środa, 8 czerwca 2016

Poczuj się jak Karol

Wiele fanek serialu Soy Luna chciałoby wyglądać tak jak Karol. Na pozór wydaje się to nie możliwe ale jednak... Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacją taką abyście mogły na chwilę poczuć się jak ona. 


Góra to zwykła, biała, luźna bluzka, którą przykrywają piękne długie brązowe włosy Karol. Taką, a w zasadzie podobną do tej bluzki bluzkę możecie znaleźć w H&M. Kosztuje 40 zł i jest przepiękna oto link.

Dalej mamy spodenki. Niestety nie udało mi się znaleźć identycznych ale mam nadzieję że podobne bermudy z Zary będą satysfakcjonujące dla was :) Również są w granatowe pasy z kapsami. Dodatkowo mamy również do kompletu pasek. Całość kosztuje 90 zł. A to link

 Ogółem cała stylizacja składająca się z zaledwie dwóch rzeczy wynosi nie całe 130 zł. Więc każda z was która chciałaby się na chwilę zamienić w Karol musi zakupić sobie takie ubrania :D

I jeszcze nie przedstawiłam się nazywam się Alicja mam rocznikowo 13 lat i jestem nową redaktorką. Możecie mówić mi Alsza lub Aliszja (tak mnie nazywają :D)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.