poniedziałek, 4 września 2017

50 faktów o mnie - Binek



Ostatnio mogliście poznać naszą administratorkę - My Creativa 3 w 50 faktach. Dziś to ja przedstawię kilkanaście faktów o sobie, byście mogli mnie bardziej poznać i inaczej podchodzić do tego bloga. Bo jest o tworzony przez naprawdę fantastyczną ekipę i mam nadzieję, że tak pozostanie! :)

1. Naprawdę mam na imię Dominik
2. Obecnie mam 15 lat
3. Mam chomika i kanarka
4. Moje pasję to muzyka, fotografia i aktorstwo
5. Pierwszy blog założyłem mając 11 lat, był to blog o kanale Disney Channel (już nie istnieje)
6. Zastąpił go blog o Violettcie, a następnie o Soy Lunie
7. Po zakończeniu Violetty nadal jestem fanem głównej bohaterki - Tini i byłem na jej koncercie
8. Po za tym moimi idolami są Marcus & Martinus oraz Ariana Grande
9. Uwielbiam język i kulturę hiszpańską, dlatego mam nadzieję mieszkać w Hiszpanii, albo Argentynie
10. Moim ulubionym kolorem jest niebieski
11. Na ścianach w moim pokoju wisi wiele plakatów, zdjęcia i mapy (?)
12. Zbieram różne niepotrzebne rzeczy, jak stare bilety, kalendarze i chomikuje
13. Od urodzenia jestem brunetem, jednak na wakacje zafarbowałem włosy na blond (było extra)
14. Uwielbiam słuchać pop, rock i r&b - Ariana, Katy Perry, Shakira, Margaret itp.
15. Jestem typowym samotnikiem, siedzę po kątach jak szara myszka w swojej wyobraźni
16. Zawsze marzyłem by zostać piosenkarzem i aktorem
17. Moje ulubione seriale to: Violetta, Once Upon A Time, Soy Luna, The Fosters, Niebezpieczny Henryk
18. Po za tym oglądam wiele seriali Disney Channel, Nickelodeon i Freeform
19. Od zawsze wspierała mnie moja mama i to dzięki niej spełniłem wiele marzeń (Dziękuję)
20. Gustuję w produkty mączne tj. makaron, naleśniki, kopytka, pierogi, kluski, racuchy itp.
21. Jestem alergikiem, mam uczulenie na pyłki i kurz (terrible)
22. Nienawidzę szkoły, ponieważ strasznie mnie stresuję moja klasa, nauczyciele i tona prac domowych
23. Na półkach w moim pokoju jest wiele książek tj. Harry Potter, czy Cuda Świata oraz kilka albumów różnych artystów
24. Bardzo chcę mieć małego pieska w stylu maltańczyka, tylko tata mi na to nie pozwala
25. Nie jestem ufny do ludzi, ponieważ nie wielu osobą można zaufać, a mogą skrzywdzić
26. Właściwie nie interesuję mnie sport, ani zbytnio gry komputerowe, więc czuję się inny
27. Niektóre osoby hamują moje marzenia
28. Kiedyś bałem się w ogóle prosić o coś np. w sklepie, dziś jestem skory do ryzyka
29. Z domu nie ruszam się bez zegarka, albo telefonu, ponieważ muszę znać czas
30. Uwielbiam podróżować i zwiedzać za granicę
31. Mój ulubiony środek transportu to samolot, a na dodatek posiadam parę modeli samolotów w moim pokoju
32. Powracają do jedzenia. Trudno mi dogodzić, bo jestem takim niejadkiem
33. Chciałbym zostać wegetarianinem, jednak za zamieszkiwania z rodzicami jest to nie możliwe
34. Nie ma nikogo w moim sercu oprócz mojej wspaniałej mamy
35. W zasadzie jestem wzrokowcem, mam coś w stylu pamięci fotograficznej, chodź nie zawsze działa
36. Myślałem o byciu youtuberem, jednak źle przyjmuję hejt
37. Potrzebuję wiele miejsc na dysku w laptopie i telefonie na liczne zdjęcia i nagrania
38. Jeśli miałbym powiedzieć do jakiej postaci z serialu jestem podobny to myślę, że wybrałbym Simóna, chodź nie jest moją ulubioną postacią
39. Moja ulubiona aplikacja to Instagram
40. W stresie przychodzą do mnie czarne scenariusze (rozumiecie, że coś się nie uda)
41. Mam starszego brata
42. Mam brązowe oczy
43. Uważam siebie za człowieka zorganizowanego
44. Na przeglądarce posiadam wiele zakładek
45. Czasami tak mam, że poprawiam ludzi, jeśli chodzi o błędy językowe :p
46. Jestem publicznie spokojną osobą, a prywatnie trochę zakręconą
47. Nie lubię spać i nie śpię długo
48. Gdy był czas Violetty zbierałem wiele magazynów, płyt, książek, kolekcji, a także byłem na koncercie Violetta Live
49. Lubię wyglądać modnie i nowocześnie
50. Planuję kierować swoją naukę w stronę teatru i telewizji 

To już cały ja. Mam nadzieję, że mnie poznaliście. 
Jeśli macie ochotę napiszcie coś o sobie, bardzo chętnie poznam czytelników.

2 komentarze:

  1. Masz super bloga! Ja również uwielbiam niebieski i jestem WIELLLLKKKKKĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄ fanką Tini niestety nie byłam na jej koncercie ale mam takie plany.A i jeszcze jedno nie przejmuj się hejtami rób to co kochasz!I nie zwracaj uwagi na innych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super bloga! Ja również uwielbiam niebieski i jestem WIELLLLKKKKKĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄ fanką Tini niestety nie byłam na jej koncercie ale mam takie plany.A i jeszcze jedno nie przejmuj się hejtami rób to co kochasz!I nie zwracaj uwagi na innych!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.