sobota, 15 kwietnia 2017

2 sezon szybciej niż myślisz?!

Znalezione obrazy dla zapytania soy luna 2
17 kwietnia będzie oficjalna premiera sezonu 2 w Argentynie i jak się okazuję również w Hiszpanii. Chodź już teraz można znaleźć dostępne 4 odcinki przedpremierowo.
Kolejnym zaskoczeniem okazują się premiery w kolejnych krajach tydzień po oficjalnej premierze. Oczywiście nie zawsze trzeba wierzyć wikipedii, ale nie wiem, co powiedzieć, skoro ukazały się te materiały na wikipedii w różnych językach.
Postanowiłem sprawdzić na oficjalnej stronie niemieckiego oddziału DC, tam się okazało, że wikipedia wcale nie kłamie i drugi sezon w Niemczech zagości już 24 kwietnia. Tą samą wiadomość otrzymałem od francuskiego oddziału. Kolejno sprawdziłem włoski oddział, tam akurat nie było żadnej informacji o premierze, jednak znalazły się już tam filmiki i teledyski z drugiego sezonu.

Chyba już sami skomentujecie sobie tą sprawę.

1 komentarz:

  1. Ja już oglądałam cztery odcinki i są fantastyczne. Kocham wasz blog.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.