niedziela, 5 marca 2017

[ Post informacyjny ] Krótkie sprostowanie

UWAGA ! NIM ZACZNIESZ HEJTOWAĆ PRZECZYTAJ DO KOŃCA TEN POST :) 

Wczoraj na blogu Olivier, jeden z naszych szabloniarzy jak i redaktorów, który dodawał lekcje hiszpańskiego na bloga, stworzył nowy wygląd. Niestety wy jako nasi czytelnicy negatywnie zareagowaliście na nowy szablon. Nie wiem jaka była tego przyczyna główna, gdyż w poście przesłanym przez Oliviera o nowym szablonie wspomniał, że nadal pracuje nad poprawkami. Ale niektórzy nie czytając tak ważnego posta od razu postanowili shejtować szablon. Ja nie chcę być nie miła bo kocham was i kocham dla was pisać, ale niestety podcinacie kochani skrzydła. Pamiętajcie ten post nie ma na celu by was obrazić, wręcz przeciwnie chcę wam uzmysłowić pewne rzeczy. Tutaj znajdą się najważniejsze dla mnie i dla całej redakcji informacje. 

Znalezione obrazy dla zapytania Soy Luna Ambar

Mianowicie wczoraj Olivier po hejtach jakie dostał nie tylko na blogu, ale też na swojej poczcie postanowił odejść z bloga, bo jak mówi ( cytuję ) " Nie chcę pisać dla ludzi, którzy nie doceniają mojego wysiłku ". Ogólnie rozumiem jego niechęć, ponieważ pracował nad szablonem miesiąc i aż pięć aspektów szablonu przymierzał by było idealnie. Wiadomo, że trzeba było jeszcze zrobić poprawki, ale to było wyjaśnione w tamtym poście. No niestety Oliviera już nie ma na naszym blogu a był pozytywną osobą z którą ja miałam dobry kontakt. 
Pamiętajcie, że ciężka praca nie zasługuje na hejty, jest mi bardzo przykro z tego powodu. 
Jeśli chodzi o wygląd to postanowiłam ja się tym zająć, ale na to będziecie musieli trochę poczekać, bo mam naukę i nie poświęcę całego swojego czasu na szablon. Pamiętajcie każdemu zdarza się wpadka. Przyznam, że zachowaliście się jak typowa Ambar. Ale ja nie oceniam kochani. Wiem, że na pewno wiele rzeczy przypadło was do gustu :) 

7 komentarzy:

  1. Tak masz rację. Mi się podoba obecny wygląd. Nie wiem czemu inni mają jakieś wątpliwości. Zapewne większość będzie majaczyć. Kocham was. Czytam waszego bloga od samego początku.
    Ale jak Olivier odszedł to czy będzie nabór? Proszę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym, że nikt nie powinien tak postąpić. Chłopak włożył własny czas, energię i pasję aby blog wyglądał lepiej, a w nagrodę dostał tylko hejty. Przykro, że się poddał i nie chciał walczyć, ale ja to doskonale rozumiem :(

    Nie chcę być nie stosowna, ale z chęcią mogę zająć się szablonem, wyglądem bloga. Lubię to robić i myślę, że nie jestem w tym aż tak zła. Jeśli będziecie zainteresowani to piszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że jesteśmy zainteresowani. Pisz do nas na e-mail soylunanabor@onet.pl
    Tam podam ci mojego prywatnego maila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli już nie będzie nikt dodawał lekcji? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Na chwile obecną niestety nie. Nikt z nas nie zna hiszpańskiego. Będziemy musieli naradzić się w sprawie naboru, ale trzeba czekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Mam nadzieję, że uda się kogos znaleźć. Może Olivier wróci? Bardzo lubiłam jego lekcje. Niedługo chciałabym zapisać się na prawdziwe, bo dzięki niemu i Lunie polubiłam ten język. Nie rozumiem dlaczrgo ludzie tak na niego naskoczyli i jest mi przykro z tego powodu, bo nie zasłużył na to. Wkładał masę czasu w ten blog.

      Usuń
  6. Olivier nie wróci to jego ostateczna decyzja. Jest nam bardzo przykro, ale może z czasem zmieni decyzje. A my już niedługo zorganizujemy nabór.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.