piątek, 29 czerwca 2018

[ Soy Luna ] Autotune vs real voice cz 2


Witajcie kochani, dzisiaj przyszedł czas na kolejną część posta z serii Autotune vs real voice, gdzie trochę komentuję, niekiedy krytykuję, ale minimalnie oraz pochwalam naszą ekipę za głosy, które słyszymy na żywo podczas występów. Po więcej zapraszam do rozwinięcia. 

#1 VALENTINA ZENERE

Valentina to dla mnie jedna z najlepszych wokalistek w obsadzie Soy Luny. Dziewczyna podobnie jak Michael ma delikatnie zachrypnięty głos, ale to jeszcze lepiej podkreśla jej charyzmę.

CATCH ME IF YOU CAN - AUTOTUNE



REAL VOICE






#2 MICHAEL RONDA

Michael Ronda jest z tych wokalistów, którzy mają delikatnie zachrypnięty głos, ale jego wokal na żywo brzmi praktycznie identycznie co przy obróbkach, co świadczy o tym, że nie potrzebuje on tak dużo poprawek przy nagrywaniu utworów.

TIEMPO DE AMOR - AUTOTUNE


REAL VOICE - tiempo de amor



#3 MALENA RATNER Y GASTON VIETTO

Niestety w przypadku tej dwójki nie znalazłam ich wspólnej wersji piosenki Decirte lo que siento w wersji autotune, a więc pokażę wam wersję tej piosenki z Gastonem Vietto oraz inny utwór, w którym śpiewa Malena.






#4 KATJA MARTINEZ

FUSH TE VAS ! - AUTOTUNE


REAL VOICE



#5 LIONEL FERRO

Co do Lionela to miałam nadzieję, że mimo tego iż nie bierze udziału w trasie to będę mogła posłuchać gdzieś jego głosu na żywo. Miałam także nadzieję, że jego głos brzmi podobnie co do przerobionego tak jak reszty obsady. Niestety bardzo się zawiodłam, ponieważ Lionel nie śpiewa tak rewelacyjnie jak mi się zdawało. Nie chcę tu nikogo obrażać, jednak moja opinia na jego temat spadła naprawdę nisko. Sami oceńcie.

AUTOTUNE




REAL VOICE



Czy chcecie abym kontynuowała serię i zrobiła 3 część ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.