środa, 5 kwietnia 2017

Cover Ruggelari

Znalezione obrazy dla zapytania Ruggelaria

Cztery dni temu na kanale Candelari Molfese pojawił się pierwszy cover znanej nam pary Ruggelari. Oboje zaśpiewali piosenkę pt. " TODO CAMBIO ". Wykonali ją niesamowicie, całe nagranie było przypieczętowaniem ich wspólnego uczucia - miłości. Po więcej zapraszam do rozwinięcia. 

TEKST W WERSJI HISZPAŃSKIEJ

Todo Cambio Cuando Te Vi,
De Blanco Y Negro A Color Me Convertí
Y Fue Tan Fácil Quererte Tanto,
Algo Que No Imaginaba,
Fue Entregarte Mi Amor Con Una Mirada,
Todo Tembló Dentro De Mi,

El Universo Escribió Que Fueras Para Mi,
Y Fue Tan Fácil Quererte Tanto,
Algo Que No Imaginaba, Fue Perderme En Tu Amor,
Ciegamente Paso, Y Toda Tuyo Ya Soy,

Antes Que Pase Mas Tiempo Contigo Amor,
Tengo Que Decir Que: Eres El Amor De Mi Vida,
Antes Que Te Ame Mas, Escucha Por Favor,
Déjame Decir Que Todo Te Di!
Y No Hay Como Explicar Pero Menos Si Tu Estas,
Simplemente Así Lo Sentí, Cuando Te Vi.

Me Sorprendió Todo De Ti
De Blanco Y Negro A Color Me Convertí
Se Que No Es Fácil DECIR TE AMO
Yo Tampoco Lo Esperaba,
Pero Así Es El Amor,
Simplemente Paso Y Todo Tuyo Ya Soy!!
Antes Que Pase Mas Tiempo Contigo,
Tengo Que Decir Que: Eres El Amor De Mí
Vida, Antes Que Te Ame Mas, Escucha Por Favor
Déjame Decir Que Todo Te Di...Y No Hay
Como Explicar Pero Menos Si Tu No Estas,
Simplemente Así Lo Sentí, Cuando Te Vi...
Todo Cambio...Cuando Te Vi...

TEKST W WERSJI POLSKIEJ

Wszystko się zmieniło kiedy cie zobaczyłem
zmieniło mnie z czarno - białego na kolorowe
i przyszło tak łatwo tak bardzo cie kochać
coś czego nie sobie nie wyobrażałem
oddałem Tobie moją miłość przez jedno spojrzenie
wszystko wewnątrz mnie zadrżało

Wszechświat mówił, że jesteś mi pisana
i przyszło tak łatwo tak bardzo cię kochać
coś czego nie sobie nie wyobrażałem, zatracić się w Twojej miłości
przyszło ślepo, i cały jestem twój
zanim spędzę z Tobą więcej czasu kochanie
muszę ci powiedzieć, że: jesteś miłością mojego życia
zanim pokocham cie jeszcze bardziej posłuchaj proszę
pozwól mi powiedzieć że wszystko ci dałem
i nie ma jak wyjaśnić tym bardziej gdy cie nie ma

po prostu tak to czułem, gdy cie zobaczyłem
wszystko w tobie mnie zaskoczyło
wiem, że nie jest łatwo powiedzieć KOCHAM CIE
też tego nie przewidywałem
ale tak jest Kochanie
po prostu sie stało, i cały jestem twój!
zanim spędze z tobą więcej czasu 
musze ci powiedzieć, że jesteś miłością mojego życia
zanim pokocham cie jeszcze bardziej, posłuchaj prosze
pozwól mi powiedzieć, że wszystko w tobie... i nie ma
jak wyjaśnić tym bardziej gdy cie nie ma
po prostu tak to czułem, gdy cie zobaczyłem
wszystko się zmieniło gdy cie zobaczyłem

# Cover ma obecnie ok 484 tys. wyświetleń. 


ORYGINALNA WERSJA

 

JAK WAM SIĘ PODOBA WERSJA RUGGELARI ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.