sobota, 27 maja 2017

[ Soy Luna 2] Opracowanie piosenki No te pido mucho

Podobny obraz

Dzisiaj przychodzę do was z nowym opracowaniem piosenki z drugiego sezonu Soy Luny. Tym razem postanowiłam z pomocą naszej tłumaczki opracować utwór " No te pido mucho ", który Luna zaśpiewała w 30 odcinku. Zapraszam po więcej do rozwinięcia. 


W 30 odcinku Luna nagrywała teledysk do opracowywanego utworu. Kamerzystą był Sebastian Villalobos, który zdecydowanie podrywa Lunę, i chce odebrać ją - Matteo. Podczas nagrywania klipu zza krzaków obserwował główną bohaterkę Matteo, który nadal jest zakochany w Lunie mimo, że miał o niej zapomnieć. 

OPRACOWANIE PIOSENKI 

TŁUMACZENIE WYKONAŁA DarkHeart159. KOPIOWANIE ZABRONIONE!!!

TEKST PO HISZPAŃSKU 

No te pido mucho
Te pido bastante
No te pido nada
Solamente tu amor

No te pido abrazos
No te pido un beso
Solo una mirada
Te lo pido por favor

Y veo pasar los segundos
Sin verte a mi lado 
Me apagas el sol

Si me quieres
Dame tus colores
Un secreto entre tu y yo
Si prefieres un ramo de flores
Con latidos de tu corazón

Si me quieres
Quédate a mi lado
Que mis sueños se hagan realidad
Y al fin despertare
Y al fin despertare

Si te pido un sueño
Sueño con tu risa
Sueño que tu seas
Diferente a los demás

Si nada te pido
Me siento tan sola
Me siento a esperarte
Porque se que entenderás

Y veo pasar los segundos
Si estas a mi lado
Enciendes el sol

Si me quieres
Dame tus colores
Un secreto entre tu y yo
Si prefieres un ramo de flores
Con latidos de tu corazón

Si me quieres
Quédate conmigo 
Que mis sueños se hagan realidad
Y al fin despertare
Y al fin despertare

Y tengo esperanzas
Algo cambiara
Y tengo esperanzas
Amanecerá 

Si me quieres
Dame tus colores
Un secreto entre tu y yo
Si prefieres un ramo de flores
Con latidos de tu corazón

Si me quieres
Quédate a mi lado
Que mis sueños se hagan realidad
Y al fin despertare
Y al fin despertare

No te pido mucho
Te pido bastante
Solo una mirada
Te lo pido por favor

TEKST PO POLSKU 

Nie proszę cię o wiele
Proszę cię wystarczająco 
Nie proszę cię o nic, tylko o twoją miłość
Nie proszę cię o uściski, nie proszę cię o pocałunek
Tylko twoje spojrzenie, bardzo proszę cię
I widzę jak mijają sekundy
Nie widząc cię obok mnie czuję, że zachodzi słońce
Jeśli chcesz dać mi swoje kolory
Sekret między tobą i mną
Jeśli wolisz bukiet kwiatów z uderzeniami twojego serca
Jeśli chcesz być blisko mnie
Moje marzenia się spełnią
I na koniec obudzę się
I na koniec obudzę się
Jeśli proszę o sen
To proszę o sen z twoim uśmiechem
Sen, w którym będziesz inny niż w pozostałych
Jeśli nie proszę cię o nic to czuję się samotna
Będę czekać, bo wiem, że zrozumiesz
I widzę jak mijają sekundy
Kiedy jesteś przy mnie to słońce wchodzi
Jeśli chcesz mi dać swoje kolory
Sekret między tobą i mną
Jeśli wolisz bukiet kwiatów z uderzeniami twojego serca
Jeśli chcesz być blisko mnie
to moje marzenia się spełnią
I na koniec obudzę się
I na koniec obudzę się
I mam nadzieję że coś się zmieni
I mam nadzieję, że nadejdzie świt
Jeśli chcesz dać mi swoje kolory
Sekret między tobą i mną
Jeśli wolisz bukiet kwiatów
Z uderzeniami twojego serca
Jeśli chcesz być blisko mnie
To moje marzenia się spełnią
I na koniec obudzę się
I na koniec obudzę się
Nie proszę cię o wiele
Proszę cię wystarczająco
Tylko twoje spojrzenie, bardzo proszę cię


Co myślicie o piosence Luny ? 


1 komentarz:

  1. LunajestŻyciem29 maja 2017 11:03

    Oj Matteo. Przyszedłeś za późno i nie usłyszałeś tekstu o tym jak Luna cierpi i ma nadzieję,że w końcu się opamiętasz. Ale jestem dobrej myśli, bo Matteo się nawraca!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.