środa, 19 kwietnia 2017

Karol i Ruggero wyznają na łamach Bravo, co mają do ukrycia


Karol Sevilla (17 L.) i Ruggero Pasquarelli (23 L.) opowiedzieli o swoich kompleksach, wpadkach lub dziwactwach na łamach dwutygodnika Bravo, który ukazał się 18 kwietnia w kioskach.


RUGGERO PASQUARELLI (23 L.)
"Mam dziwaczne zęby!"
Miliony wielbicielek wzdycha do gwiazdora serialu "Soy Luna". Tymczasem włoski aktor przyznał, że nie do końca jest zadowolony ze swojego wyglądu: - Moje siekacze wyglądają dość dziwnie, bo są takie małe. Chociaż w sumie nawet je polubiłem. Wyglądam trochę jak znana z książki i filmów mysz Stuart Malutki. (śmieje się)

KAROL SEVILLA (17 L.)
''Przerażają mnie ciemności!''
Właściwie odtwórczynię głównej roli w serialu "Soy Luna" trudno jest przerazić. Za to jedna rzecz napawa ją megastrachem: ciemności! - Gdy tylko się ściemnia, zaczynam się niepokoić. Kiedyś musiałam mieć zapalone światło w pokoju, żeby w ogóle zasnąć. Dzisiaj już daję sobie radę bez tego, ale wciąż wydaje mi się, że widzę jakieś dziwne cienie.

Znalezione obrazy dla zapytania bravo
Źródło: Czasopismo BRAVO Nr.8 (18 kwietnia - 1 maja 2017 r.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.