sobota, 18 kwietnia 2020

[ Post organizacyjny ] Zmiany na blogu

Dzisiaj przychodzę do was z postem organizacyjnym a w nim najnowsze informacje o obecnej sytuacji bloga oraz zmianach, które zaszły na nim. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do rozwinięcia. 

#1 ZMIANY W WYGLĄDZIE BLOGA

Jak pewnie zauważyliście całkowicie zmieniliśmy szablon bloga. Pojawił się nowy serial BIA, który będzie częścią tematyki na blogu. Postanowiłam nie rezygnować z bloga, który przyniósł bardzo dużo wyświetleń, ale przede wszystkim dużo radości. W ramach tego zmienia się koncepcja bloga dodatkową produkcją. Oczywiście nie mogę pominąć osoby, która w dużej mierze przyczyniła się do aranżacji strony. Jest nią JulciaBloggerPL znana z takich blogów jak Soy Luna 2 Polska oraz obecnie BIA Polska [ LINK DO BLOGA ], na którego zapraszam i zachęcam do czytania. 
Szablon jest połączeniem motywów z serialu BIA oraz Soy Luna co doskonale widać w nagłówku bloga. 

#2 EKIPA BLOGA

Na ten moment jestem jedyną osobą, która prowadzi bloga, ale nie wykluczone, że Binek do nas wróci w pewnym momencie. Aktualnie trwa nabór na naszego bloga. Więc jeśli oglądasz serial BIA i byłaś fanką Soy Luny lub oglądałaś, któryś z tych seriali to zapraszam do zgłoszenia się. Na pewno nic nie stracisz a możesz tylko na tym zyskać. Więcej informacji w tym poście [ LINK ].

OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU POJAWIAĆ SIĘ BĘDĄ ODCINKI PO POLSKU SERIALU BIA. ZNAJDZIECIE JE W PRASKU BOCZNYM KLIKAJĄC IKONKĘ O TEJ SAMEJ NAZWIE.

MAM NADZIEJĘ, ŻE NOWA ARANŻACJA BLOGA WAM SIĘ PODOBA. SWOJE OPINIE PISZCIE ŚMIAŁO W KOMENTARZU POD POSTEM 

8 komentarzy:

  1. Dla mnie to słabe �� Czwarty blog o Bii? Nic lepszego nie dało się wymyślić. Rozumiem brak informacji dla Soy luna, ale czwarty blog to bez sensu. Jeden powrócił do działania a z tego co wiem, to drugi też szykuje powrót. Może wymyślicie coś bardziej ciekawszego. Może stworzycie bloga o Soy Lunie z dostatkiem Disneya. Moim zdaniem więcej będzie czytać ludzi, gdyż sporo jest źle nastawionych na Bie�� Ja lubię, ale raczej tutaj nie będę zaglądać zbyt często. Nie bierz tego za hejt tylko za pomoc. Powodzenia w rozwijaniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za opinię:) Rozważę ją oczywiście, informacje o obsadzie Soy Luna będą pojawiały się oczywiście również. Co do informacji o Disneyu rozważę

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam pomóż ...postanowiłam obejrzeć soy Lunę ... I wchodze a tam pisze : 1 sezon : 15 odcinków 2 sezon : 15 odcinków i koniec a kiedyś były wszystkie a teraz nie ma wiec czy moglibyście to naprawiać błagam teraz mam kwarantannę i postanowiłam obejrzeć sobie SL a tu nie ma...Błagam helppp może wiesz gdzie mogę obejrzeć ? A może na twoim blogu jest a ja nie widzę ..pomozesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpisz w wyszukiwarke vider.info kliknij pierwsze i wpisz soy luna. U mnie działa mam nadzieje ze pomogłam

      Usuń
    2. Dzisiaj wieczorem postaram się wstawić część odcinków z 1 sezonu.

      Usuń
  4. będziesz sledzić dalej temat 4 sezonu soy luny? nie mogę uwierzyć w to ze nie będzie dalszych odcinków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 sezonu Soy Luny nie będzie, jednak posty o obsadzie będą się pojawiały

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.