niedziela, 22 lipca 2018

[ You Tube ] Ruggero Pasquarelli w coverze Será que no me amas



Wczoraj na swoim kanale Ruggero opublikował teledysk do nowego coveru w jego wykonaniu 
pt " Será que no me amas ", która w oryginale jest śpiewana przez Luisa Miguela. Klip jak na razie ma ok 176 tys wyświetleń, ale wskaźniki rosną z minuty na minutę. Jeśli chcecie wiedzieć więcej, zapraszam do rozwinięcia. 

Producentem muzycznym tego klipu jest słynny Pancho, którego fani np. Violetty dobrze znają, ponieważ Pancho zawsze towarzyszył ekipie Violetty przy trasie i był odpowiedzialny za ćwiczenia z emisji głosu, również był obecny przy występach Tini Stoessel. Jest on obecny też w tym teledysku, ponieważ gra na gitarze. Cały teledysk jest idealnie skomponowany, a głos Ruggero po prostu genialny do takiego rodzaju muzyki.


TEKST PO HISZPAŃSKU

No se que está pasando
Que todo esta al revés
Que tu ya no me besas
Tal como ayer

Que anoche en la playa
No me dejaste amarte
Algo entre nosotros no va bien

2x
No culpes a la noche
No culpes a la playa
No culpes a la lluvia
Será que no me amas 


No busques mas disculpas
No siento tus caricias
Ya no eres la misma
Que yo amé

Te veo tan distante
Te siento tan distinta
Pues hay dentro de ti
Otra mujer

2x
No culpes a la noche
No culpes a la playa
No culpes a la lluvia
Será que no me amas


Ya no se, ya no se
Ya no se que va a pasar
Ya no se, ya no se
Ya no se que voy a hacer
Ya no se, ya no se
Ya no se que va a pasar
Ya no se, ya no se
Ya no se que voy a hacer

Noche
No culpes a la playa
No culpes a la lluvia
Será que no me amas

No culpes a la noche
No culpes a la playa
No culpes a la lluvia
Será que no me amas

No se que esta pasando
Que todo esta al revés
Pero ya no lucho
Como ves

Ayer no te importaba
Amar bajo la lluvia
Hoy no te divierte
Ya lo sé

2x
No culpes a la noche
No culpes a la playa
No culpes a la lluvia
Será que no me amas

No culpes a la noche
Playa
No culpes a la lluvia
Será que no me amas

Noche
No culpes a la playa
No culpes a la lluvia
Será que no me amas

Noche
Playa
Lluvia
Amas

No culpes a la noche
No culpes a la playa
No culpes a la lluvia
Será que no me amas

Noche (no culpes a la noche)
Playa (no culpes a la playa)
Lluvia (no culpes a la lluvia)
Amas (será que no me amas)

No culpes a la noche
No culpes a la playa
No culpes a la lluvia
Será que no me amas

Noche
Playa
Lluvia
Amas

Noche (no culpes a la)
Playa (no culpes a la)
Lluvia (no culpes a la)
Amas (será que no me)

CO MYŚLICIE O WERSJI RUGGERO ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.