niedziela, 27 maja 2018

[ Soy Luna 3 ] Opracowanie piosenki Borrar tu mirada



Witajcie kochani w kolejnym poście. Dzisiaj kolejna porcja opracowań piosenek z 3 sezonu. W tym poście zobaczycie utwór " Borrar tu mirada " wykonywany przez Yam, Jim, Ninę i Lunę. Po więcej zapraszam do rozwinięcia.


Podobny obraz

TEKST PO HISZPAŃSKU 

Hey! Hey!
Pongo blanco sobre negro
Termino este juego de a dos

Hey! Hey!
No me tienes ni te tengo
Ya no deberas decir no

Hey! Hey!
Tu a lo tuyo y yo a lo mio
Comenzo una nuvea funcion

Hey! Hey!
Tu no quieres yo no quiero 
Yo no deberas mentir, no

Cada amanencer que pienso en ti
Entra la duda de saber si piensas en mi 
Por la trade, si te veo partir
Pienso y no me animo, no soy tu destino 

En la noche trato de olvidar
Pero te recuerdo intento y no puedo
Cuando duermo de comienzo a sonar 
Y no logro borrar tu mirada en todo el dia 

En la noche trato de olvidar
Pero te recuerdo intento y no puedo
Cuando duermo de comienzo a sonar 
Y no logro borrar tu mirada en todo el dia
De mi

Hey! Hey!
Pongo blanco sobre negro
Termino este juego de a dos

Hey! Hey!
No me tienes ni te tengo
Ya no deberas decir no

Hey! Hey!
Tu a lo tuyo y yo a lo mio
Comenzo una nuvea funcion

Hey! Hey!
Tu no quieres yo no quiero 
Yo no deberas mentir, no

Cada amanecer que pienso en ti
Entra la duda de saber si piensas en mi 
Por la tarde si te veo partir 
Pienso y no me animo
No soy tu destino 

En la noche trató de olvidar
Pero te recuerdo
Intento y no puedo 
Cuando duermo te comienzo a soñar
Y no logró borrar tu mirada en todo el día 

En la noche trató de olvidar
Pero te recuerdo
Intento y no puedo 
Cuando duermo te comienzo a soñar
Y no logró borrar tu mirada en todo el día
De mi

Podobny obraz

TEKST PO POLSKU

Hej, hej
Nakładam białe na czarne
Zamierzam zakończyć tę grę w pojedynkę

Hej, hej
Nie ma cię przy mnie, ani mnie przy tobie
Więc już nie powinieneś mówić nie

Hej, hej
Zostań przy swoim, a ja zostanę przy moim
Właśnie rozpoczął się nowy występ

Hej, hej
Nie chcesz tego i ja też tego nie chcę
Więc nie powinieneś już więcej kłamać

O świcie zaczynam myśleć o tobie
Lecz mam wątpliwości, czy ty wtedy myślisz o mnie
Po południu chcę cię mieć przy sobie
Myślę o tym, jednak nie odważę się, ponieważ wiem, że nie jestem dla ciebie przeznaczony

Przez noc usiłuję zapomnieć
Jednak wiem, że mi się nie uda, bo wciąż czuję cię przy sobie
Pojawiasz się w moich snach
A twoje spojrzenie nęka mnie do końca dnia 

Przez noc usiłuję zapomnieć
Jednak wiem, że mi się nie uda, bo wciąż czuję cię przy sobie
Pojawiasz się w moich snach
A twoje spojrzenie nęka mnie do końca dnia

Hej, hej
Nakładam białe na czarne
Zamierzam zakończyć tę grę w pojedynkę

Hej, hej
Nie ma cię przy mnie, ani mnie przy tobie
Więc już nie powinieneś mówić nie

Hej, hej
Zostań przy swoim, a ja zostanę przy moim
Właśnie rozpoczął się nowy występ

Hej, hej
Nie chcesz tego i ja też tego nie chcę
Więc nie powinieneś już więcej kłamać

WERSJA Z YAM I JIM 


WERSJA Z YAM, JIM, LUNĄ I NINĄ


Jak wam podoba się utwór w wykonaniu dziewczyn ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.