środa, 22 czerwca 2016

Alas- akordy na gitarę

Hej! Mój post z akordami do piosenki Valiente zyskał jak dla mnie duże zaciekawienie więc dzisiaj mam dla was posta z akordami lecz tym razem do piosenki Alas.
Zapraszam!!!

A oto tekst wraz z akordami:
G
Estoy cerca de
               D
Alcanzar Mi Cielo
     A           h
Desafiando La Gravedad
G
Nada puede detener
D                      h
Este Sueño Que Es Tan Real...

G
Se Que No Existe
           D
El Miedo Oh...
A             h
Si no dejo de intentar
G
La Emocion Que Me Mueve
D                           h
Es La Fuerza De Un Huracan

E
Esto Que Hay En Mi Interior
A
Es Mágico
G
Porque todo
D
Puede Suceder
h              A
Y si caigo, vuelvo
          E             A
voy, yo voy, y vuelvo y voy

G                 A
Y si no hay Vuelta atrás...
D                                   A
Hay que Arriesgarlo Todo
G                                  A
Bajo Mis Pies No Hay Gravedad
H
Solo Hay Alas

G                         A
Nunca Hay Que Dudar
D                            A
No Esta Prohibido Nada!
G                              A
Cuando Un Sueño Es Real
H
Solo Hay Alas

G
Yo No Espero 
              D
Mas De Lo Que Siento
A                      h
Es Un Reto Para Enfrentar
G
Algo Quiere Despertar
D                         h
Mi Destino Es Tan Real

G
Se Que No Existe
         D
El Miedo Ouh...
 A                h
Si no dejo de avanzar
G
La Emoción Que Me Mueve
D                           h
Es La Fuerza De Un Huracán

E
Esto Que Hay En Mi Interior
A
Es Mágico
G
Porque todo
D
Puede Suceder
 h                 A
Y si caigo, vuelvo
       E               A
voy, yo voy, y vuelvo y voy


G                 A
y si no hay Vuelta atrás...
D                  A
Hay que Arriesgarlo Todo
G
Bajo Mis Pies
A
No Hay Gravedad
H
Solo Hay Alas

G              A
Nunca Hay Que Dudar
D                   A
No Esta Prohibido Nada!
G                 A
Cuando Un Sueño Es Real
H
Solo Hay Alas

A
Es Real...

Solo Hay Alas 
E
Con Un Puente 

En Mi Interior Oh...
G
Deslizándome Lejos... 

A
Es Real

Solo Hay Alas 
E
En Mi Mundo
             G
Libertad deslizándome lejos...
D             A
Cada vez más lejos!...



G                 A
Y si no hay Vuelta atrás...
D                                   A
Hay que Arriesgarlo Todo
G                                  A
Bajo Mis Pies No Hay Gravedad
H
Solo Hay Alas

G                         A
Nunca Hay Que Dudar
D                            A
No Esta Prohibido Nada!
G                              A
Cuando Un Sueño Es Real
H
Solo Hay Alas






A to są potrzebne akordy:





(moje urozmaicenie akordu G znajdziesz w tym poście -> klik)




Bicie 4/4
dół dół dół góra dół góra 




Zwrotka brzmi następująco:










A to refren:





Która piosenka ma być kolejna? Piszcie koniecznie!!








8 komentarzy:

  1. Dzięki, szukałam chwytów, nauczę się grać tę piosenkę dla córki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hej uwielbiam te wpisy z chwytami możesz zrobić teraz Siento, zakochałam się w tej piosence i chce się jej nauczyć. bardzo proszę ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeogromnie się cieszę, że ci się spodobały postaram się w najbliższym czasię dodać akordy do tej piosenki! :*

      Usuń
  3. un destino PLIS!!!! kocham ta piosenke

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka wiedza z pewnością się przyda i muszę przyznać, że ja jestem dopiero na początku nauki gry na gitarze. Jednak jak czytam sobie porady z http://e-gitara.net.pl/ to tym bardziej chcę o tym instrumencie wiedzieć jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.