poniedziałek, 8 maja 2017

[ Soy Luna 2 ] Opracowanie piosenki La vida es un sueños



Przyszedł czas na kolejne opracowanie piosenki z drugiego sezonu Soy Luny. Dzisiaj postanowiłam zmierzyć się z piosenką Luny - La vida es un sueños. Jest to wzruszająca piosenka, opowiadająca o chęci odkrycia kim jest naprawdę Luna. Więc zapraszam was do rozwinięcia posta. 

Tekst po hiszpańsku 

Estoy aquí
Sin nada mas
No se porque
Lo siento así

Parece que
Esta vida no es real
Relámpagos, memorias
Un fuego que me separo

Quieren que yo
Pueda encontrar mi verdad

Pero hay tanto amor alrededor
Y mariposas en mi pelo
Sueños en el aire
Sueños en el aire
Y la llave que abre el cielo

Quiero recordar que la vida es un sueño
Y se hace realidad
Si no dejo de intentar
Aun queda mucho por andar

Quiero recordar que la vida es un sueño
Y en mi corazón siempre guardare un lugar
Por si te llego a encontrar
Al despertar
Al despertar

Imagine felicidad
Caminos que, quiero seguir
Y que al andar, me acercan mas y mas
Una canción, memoria
Historias que no conocí
Que suenan en mi
Encontrando mi verdad

Pero hay tanto amor alrededor
Y mariposas en mi pelo
Sueños en el aire
Sueños en el aire
Y la llave que abre el cielo

Quiero recordar que la vida es un sueño
Y se hace realidad
Si no dejo de intentar
Aun queda mucho por andar

Quiero recordar que la vida es un sueño
Y en mi corazón siempre guardare un lugar
Por si te llego a encontrar
Al despertar
Al despertar

Siempre habrá un amanecer
Para que donde de estés
Puedas volar a donde estoy
Esperando encontrar
Lo que le falta a mi libertad

Quiero recordar que la vida es un sueño
Y en mi corazón siempre guardare un lugar
Por si te llego a encontrar
Al despertar

Tekst po polsku 

Jestem tutaj
Bez niczego więcej
Nie wiem dlaczego
Tak czuję

Wydaje się,że
To życie nie jest prawdziwe
Błyskawice, wspomnienia
Ogień, który mnie odgrodził

Chcą, żebym
Mogła odnaleźć moją prawdę

Ale tyle jest miłości wokół
I motyle w moich włosach
Marzenia w powietrzu
Marzenia w powietrzu
I klucz, który otwiera niebo

Chcę pamiętać, że życie jest snem
I staje się rzeczywistością
Jeśli nie przestanę próbować
Wciąż zostaje wiele do przejścia

Chcę pamiętać, że życie jest snem
I w moim sercu zawsze zachowa miejsce
Gdybym cię odnalazła
Budząc się
Budząc się

Wyobraziłam sobie szczęście
Drogi, którymi chcę podążać
I przemierzając, co raz bardziej się przybliżają
Piosenka, wspomnienie
Historie, których nie poznałam
Które rozbrzmiewają we mnie
Szukając mojej prawdy

Ale tyle jest miłości wokół
I motyle w moich włosach
Marzenia w powietrzu
Marzenia w powietrzu
I klucz, który otwiera niebo

Chcę pamiętać, że życie jest snem
I staje się rzeczywistością
Jeśli nie przestanę próbować
Wciąż zostaje wiele do przejścia

Chcę pamiętać, że życie jest snem
I w moim sercu zawsze zachowa miejsce
Gdybym cię odnalazła
Budząc się
Budząc się

Zawsze będzie świt
Żebyś z miejsca gdzie jesteś
Mógłbyś polecieć do miejsca gdzie jestem
Oczekując odnaleźć
To co brakuje do mojej wolności

Chcę pamiętać, że życie jest snem
I w moim sercu zawsze zachowa miejsce
Gdybym cię odnalazła
Budząc się


Jak wam się podoba piosenka ? Jak myślicie, w którym odcinku Luna odkryje, że jest Sol Benson ?



1 komentarz:

  1. Moge przyznac ze ta piosenka wpada w ucho. Bardzo ja lubie a dzieki waszym opracowaniem dowiedzialam sie wiecej o slowach ktore chce przekazac:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.