niedziela, 21 maja 2017

Wywiad z Karol Sevillą dla Rebeci Escribens

Znalezione obrazy dla zapytania karol sevilla



Przed trasą koncertową do Limy ( stolica Peru ) Karol Sevilla udzieliła wywiadu dla Rebeci Escribens ( aktorka i prezenterka telewizyjna w Peru ). Karol opowiedziała jak zdobyła sławę, ale też o wsparciu ze strony rodziców. Więcej w rozwinięciu.





TŁUMACZENIE WYKONAŁA DarkHeart159. KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE!!!

Soy Luna w mieście Lima: wyłącznie tutaj pełen wywiad z Karol Sevillą
Meksykańska aktorka rozmawiała z Rebecą Escribens
(i tutaj jest filmik)
Karol Sevilla, główna bohatrerka 'Soy Luny' udziela głosu wyłącznie w wywaidzie dla America Espectaculos kilka godzin przed wielkim i oczekiwanym koncercie w mieście Lima. Meksykańska aktorka rozmawiała z Rebecą Escribens o tym jak zdobyła sławę i także o wsparciu, które otrzymuje od swoich rodziców po zostaniu gwiazdą Disneya. 

"Moi rodzice wzięli to bardzo dobrze, wspierają mnie. Zawsze są ze mną. Za każdym razem gdy dostaję jakąś propozycję (od Disneya) powiadamiam ich. Moja mama zawsze jeździ ze mną podczas trasy. Moi rodzice i brat są w Meksyku", mówi Karol Sevilla.

ZDJĘCIA Z TRASY W LIMIE

Soy Luna en Lima. Foto: Edgard Lescano / Americanoticias.pe

Soy Luna en Lima. Foto: Edgard Lescano / Americanoticias.pe

Soy Luna en Lima. Foto: Edgard Lescano / Americanoticias.pe

Soy Luna en Lima. Foto: Edgard Lescano / Americanoticias.pe

Soy Luna en Lima. Foto: Edgard Lescano / Americanoticias.pe

Soy Luna en Lima. Foto: Edgard Lescano / Americanoticias.pe

Soy Luna en Lima. Foto: Edgard Lescano / Americanoticias.pe

Soy Luna en Lima. Foto: Edgard Lescano / Americanoticias.pe

Kolejnym razem popularna 'Luna' opowiada o naśmiewaniu się z innych kiedy uczęszczała jeszcze do szkoły. Młoda 17 - latka zaznaczyła, że przedstawiła tą właśnie historię w swojej książce pod tytułem 'Jestem Karol Sevilla' z zakończeniem, że dzieci nie mają zamiaru milczeć gdy ktoś się z nich naśmiewa. 
Podobnie opowiedziała także o drugim sezonie 'Soy Luny', którego premiera ukazała się ostatniego poniedziałku.

"Jak wiecie wszyscy, Luna jest adoptowana i w drugim sezonie dowie się kim naprawdę w przeszłości była Luna Valente", skomentowała Karol. 

WYWIAD

Karol Sevilla jest idolką miliony dziewczynek i  główną rolą w serialu Soy Luna, wyjechała w trasę wraz ze swoimi towarzyszami. Młoda meksykanka ucieszyła się na wieść, że będzie mieć okazję stawić swoje kroki w Limie. Wzięła także udział w wywiadzie z naszą dziennikarką Rebecą Escribins.
Karol: Nie mów tego, bardzo proszę
Doświadczenie cudowne. 
Dziennikarka: Jak cudownie poznać cię 
K: Ciebie także
D: Ja mam synów, ale i tak cię oglądają
K: Niesamowite, to dobrze, że mnie oglądają
D: Tak samo oglądają Disney, a ten wywiad jest dla nich najważniejszy na świecie. Dobrze, zacznijmy...
Jak wzięli twoi rodzice to, że zaszłaś aż tutaj gdzie jesteś?
K: Dobrze, moi rodzice wzięli to bardzo dobrze, wspierają mnie. Moja rodzina zawsze mnie wspiera, co jest wspaniałe. Pomimo, że są w domu to zawsze są ze mną. Za każdym razem gdy mam do podpisania jakiś nowy warunek to dzownię do nich i mówię, że zobaczcie - mam coś takiego i takiego. A oni odpowiadają: Karol przemyśl to dobrze. 
D: Oni są w Meksyku?
K: Tak, mój tata i mój brat są w Meksyku. Moja mama mieszka ze mną w Argentynie oraz jeździ ze mną podczas trasy.
[muzyka ze Soy Luna En Concierto]
D: Jakaś książka o twoim życiu? Taka, która mówi o czymś ważnym. Która opowiada o twoim życiu przed tym co się już działo, wtedy gdy byłaś jeszcze taką małą dziewczynką, taka bardzo delikatna? (chodzi tutaj o Lunę)
K: Tak, jest to książka o Soy Lunie, która jest mniej więcej o 1 sezonie i przed tym, co się działo, historia sprzed 1 sezonu, ale ja mam także swoją książkę jako Karol Sevilla, gdzie opowiedziałam swoją historię, która zaczęła się na początku mojej gry aktorskiej, a skończyła właśnie teraz, na mojej roli w Soy Lunie. W mojej książce Karol Sevilla jest trochę o przemocy, przez którą ja także kiedyś cierpiałam w szkole
D: Co ci takiego mówili?
K: Chcieli mi zawsze dokuczać, ale dobrze...
D: Mi mówili, że mam dużo tłuszczu w sobie (w sensie, że jest gruba)
K: Nie! 
D: "Idzie dziewczyna z tłuszczem"
K: Nie, nie... Mi nie mówili czegoś takiego. Oni śmiali się ze mnie, że chce zostać aktorką, ale ja normalnie z nimi rozmawiałam, nie bałam się i zawsze szłam naprzód. 
[pokazana scena Luny i Matteo]
L: Bardzo cię kocham, Matteo. Kilometry nie zmienią moich uczuć do ciebie. 
----------------------------------
D: Powiedz mi nieco o 2 sezonie
K: Dobrze, ja...
D: Interesuje mnie tylko Matteo
K: Oj, nie... Nie wiem, nie wiem. 2 sezon będzie świetny, bo... Jak wiecie wszyscy - Luna jest adoptowana, a więc w tym 2 sezonie zaczną się dowiadywać kim naprawdę jest Luna Valente, o jej przeszłości. Będą szukać i szukać, oczywiście ma także wielki związek z posiadłością, która także ma wielkie znaczenie dla Luny, a z miłością jest różnie, a więc lepiej nie pytać.
D: I ostatnie pytanie. Jak to zrobiłaś, że wskoczyłaś do basenu z wrotkami, bardzo odważnie, i ta woda..
K: Tak, ale wiesz, że Matteo mnie uratował?
D: Tak, tak wiem.
K: Matteo Balsano, Król Paw mnie uratował, a więc...
D: Ale ty, jako Karol? jak się czułaś?
K: Było śmiesznie, było śmiesznie. Było zabawnie, doświadczenie cudowne. 
D: Zabawnie (śmiech) Dziękuję, bardzo dziękuję
K: Tobie również
D: Bardzo dziękuję

JAK WAM SIĘ PODOBA WYWIAD Z KAROL ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.