piątek, 25 maja 2018

[ Soy Luna 3 ] Liczba odcinków



Witajcie kochani, z pewnością większość z was wie dobrze co w tym poście chcę zawrzeć. Otóż od początku kiedy na antenach pojawił się 3 sezon, nie milkną spekulacje dotyczące liczby odcinków jaką zobaczymy tym razem przy nowej serii. Jak się okazuje seria będzie krótsza od dwóch poprzednich. Po więcej zapraszam do rozwinięcia. 

Najnowszy sezon kryje przed widzami wiele tajemnic, ale największą zagadką jest ilość odcinków. Jak wspomniałam we wstępie, 3 sezon będzie krótszy od poprzedniego. Nowa seria wynosi jedynie 60 odcinków. Skąd takie informacje ? Otóż na samym początku sięgnęłam do Wikipedii, oczywiście wiem, że ona nie daje 100 % pewności, ale to jest jakiś punkt zaczepienia. Na Wikipedii podane są konkretne dane z trzech sezonów i liczby odcinków, i jedynie tylko 3 sezon wynosi 60.
Zobaczcie sami poniżej. 



Zacznijmy od tego, że już na wstępie jest pokazana ilość odcinków razem, podliczając 3 serie. Wynosi ona 220, co pokazuje, że jeden z sezonów musi mieć 60 odcinków i to właśnie ostatnia seria. 
Jednak postanowiłam poszukać nieco dalej i odnalazłam na You Tubie kilka nagrań, gdzie jest zapowiedź ostatniego odcinka pierwszej części 3 sezonu. Co mogłoby oznaczać, że dzisiejszy odcinek jest tym ostatnim w 1 części a kolejne odcinki pojawią się 9 lipca. Teraz wracamy do samego początku. Nie trudno skojarzyć faktów, które pokazują, że przerwa w 3 sezonie następuje po 30 odcinku. Co za tym idzie kolejnych odcinków po przerwie będzie również 30, czyli cała seria wynosi  60 odcinków. 


To dla mnie druzgocąca wiadomość. Jeśli producenci zmniejszyli liczbę odcinków to dalej nie wiem czego się spodziewać. Ale uwaga. Może to jest dobra wiadomość. Można sobie wyobrazić, że producenci zmniejszyli sezon o 20 odcinków by tym samym mieć pretekst do nagrania 4 sezonu. Może w 3 sezonie nie wszystkie sekrety wyjdą na jaw i będzie potrzeba jeszcze jednej serii by to dopełnić ? 

Tak czy inaczej, informacja jest potwierdzone, jednak o tym czy to ostatni odcinek przed długą przerwą dowiemy się w poniedziałek o 24:00. 


A wy co o tym myślicie ? Piszcie w komentarzach. 



4 komentarze:

  1. Mam nadzieję,że to nie jest prawda

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że będzie 4 sezon

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam soy lune I bardzo bym dlatego chciala 4 sezon.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że będzie 4 sezon i jeszcze dalsze sezony bo Soy Luna 3 skończyła się na 220 odcinku jak Luna obejrzała nagranie na swoich 18 urodzinach i koniec😞😞 chcę dalsze sezony bo Luna jest bardzo ciekawa A nie wszystkie sekrety wyszły na jaw

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.