niedziela, 26 czerwca 2016

Zdjęcia zza kulis Soy Luna 2

Cześć! Jak pewnie wiecie już od jakiegoś czasu trwają nagrania do 2 sezonu Soy Luny dlatego dziś mam dla was kilka zdjęć z instagramów aktorów!
Zapraszam!

Pierwsze zdjęcie jest z instagrama Samuela Nascimento
przypuszczalne tłumaczenie: "Wiele prób i dobre wibracje z tymi wielkimi artystami!"

Następne zdjęcie jest z instagrama Chiary Parravicini
przypuszczalne tłumaczenie: "Jim i Yam ponownie w grze!!! Pierwszy dzień kręcenia drugiego sezonu!"
Kolejne zdjęcie jest z instagrama Jorge Lopez
przypuszczalne tłumaczenie: "Jam i Ramiro dzień pierwszy"
Następne jest zdjęcie Jazmin które opublikowała Katja Martinez
Znalazłam też zdjęcie Gastona oraz Niny na instagramie Agustina Bernasconi
przypuszczalne tłumaczenie: "Nina i Gaston. Więc zaczęliśmy nagrywanie drugiego sezonu"


Szóste zdjęcie jakie znalazłam jest z instagrama Maleny Ratner i widać na nim Delfi za kulisami 
przypuszczalne tłumaczenie: "Nagrywanie Soy Luna 2. Uśmiech"


I ostatnie zdjęce jakie mam jest z instagrama Any Jara i pokazuje scenę z nagrywania Jim Yam i Ramiro
przypuszczalne tłumaczenie: "To trio powraca. Początek drugiego sezonu cieszmy się razem!!!"

Został jeszcze tylko film na którym Agustin ćwiczy jazdę na wrotkach! 






2 komentarze:

  1. Super zdjęcia i filmik :) Ciekawe co wydarzy się w drugim sezonie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog. zapraszam na mojego. http://soylunablogsl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.