sobota, 30 czerwca 2018

[ Soy Luna 3 ] Zapowiedź 2 części sezonu + zdjęcia z odcinków

2 część trzeciego sezonu na antenie Disney Channel pojawi się już 9 lipca. Ja dzisiaj natomiast, postanowiłam wam przedstawić nową zapowiedź do finałowych 30 odcinków produkcji oraz zdjęcia z odcinków. Jesteście gotowi ? W takim razie zapraszam do rozwinięcia. 

Tłumaczenie wykonała Mia. Zakaz kopiowania. 

ZAPOWIEDŹ + TŁUMACZENIE


Luna! Luna! Luna!
Luna: Matteo?
Matteo/Simon: Nie, Luna. Nie ja jestem osobą, której tu oczekujesz.

Luna: Matteo, proszę cię, odpowiedz mi.
Emilia: Jeśli by tego chciała, to już by była twoją dziewczyną, a jest?
Matteo: Luna jest dla mnie wyjątkowa, podoba mi się odkąd ją poznałem i będę ją kochać już na zawsze.

Simon: Posłuchaj tej historii. On się nazywa Matteo, a ona nazywa się Luna. Wpadli na siebie pewnego dnia w Cancun i nagle... się zakochali!
Matteo: Luna zasługuje na kogoś lepszego. Może potrzebuje poznać kogoś, kto nie będzie jej więcej ranił.

Michelle: Luna! To ty jesteś Luna? Jak się masz? Jestem Michelle.

Gary: Chcecie być częścią drużyny Red Sharks?

Benicio: Czego chcesz, Jazmin?
Jazmin: Chcę wiedzieć, jak spodobała wam się propozycja, którą Gary dał drużynie Rollera.
Emilia: Co? Jaka propozycja? To przecież niemożliwe...

Ana: Koniec z tą farsą. Już wiem kim jesteś, Gary.

Nina: Moja mama spotykała się z Gary Lopezem.
Luna : *śmieje się*
Nina: Chciałabym, aby to był żart.

Alfredo: Możliwe, że Maggie chce wykorzystać Reya.
Monica: Pan też jej nie ufa?
Maggie: Rodzina Valente i Alfredo zaczynają coś podejrzewać. Są moją kulą u nogi.
Rey: A więc nie zakładaj więcej tych szpilek, bo bardziej będą bolały cię nogi.

Ambar: Zrobimy nową edycję Open Music. Będą dwie grupy. Dziewczyny i chłopaki.
Benicio: Co?


Jazmin: Co knuje Michelle?
Matteo: Wciąż jeszcze go nie poznaliśmy dobrze.
Jazmin: No tak, bo ta, która poznała go dobrze to Luna, nie? Nie odchodzą od siebie na krok, są jak dwie krople wody.
Simon: Nie mamy żadnych pomysłów.
Jazmin: Może będą nazywać się Michuna, albo Luchelle.

Simon: Muszę zadać ci pytanie
Ambar: Ja też mam teraz pewne pytanie dla ciebie. Co będzie z nami? Dasz mi drugą szansę?
Simon: Nie.
Ambar: W takim razie chcę teraz od ciebie usłyszeć, że nie czujesz do mnie już nic.

Jazmin: Widzieliście to?
Luna: Zapomniał słów piosenki?
Matteo: Wyobraź sobie, że jak wejdę na scenę to mogę zostać tam sparaliżowany.
Jazmin: A jeśli to przez ten wypadek? A co jeśli nie potrafi już uczyć się na pamięć i nie będzie mógł śpiewać już nigdy więcej?
Pedro: Jeśli coś takiego się stanie to my będziemy tam z tobą, aby cię wspierać.

Ana: Przyszłam porozmawiać o drużynie Rollera. Chciałam cię prosić o to, abyś przestał ich torturować.

Gary: Ja odchodzę z Rollera. Poza tym mogę pozostawić was spokojnych, bo traficie w dobre ręce.
Ambar: Jak się macie? Jestem nową szefową Rollera.
Luna: Co?

Simon: Wyobraź sobie, jak wyjdziemy jako dżentelmeni i z nami wyjdzie Benicio.
Pedro: Nie może być już nic gorszego.

ZDJĘCIA Z ODCINKÓW






















We wcześniejszych spoilerach zabrakło parę ważnych informacji mianowicie :
1. Matteo po wypadku będzie miał trudności z zapamiętaniem tekstów piosenek, które wcześniej znał, podczas pojedynku między chłopakami i dziewczynami na Open Music, chłopacy wykonają utwór Nadie Como tu, a Matteo zapomni słów
2. Nowa postać - Michael, zakocha się w Lunie, i tym razem panienka Valiente/Benson, poczuje coś do nowego znajomego i odtrąci Matteo
3. W wielu rzeczach Michael i Luna będą podobni i będą wykonywali tak samo pewne czynności
4. Ambar zostanie nową szefową Rollera
5. Ambar i Simon pocałują się na imprezie w Openie 
6. Nico wraz z Ericiem zaśpiewają na imprezie w domu Luny piosenkę Mi corazon hace wow wow
7. Rodzice Luny zostaną aresztowani, a to wina Sharon, która chce odebrać majątek Lunie

4 komentarze:

  1. bardzo fajny post!<3 mam pytanie. zrobisz post o kontakcie karol i ruggero? ponieważ zastanawia mnie ich relacja, np. to że kiedyś na insta ruggero było bardzo dużo zdjęć z karol a teraz? praktycznie żadnych. tak samo gdy ogląam jakieś filmiki z ich relacją to wszędzie są słodkie ale stare zdjęćia jeszcze gdy karol miala swoje naturalne włosy a z takich nowszych nie ma prawie nic:(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze :) Ogólnie planuję zrobić post o relacji całej obsady, ponieważ pojawiają się tam pewne zgrzyty jak zauważyłam. Postaram się to zrobić do czwartku choć nie obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!! bo niestety w internecie nigdzie nie moge nic znaleźć, a temat moim zdaniem ciekawy. nawet ruggero unika tematu jego relacji z karol w wywiadach, dlatego właśnie mnie to zaciekawiło <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.