niedziela, 3 maja 2020

[ Opracowanie piosenki ] Una Vez Mas

Przyszedł czas aby dzisiaj opracować kolejną z piosenek 2 serii produkcji Bia. Przygotowałam dla was utwór pt. " Una Vez Mas " co w języku polskim oznacza " Jeszcze raz". Jeśli jesteście ciekawi co kryje się za tytułem i jakie przesłanie ma piosenka zapraszam do rozwinięcia. 



Piosenka pt. " Una Vez Mas " pojawiała się już w poprzednim sezonie, który aktualnie zakończył się u nas w Polsce. Mieliśmy zaszczyt ją gościć przy zwiastunie serialu czy też w częściowych urywkach, jednak nigdy nie słyszeliśmy jej w pełnej odsłonie. Utwór opowiada o przeszłości, której nie da się zapomnieć i nie da się zmienić biegu czasu. Nie wolno chować swojego smutku bo czas mija nieubłagalnie szybko. Piosenka jest śpiewana przez główną bohaterkę serialu a więc tytułową Bię. To ona tęskni za swoją siostrą i chciałaby przeżyć te wszystkie emocje z Heleną jeszcze raz. 



TEKST PO HISZPAŃSKU 

Sabes que al pasado
No lo puedes evitar
Que te has encerrado

A llorar tu soledad

Cada uno inventa
Una razón para no ser
Si tu me lo pides
Yo aquí me quedaré

Déjame que lo intente una vez más
Los sueños siempre dicen la verdad
Si duelen las heridas
Si vas a la deriva
Siempre hay una salida
Ya verás

Sientes el deseo
No lo puedes explicar
Nadie, pero nadie
Puede estar en tu lugar

Y ves a lo lejos un rayo al amanecer
¿Será tu esperanza?
Aquí estoy, ya no me iré

Déjame que lo intente una vez más
Los sueños siempre dicen la verdad
Si duelen las heridas
Si vas a deriva
Siempre hay una salida
Ya verás

El tiempo pasa tu velocidad
Nadie resiste tanta soledad

Déjame que lo intente una vez más
Los sueños siempre dicen la verdad
Si duelen las heridas
Si vas a la deriva
Siempre hay una salida
Ya verás

TEKST PO POLSKU

Wiesz, że przeszłości
Nie możesz unikać
Że zamknęłaś się

By wypłakać twoją samotność

Każdy wymyśla
Jakiś powód, żeby nie być sobą
Jeśli ty mnie o to poprosisz
Ja tutaj zostanę

Pozwól mi spróbować tego jeszcze raz
Marzenia zawsze mówią prawdę
Jeżeli bolą rany
Jeśli stracisz kierunek
Zawsze jest jakieś wyjście
Zobaczysz

Czujesz pragnienie
Nie możesz tego wytłumaczyć
Nikt, ale nikt
Nie może być na twoim miejscu

I widzisz w oddali promień o świcie
Czy to twoja nadzieja?
Jestem tutaj, już nie odejdę

Pozwól mi spróbować tego jeszcze raz
Marzenia zawsze mówią prawdę
Jeżeli bolą rany
Jeśli stracisz kierunek
Zawsze jest jakieś wyjście
Zobaczysz

Czas mija twoją prędkość
Nikt nie opiera się takiej samotności

Pozwól mi spróbować tego jeszcze raz
Marzenia zawsze mówią prawdę
Jeżeli bolą rany
Jeśli stracisz kierunek
Zawsze jest jakieś wyjście
Zobaczysz

JAK WAM PODOBA SIĘ PIOSENKA Z 2 SEZONU BII ? MNIE OSOBIŚCIE URZEKŁA JEGO TREŚĆ JEDNAK SAMA MELODIA JUŻ NIE TAK BARDZO. SWOJE OPINIE PRZESYŁAJCIE W KOMENTARZU. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.