sobota, 20 maja 2017

[Poznajmy się lepiej] Post powitalny


Cześć  jestem Krystian :) Jak wiecie ostatnio na blogu zrobili Nabór otwarty więc od razu się zgłosiłem  , jednak dostałam szansę współprowadzenia na waszym blogu . Bardzo jeszcze raz dziękuje za to że mogę z wami pisać na wspaniałym blogu. Nie przedłużając, jeżeli chcecie mnie poznać i jesteście ciekawi mojego pierwszego wpisu to zapraszam do rozwinięcia posta!

Poznajmy się lepiej.
(Mini wywiad)

Imię
Krystian

Wiek -
 - 13 ( jak zauważyliście jestem najmłodszy na waszym blogu 😃)

Czy miałeś do czynienia kiedykolwiek z pracą na blogu ? 
- Szczerze tak, miałem do czynienia prace na blogu ,ponieważ prowadzę bloga ,,Soy Luna 3 Polska,, Link -,, Soyluna3pl.blogspot.com ,,. Więc wracając do pytania tak miałem do czynienia pracy na blogu :)

Co zrobimy z tym faktem że pracujesz jeszcze na jednym blogu o Soy Lunie? Czy nie będą pojawiały się identyczne posty? Nie mówię o tytule lecz o stylu pisania ? Wiem że dasz radę ale chciałabym cenie zapytać​ jak to widzisz? 
- Jeśli chodzi o posty nie bedą pisane jak na moim blogu lecz jeśli bedzie coś ważnego a chcę dać rówinież tu to po prostu zostanie  zmienione zdania itp więc nie bedą posty identyczne jak na moim blogu :)


Poznajmy się lepiej.

 - Oglądam Soy Lune od pierwszego odcinka z Argentyny zakochałem się w tym serialu tak ja Violetta , może trochę śmieszne być że chłopak lubi Violettę i Soy Lune ale po prostu lubię jest to serial więc nikt mi nie zabroni oglądać . 

Bardzo lubię śpiewać i tańczyć , tańczę już od czwartego roku życia tak mi Mama mówiła że ja nie umiałem ustać w jednym miejscu :) bo zawsze sobie tańczyłem :0 Jestem niesłyszący noszę aparat słuchowy , kiedy miałem dwa lata lekarka mi podała zły lek i zacząłem tracić słuch po roku kiedy już zauważyła mama że coś gorzej słyszałem nie zwracałem uwagi taka pani powiedziała że muszę natychmiast mieć operacje w ostatniej chwili bo już za jakiś nie cały miesiąc to bym już nie mówił wogóle i do dzisiaj noszę aparat słuchowy . Ale na szczeście słyszę dobrze za pomocą aparatów słuchowych . (mam na dzeję że nie przerazicie się)

Co was czeka.

- Mam na dzieję że moje posty się będą podobać

- W każde Sobotę będą opracowania piosenek

- Wkrótce nowe serie

Mam na dzieję że mnie za akceptujecie na blogu . Jeszcze raz dziękuję że mogłem się dołączyć do was oraz też zapraszam na swojego bloga nie jest taki wspaniały jak ten ale jest to dla mnie przyjemność link - Soyluna3pl.blogspot.com 

Pozdrawiam was wszystkich
Soy Luna 3 PL

 

2 komentarze:

  1. Milo cie poznac Krystian ;) Bardzo fajnie ze sie zaangazowales w pisanie postow bede miala co czytac hehehehe :))))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.