czwartek, 20 kwietnia 2017

Música en ti- akordy na gitarę


Cześć! Szczerze to najbardziej lubię chyba pisać posty z akordami na gitarę do piosenek więc dzisiaj pokażę wam kolejną propozycję tym razem do piosenki Música en ti. Zapraszam :)




Oryginał:




Tekst wraz z akordami:

a
Sé quien soy
G
yo estoy

buscando algo
a
¿donde voy?
G
siempre te encuentro
A
sigo soñando

a
sé de ti
G
me estas

diciendo algo
a
¿donde vas?
G
siempre te encuentro
A
yo seguiré a tu lado

G
luces que se encienden
D
crece mi pasión
G
sueña que es posible
A
sube ya el telón
E
sube ya el telón

      G
Ref.Vives en mi

suelto mi voz
D
música es sola no estoy
h
nacen y siento
A
melodías que lo cuentan todo

G
Ven a cantar

seamos dos
D
música en ti

libre este amor
h
cambiando el mundo
A                                        h
siempre música seremos todo



Akordy wykorzystane w tej piosence:
a



Bicie: 4/4
dół, dół, dół, góra, dół, góra
liczymy: 1i, 2i, 3, i, 4, i





Oto Zwrotka:




A to refren:






Jeżeli macie inne pomysły na akordy koniecznie napiszcie w komentarzu:* Oraz jestem otwarta na propozycje na kolejne piosenki :D


4 komentarze:

  1. Przetłumaczysz nową piosenke Lio Ferro ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie poszukujemy tłumacza. Ja niestety nie znam za dobrze Hiszpańskiego więc nie jestem w stanie przetłumaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć mam pomysł na inne bicie I na refrenie tłumienie i może trochę inaczej chwyty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz mi napisać swój pomysł? W sensie jakie bicie i chwyty? Byłabym wdzięczna

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.