sobota, 3 lutego 2018

[ Soy Luna 3 ] Kim jest Mia Jenkins?

Trzeci sezon w Argentynie już za kilka miesięcy bo 21 maja, a my w tym momencie zbieramy informacje o najnowszej serii popularnego serialu " Soy Luna" i niestety już ostatnim. Do ekipy dołączy nowa osoba, będzie nią Mia Jenkins, chociaż dziewczyna zagra w kilku odcinkach  . Po więcej zapraszam do rozwinięcia. 


Kim jest Mia Jenkins ? 

To brytyjska aktorka znana z serialu EastEnders i The Longe gdzie wciela się w rolę Alex. O dziewczynie nie wiele wiadomo i nie znalazłam szczegółów jej życia na żadnej stronie. 

Podobny obraz

Rola w Soy Luna 3 

Tłumaczenie filmu wykonała DarkHeart 159


Ruggero: Cześć przyjaciele, jak się macie?
Malena: Witam wszystkich!
R: Dzisiaj jest bardzo wyjątkowy dzień...
M: ...ponieważ mam do przekazania wam ogromną wiadomość
R: Otóż przybyła do nas Mia Jenkins
Lionel: Mia, Mia, Mia

Gaston: Mia to wielka artystka, która przybyła do nas z UK
Carolina: Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że jest tutaj z nami.

Fragment z odcinka 3 sezonu
Emma: Cześć Wszystkim! 
Luna: Hej, ty jesteś Emma, prawda?

Ana: Jesteśmy bardzo zadowoleni, że jesteś tu dzisiaj z nami, więc serdecznie cię witamy na planie Soy Luny
Mia: Dziękuję

Malena: A więc wszyscy świętujemy

Chiara: Czy chciałabyś nam powiedzieć nieco o twojej postaci w Soy Lunie?
Mia: Tak, a więc ja odgrywam rolę angielskiej dziewczyny, która nazywa się Emma i ona bardzo myli się w języku hiszpańskim, nie za bardzo go umie, często myli sobie słowa. I ona tworzy historię miłosną z pewnym bohaterem... myślę, że ona czuje coś do niego. 
Chiara: Wow, naprawdę?
Mia: Tak
Ch: Interesujące...

Ruggero: Widziałem, jak odgrywała swoją rolę i to naprawdę było cudowne, wielkie gratulacje dla niej za to, że poradziła sobie z hiszpańskim, odegrała to bardzo dobrze. 

Fragment z odcinka 3 sezonu
Luna: Simon mówił mi o tobie, witam cię w naszej drużynie. Oni to: Jim, Yam, Nina, Emilia, no a ja... jestem Luna. 
Emma: Bardzo miło mi was poznać. Cieszę się, że mogę zjeść z wami. 
Nina: A nie miało być "zaśpiewać"?
Mia: Tak, tak miało być. 
Luna: Dobrze, my jesteśmy... 

Carolina: Odgrywaliśmy scenę, gdzie Emma poznawała wszystkie dziewczyny.
Ruggero: I naprawdę "Wow, wow, wow". Moja mina to...

Luna: Musimy iść pracować, mamy bardzo dużo do zrobienia. 

Jandino: Cudownie było gościć tutaj tak bardzo utalentowaną osobę jak ona

Gaston: Była scena, gdzie Delfi, Simon, Pedro...
Michael: Cześć! Przepraszam, że ci przeszkodziłem.
G: ...i Simon, chodź tu... Simon, chodź, chodź!
M: Rozmawiamy o nowym gościu, tak?
G: Tak, o Mii

Katja: Jest przecudowna, a Jazmin szaleje, że ma możliwość zaśpiewania z nią piosenkę. 

Michael: I to jest kochana osoba, co też ma wielkie znaczenie.
Gaston: Tak, to też jest bardzo ważne. 

Jandino: To wspaniałe, że może uczestniczyć w tym wraz z nami oraz z rodzinką Disneya.

Ana: Bardzo się cieszymy, że możemy cię tutaj gościć i będziemy cieszyć się z nią ogromnie. 


Jak myślicie z kim stworzy miłosny duet ? 




3 komentarze:

  1. Ciekawe
    Mhm...nie wiem ciężko powiedzieć z kim będzie.
    Mam pytanie czy będzie dobra(jak np.Luna), czy zla (jak np. Ambar)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiadomo jak na razie, ale pewnie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie też tak mysle ciekawe co to będzie 🤔
    Dzięki za odpowiedź🙂
    Pozdrawiam SoyMary22

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.