sobota, 2 września 2017

Kanał o Soy Lunie + Niespodzianka


Zacznę od tego, że założyłem kanał o Soy Lunie :) Nazywa się ,,Disney Channel PL,, żeby nazwa nie była podobna do innych kanałów o Lunie ! Pewnie każdy nie może doczekać się drugiego sezonu w Polsce ! Niespodzianką jest, że wczoraj specjalnie przetłumaczyłem pierwsze 22 minut odcinka pierwszego z drugiego sezonu ! Również na kanale znajdziecie zwiastuny prze ze mnie zrobione z drugiego sezonu z Polskim Dubbing i Film z Soy Luna En Concierto ! Nie przedłużając zapraszam was do rozwinięcia!

LOGO:
OPIS KANAŁU:

Witaj na pierwszy kanale Disney Channel PL!

Kanał będzie tylko o Soy Lunie, ale się nazywa Disney Channel PL żeby nie mieć podobnych nazw do innych kanałów o Soy Lunie oraz chcę abyście czuli się na moim kanale jak program telewizyjny!
Możesz znaleźć tutaj najnowsze  klipy z Soy Luny, zobaczyć teledyski, materiały zza kulis oraz obejrzeć ciekawe odcinki które wkrótce zapowiedz będzie :)  Jeśli chcecie wiedzieć o nowościach obecnych rzeczy co robią na planie Soy Luny to również zapraszam na mojego bloga ! Oto Link:
SoyLuna3PL.Blogspot.Com

Zapraszam

LINK:

Teraz zacznę od tej niespodzianki ! Specjalnie dla wszystkich przetłumaczyłem pierwsze 22 minut odcinak pierwszego z drugiego sezonu! Z powodu praw autorskich odcinek został podzielony na parę cześći ! Miłego oglądania :) Mam na dzieję, że wam się spodoba

Cześć 1:


Cześć 2:

Cześć 3:

Cześć 4:

Cześć 5:

Cześć 6:


Również oprócz odcinka na moim kanale znajdziecie zwiastuny z drugiego sezonu ! Informuję one nie są Oficjalne tylko zrobione prze ze mnie ! Oto wszystkie zwiastuny z polskim Dubbing!

Zwiastun #1:

Zwiastun #2:

Również oprócz tego zapowiadam filmy robiąc zwiastun ! Pierwsze to zapowiadałem film ,,Soy Luna En Concierto - Film,, oto zwiastun:


Lecz premiera już była więc film już jest na kanale :) Oto cały FILM:

Trzy dni temu też zapowiedziałem kolejny Film oto zwiastun :) Premiera pojawi się na kanale 4 Września:

Mam na dzieję, że będziecie mnie oglądać :) I zapraszam was do subskrybowania :) Jeśi pojawi się 220 Subków powstanie serial na moim kanale ,,Soy Luna - Historia Lutteo,, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.