sobota, 10 lutego 2018

[ Co łączy.... ] Valentina Zenera i Marcos

Witajcie moi kochani, na początku chciałam przeprosić was, ponieważ jak zauważyliście ostatnio zaniedbuję bloga. Jednak nie jest to moja wina, ponieważ od dłuższego czasu choruję i nie mam siły na pisanie postów. Dzisiaj jednak zebrałam się i postanowiłam napisać notkę z serii Co łączy. Pod postem zobaczyłam komentarze i prośbę abym napisała tym razem o Valentinie i jej chłopaku, czyli Marcos. Niestety nie będę miała możliwości rozpisania się, ponieważ Valentina jest z tych osób, które cenią sobie prywatność a o jej związku nie wiadomo za wiele. Jednak ja postarałam się wygrzebać najistotniejsze rzeczy. Także, po więcej zapraszam do czytania dalszej części posta. 


Valentina i Marcos zaczęli spotykać się w 2012 roku, kiedy Valu miała 15 lat. Marcos nie jest osobą znaną, a więc nie wiadomo ile ma lat i skąd pochodzi, ponieważ jak wcześniej wspomniałam Valentina chroni swoje życie prywatne. Kiedy zaczęli ze sobą chodzić Valentina już była sławna, jednak nie była ona tak popularna jak teraz kiedy gra w serialu " Soy Luna ". I właśnie przełom jej kariery zapoczątkował konflikty w związku. Kiedy w 2015 roku Valentina dostała rolę Ambar w " Soy Lunie " oboje z Marcosem zaczęli oddalać się od siebie, ponieważ Valentina spędzała sporo czasu na planie. 5 sierpnia 2015 roku Valentina dodała ostatnie zdjęcie z Marcosem. Valentina i Marcos zerwali pod koniec 2015 roku. 


W życiu Valentiny od momentu rozstania z Marcosem wydarzyło się naprawdę dużo. " Soy Luna " zdobyła międzynarodową popularność a Valentina rozpoczęła trasę koncertową z ekipą serialu, dodatkowo dziewczyna zdobyła sławę i jest rozpoznawalna na całym świecie. 
W jej życiu podczas przerwy z Marcosem nie pojawił się nikt, chociaż mówiło się, że Valentina jest w związku z Michaelem Rondą, ale to były tylko plotki. Mówiono także, że jest z Jorge Lopezem, i powiem szczerze, że i ja tak myślałam, ale to również okazało się być tylko plotką. 






Gdy wszyscy byli pewni, że Valentina i Marcos zerwali na dobre stał się cud. Miesiąc temu, bo 6 stycznia 2018 roku po trzech latach rozłąki Valentina dodała zdjęcie z Marcosem. To zdjęcie dało nam do myślenia i potwierdziło nasze teorie, Valentina i Marcos po 3 latach znowu są razem. 


Możliwe, że tym razem wszystko się zmieni. Oboje przez te trzy lata dojrzeli i są w pełni gotowi na stworzenie trwałego związku. 

To na dzisiaj wszystko. Kolejny post będzie o Michaelu Rondzie i Anie Jarze Martinez. Do zobaczenie. 




5 komentarzy:

  1. Wow!
    Super post szkoda że za dużo o nich nie wiadomo, ale Valu ma rację że nie rozpowiada całemu światu o swoim życiu prywatnym.
    Zdrowiej:)
    Pozdrawiam SoyMary22

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na blog o Es Aillen:
    http://esaillenpolska.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym blogu jest napisane że nic nie ma.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Przepraszamy za usterki, ale trwały dzisiaj pracę nad zmianą szablonu

    OdpowiedzUsuń
  4. Super a następny o Ana Jara i Michael Ronda :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.