piątek, 23 lutego 2018

[ Soy Luna 3 ] Druga zapowiedź



Mam dla wszystkich bardzo dobrą wiadomość, otóż trzeci sezon swoją premierę będzie miał dużo wcześniej bo 16 kwietnia, to już oficjalne i potwierdzone przez Disney Channel LA. Wczoraj pojawił się nowy i oficjalny zwiastun sezonu, w którym widzimy wiele nowości. Po więcej zapraszam do rozwinięcia.

Co wydarzy się w nowym sezonie ?
Z zapowiedzi możemy wywnioskować, że Matteo dołączy do Roller Bandu, Luna stanie się prawowitą dziedziczką posiadłości rezydencji Benson, jednak będzie potrzebowała długiego okresu aby się przystosować do nowej sytuacji. Ambar nie będzie mogła pogodzić się z faktem, że mieszka teraz w domu Luny i to ona jest właścicielką a Ambar tylko lokatorem. Panna Smith pokaże swoją prawdziwą twarz i nie będzie już miła dla Luny.  Emilia będzie chciała zdobyć Matteo, i jej się to prawdopodobnie uda.  Jam&Roller przestaje istnieć i zmienia swoją nazwę na Red Sharks, więc wnioskujemy, że Gary jest osobą która pragnie zniszczyć Roller. Na wrotkowisku pojawi się niesamowicie utalentowany wrotkarz w masce, prawdopodobnie jest nim Ramiro. Relacja Luny i Matteo będzie bardzo skomplikowana, ponieważ Luna zda sobie sprawę, że czuje coś do Simona a uczucie do Matteo powoli gaśnie. Benicio powraca i chce być z Ambar oraz zniszczyć życie Simonowi.


TŁUMACZENIE WYKONAŁA DARKHEART159. ZAKAZ KOPIOWANIA !!! 

Ojciec Luny: Córeczka!
Luna: Tata!
Ojciec L: Chcesz zobacyć co jest w tej kopercie?
Sharon: To zdjęcie należy do mnie!
Luna: Pani Sharon!

Monica: Prawda jest taka, że dziwnie tak teraz wchodzić do tej rezydencji...
Alfredo: Tak, tak. To wy teraz jesteście gospodarzami tego domu. 

Luna: Tak w ogóle to myślałam o tym, żeby nie zrobić jutro małej posiadówki w rezydencji, przyjdziesz?
Jazmin: Impreza w rezydencji?

Matteo: Zatańczymy?
Ambar: To nie jest mój dom i to nie jest impreza, to jest jakaś farsa
Simon: Już sobie idziesz?
Ambar: Jasne, jakoś nie mam po co tu zostawać
Simon: Oczywiście, że masz... Nawet po to, żeby ze mną zatańczyć

Matteo: Odkąd wróciłem z Cancun, nie mogę się na niczym skupić, nawet nie potrafię skomponować żadnej piosenki
Gaston: Zdaje mi się, że powie ci teraz, że się w niej zakochałeś

Emilia: Naprawdę? Nie mów, że tak szybko się we mnie zakochałeś.

Juliana: A to, co to jest?

Gaston: Czyli teraz ten monitoring należy do drużyny Red Sharks?
Nina: Wydaje mi się, że teraz nazywają to Red Sharks. 

Gary: Mówiłem przecież, że sprawy tutaj bardzo się pozmieniają.
Drużyna Jam&Roller nie istnieje już dłużej.
Wszyscy: Co? 

Gary: Jesteś niesamowitym wrotkarzem, którego potrzebują Red Sharks. Ale na sam początek musiałbym zobaczyć twoją twarz. 

Delfina: Wow, ten tajemniczy wrotkarz ma wielki talent, kto to może być?

Ambar: Dlaczego tak patrzysz się na Matteo?
Emilia: Uwielbiam go. A poza tym jest sympatyczny i...
Ambar: I jest moim byłym. 

Benicio: Simon! Wiedziałem, że znów się zobaczymy... tym razem chyba na dłuższy okres czasu.

Jandino: Czy to ty jesteś tą sławną FelicityForNow?
Gary: Nina, musisz uważać i przemyśl, co teraz będziesz publikować.

Mora: Muszę poznać twojego kochanka i to teraz. Musi być jakimś złotem. 

Gary: Ty..?
Ana: Ja jestem adwokatką.  
Gary: Czy jest jakiś problem?

Luna: Czekaj, czekaj, nie mów mi, ja zgadnę. Simon?

Nina: Ty chcesz zapomnieć o Matteo, ale czy Simon pomaga ci trochę przestać o nim myśleć?
Luna: Aj, Nina, ja nie wiem.

Matteo: Spójrz mi w oczy i powiedz mi, że nic do mnie nie czujesz.

Simon: Dlaczego tak patrzysz?
Luna: Co? Nie, ja...

Alfredo: Dziś najważniejsza na tym świecie jest rodzina. 
Ambar: Jasne... I to dlatego wyrządzasz imprezę, nie mając pojęcia co się dzieje z twoją własną córką? 

Nowa osoba: Wyszło tak jak o tym mówiliśmy. Już jestem w środku.

Rey: Mam wiadomości odnośnie twojej cioci. 
Ambar: Przez ciebie wszystko straciliśmy. I mogę ci przysiąc, że nigdy więcej nie zostanie ci to wybaczone. 

Ambar: W tej rodzinie było już tyle kłamstw, że ja nie wiem, co już jest prawdą, a co nie... a nie, zaczekaj... Czy to w ogóle prawda, że to ty jesteś Sol Benson? 

















4 komentarze:

  1. Dlaczego będzie tak mało lutteo ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie będzie Jam and Roller tylko Red Sharks

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli Luna i Matteo nie wrócą do sb???

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie niektóre tłumaczenia zdań są bezsensowne i niezrozumiałe. Polecam do przetłumaczania Microsoft Translate na androidy.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.