym poście. Dzisiaj przygotowałam dla was omówienie kolejnego Open Music, który został pokazany w 25 odcinku 3 sezonu. Tym razem zabawa przeniosła się do rezydencji Luny, ponieważ Gary zakazał organizacji Open'a w Jam&Roller. Jeśli chcecie wiedzieć więcej zapraszam do rozwinięcia posta. 

#1. Sobre ruedas - Delfi, Jazmin, Jim i Yam

Jako pierwsze wystąpiły dziewczyny z piosenką Sobre ruedas. Na pewno każdy z was dobrze zna ten utwór, ponieważ mogliśmy go już usłyszeć w 1 sezonie podczas innego Open Music. Moim zdaniem był to taki sobie występ. Tylko mnie nie krytykujcie, to jedynie moja opinia. Ogólnie nie lubię głosu Jazmin, więc to głównie dlatego. Jednak najlepiej wypadła Yam, która ma niesamowitą skalę głosu a także barwę. Mimo drobnych dla mnie niepowodzeń, dziewczyny dały z siebie wszystko i wyszło im to dobrze. A jak ocenić ich stroje sceniczne ? No cóż tutaj muszę przyznać, że królowała Jazmin. Miała prześliczny kombinezon. 


#2. Decirte lo que siento - Roller Band + Matteo

Następnie czas przyszedł na chłopaków z zespołu Roller Band wraz z Matteo, który na dobre dołączył do zespołu. Zespół wykonał piosenkę Decirte lo que siento, która moim zdaniem była fenomenalna. Jak zawsze chłopacy poradzili sobie znakomicie. 



#3. Mi corazón hace wow wow - Eric

Kolejna piosenka to Mi corazón hace wow wow, którą wykonał Eric. Mimo, że bał się wyjść na scenę to w końcu odważył się. Początkowo Eric stresował się więc, to publiczność pomogła mu nabrać pewności siebie. Utwór Mi corazón hace wow wow, spowodował, że wszyscy zaczęli się dobrze bawić. Widać było, że chłopak śpiewa tę piosenkę dla Niny. 



#4. Quiero Verte Sonreír - Matteo

Ostatni występ należał do Matteo. Zaśpiewał on piosenkę Quiero Verte Sonreír, ale nie sam. Oczywiście w trakcie jego występu, Luna dołączyła do niego. Widać było, że tą piosenką znowu mogą złączyć siły. Na koniec piosenki Matteo i Luna pocałowali się. Jednak wydarzyło się coś czego Matteo nie planował, otóż w trakcie ich pocałunku, Emilia pokazała na ekranie zdjęcie z pocałunku jej i  Matteo. Wszyscy byli w szoku i to może oznaczać przekreślenie jakichkolwiek szans na powrót Lutteo. Czy jednak Luna wybaczy chłopakowi ? Uwierzy mu, że to Emilia go pocałowała ? Tego dowiemy się w kolejnych odcinkach.



FRAGMENT POCAŁUNKU LUTTEO I ZDJĘCIE EMILI



OPEN MUSIC ZAKOŃCZYŁ SIĘ TRAGICZNIE DLA LUTTEO. JEDNAK JA MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDĄ RAZEM A EMILIA ZNIKNIE Z ICH ŻYCIA. 

KTÓRY WYSTĘP BYŁ DLA WAS NAJLEPSZY ? 

3 komentarze:

  1. Oto mój ranking:
    1. Quiero verte sonreir
    2. Mi corazon hace wow wow
    3. Sobre ruedas
    4. Decirte lo que siento

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zakończenie właśnie było najlepsze chociaż lutteo rządzi chciala bym by matteo dał emili szanse Ich pocałunek był super chce oczywiście by później bylo lutteo ale lubie zwroty akcji więc matteo i Emilia mogliby być przez jakiś czas razem by wzbudzić zazdrość Luny

    OdpowiedzUsuń
  3. A mój ranking:
    1. Quiero verte sonreir
    2. Dobre ruedas
    3. Decirte LO wie sienno
    4. Mi corazon Jacek wow wow

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.