piątek, 22 maja 2020

[ Soy Luna ] Sesje zdjęciowe obsady dla Alejandro Vieytes

Ostatnio przeglądając Instagrama natknęłam się na zdjęcie Karol Sevilli z jednej z sesji zdjęciowych. Postanowiłam odszukać autora fotografii i drążyłam temat dalej. Aż natknęłam się na Alejandro Vieytesa, który jest fotografem latynoskich gwiazd młodego pokolenia. Na jego profilu zebrało się trochę fotografii naszej obsady Soy Luny. Dlatego dzisiaj postanowiłam przedstawić wam wszystkie zdjęcia z sesji. Jeśli jesteście ciekawi co kryje dalsza część postu to zapraszam do rozwinięcia. 

Kim jest Alejandro Vieytes ? 


Jest argentyńskim fotografem i wizażystą gwiazd. W sieci niestety nie ma o nim dużo informacji, brakuje też jego zdjęć, ponieważ na jego profilach można tylko zobaczyć fotografie innych osób. 

SESJE ZDJĘCIOWE OBSADY SOY LUNY

#1 KAROL SEVILLA

Meksykańska aktorka oraz piosenkarka odgrywała tytułową rolę Luny. Obecnie ta 20 letnia artystka robi karierę na You Tubie publikując covery i single w swoim wykonaniu. Na dole widać jej sesję zdjęciową. To są oczywiście ujęcia z kilku kadrów. 







# PASQUELE DI NUZZO


# GIOVANNA REYNAUD



# KATJA MARTINEZ


# MICHAEL RONDA 

# ANA CAROLINA VALSANGNA


# GASTON VIETTO





# CAROLINA COPELIOFF





# ANA JARA MARTINEZ 



# ESTELA RIBEIRO




JAK WAM PODOBA SIĘ SESJA Z UDZIAŁEM ARTYSTÓW PRODUKCJI SOY LUNA ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.