niedziela, 20 maja 2018

[ Soy Luna 3 ] Opracowanie piosenki Nada me podrá parar

Czas na kolejny post z serii opracowania. Dzisiaj postanowiłam opracować dla was piosenkę " Nada me podrá parar", która znalazła się na płycie z 3 sezonu Soy Luny. Po więcej zapraszam do rozwinięcia.

Tłumaczenie wykonała Mia

TEKST PO HISZPAŃSKU / ANGIELSKU

Aunque el mundo gire al revés
Y mis planes sean de papel
Siento que todo puede cambiar
Hoy es hoy

Escuchar la voz del corazón
Ignorar el odio y el rencor
Y vivir la vida con amor
Es mi elección

Today I'm feeling bolder
Simple, better, stronger
Nada me podrá parar
Today I'm one step closer
My dreams around the corner
Miro y no hay vuelta atrás

I can feel the power of music
Yes I feel it tickling my soul
Mis pies me llevan al ritmo
Al ritmo de esta canción
I can feel the power of music
Yes I feel it tickling my soul
Mis pies me llevan al ritmo
Al ritmo de esta canción

Aunque siento que nada es igual
Y mi día no termina más
Siempre hay una oportunidad
Hoy es hoy

De seguir porque camino voy
Y buscar la luz de la razón
Caminar sin dudas hasta el final
Es mi elección

Today I'm feeling bolder
Simple, better, stronger
Nada me podrá parar
Today I'm one step closer
My dreams around the corner
Miro y no hay vuelta atrás

I can feel the power of music
Yes I feel it tickling my soul
Mis pies me llevan al ritmo
Al ritmo de esta canción
I can feel the power of music
Yes I feel it tickling my soul
Mis pies me llevan al ritmo
Al ritmo de esta canción

TŁUMACZENIE POLSKIE 

Pomimo, że świat przewraca się do góry nogami
A moje plany legły w gruzach
Czuję, że wszystko może się zdarzyć 
Dzisiaj to dzisiaj
Słuchanie głosu serca
Zapomnienie nienawiści i urazów 
I przepełnianie życia miłością 
To moje wybory

Dziś czuję się śmielsza
Zwyczajnie, lepiej, silniej
Nic nie jest w stanie mnie zatrzymać
Dziś jestem o krok bliżej
Moje marzenia są już w zasięgu ręki 
Spoglądam w tył i już nie ma powrotu

Mogę poczuć moc muzyki 
Tak, czuję, że ogarnia to moją duszę 
Moje stopy tańczą do rytmu 
Do rytmu tej piosenki 

Pomimo, że czuję, że nie wszystko jest takie samo 
A mój dzień nigdy się nie kończy, 
Zawsze jest szansa
Dzisiaj to dzisiaj 
Podążanie tą drogą
I szukanie światła powodu 
Chodzenie bez wątpliwości aż do samego końca 
To moje wybory

Dziś czuję się śmielsza
Zwyczajnie, lepiej, silniej
Nic nie jest w stanie mnie zatrzymać
Dziś jestem o krok bliżej
Moje marzenia są już w zasięgu ręki 
Spoglądam w tył i już nie ma powrotu

Mogę poczuć moc muzyki 
Tak, czuję, że ogarnia to moją duszę 
Moje stopy tańczą do rytmu 
Do rytmu tej piosenki 

Mogę poczuć moc muzyki 
Tak, czuję, że ogarnia to moją duszę 
Moje stopy tańczą do rytmu 
Do rytmu tej piosenki 


Piosenkę śpiewa Karol Sevilla,czyli serialowa Luna. Nie wiadomo konkretnie kiedy pojawi się ona w 3 sezonie. Jednak jest to idealna piosenka na Open Music. 

Jak wam się podoba utwór ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.