sobota, 5 listopada 2016

Poznajcie naszą historię - Jak dotarliśmy do bloga Soy Luna

Znalezione obrazy dla zapytania Soy Luna napis

Kilka miesięcy temu pod jednym z naszych postów, nasza czytelniczka napisała pewien komentarz z prośbą o stworzenie posta dotyczącego naszej historii, jak dotarliśmy do momentu założenia obecnego bloga Soy Luna. Dzisiaj razem z Dominikiem ( Binek ) z którym założyłam posta, chcielibyśmy podzielić się z wami ową historią. Wszystkich zaciekawionych zapraszam do rozwinięcia. 

Historia Dominika ( Binek ) 

Znalezione obrazy dla zapytania soy luna matteo

Dziś na życzenie jednej z czytelniczek bloga chcę przedstawić drogę do utworzenia bloga Soy Luna.
Najpierw jednak opowiem, jak wszedłem w świat blogowania. Więc był to rok 2013. W tym czasie bardzo interesowałem się Disney Channel. Bardzo chciałem przekazywać informację o tym kanale innym ludziom, by jak ja pokochali i dowiadywali się o nowościach Disney Channel. Wtedy to naszła mnie myśl, aby stworzyć bloga, właśnie o kanale Disney Channel Polska. Blog działał praktycznie cały podany wyżej rok. W tym czasie w moim sercu zagościła Violetta, właśnie o tym serialu wiele pisałem, więc za namową przyjaciółki stworzyłem osobny blog, który stał się moim głównym, a poprzednik poszedł w zapomnienie i już nie istnieje. Od 7 listopada 2013 działa blog Violetta 3 Polska, który prowadziłem i nadal prowadzę. W całym okresie wiele się działo. Przychodzili przyjaciele, którzy mi pomagali, ale w końcu odchodzili. Na początku 2016 roku pomyślałem o naborze, dzięki czemu mógłbym podzielić swój czas na inne sprawy. Tak właśnie poznałem My Creativa, która razem ze mną do maja pracowała na blogu. Kończący się serial uświadomił mi, że trzeba ruszyć dalej, wtedy ponownie Disney Channel przedstawił mi Soy Lunę. Niekiedy na blogu o Violettcie ukazywała się Luna, właśnie po tym postanowiłem razem z My Creativa zrobić nowego bloga – o Soy Lunie i tak właśnie znajdujemy się tu. Nasza współpraca była i nadal jest owocna, jak zapewne wiecie jesteśmy po dwóch naborach i mamy w okręgu redaktorów, chodź nie każdy ma zawsze czas – staramy się nie szczędzić wam ciekawostek i nowych wiadomości. Mam nadzieję, że będziemy razem z serialem towarzyszyć Wam przez długi okres.

Historia My Creativa 3

Znalezione obrazy dla zapytania soy luna matteo

Wszystko zaczęło się od zwykłej zabawy pod koniec 2013 roku. Kiedy po przeprowadzce do innej miejscowości nie miałam co ze sobą zrobić. Miałam wtedy 14 lat. Pomyślałam sobie jak to by było pisać na blogu. Początkowo przeglądałam i czytałam różne blogi by zobaczyć na czym to polega. Po pewnym czasie, na jednym ze stron zauważyłam nabór, odważyłam się zgłosić. Niestety miałam wiele obaw, ponieważ nie miałam doświadczenia. Co więcej nie byłam wtedy pewna czego chce. Ale jednak udało się i dostałam się  na stałe. Jednak praca na blogu nie trwała długo. Pod koniec  2014 roku odważyłam się założyć własny blog opowiadający o serialu Violetta. Co mnie ucieszyło, blog odnosił wiele sukcesów. Miał on za sobą trzy udane nabory, ale coś mnie przytłoczyło. Zagubiłam się jako "głowa " bloga i zrezygnowałam, byłam również w 3 gimnazjum, więc niestety miałam coraz mniej czasu. Z czasem powróciłam do blogowania, ale tylko na innych blogach.Koniec 2015 roku to moment zaskoczenia, kiedy trafiłam na blog Bink'a - Violetta 3 Polska. Z czasem serial Violetta zakończył się a ja straciłam wenę by pisać o tej produkcji. W 2016 roku rozpoczęła się Soy Luna. Zaproponowałam Dominikowi byśmy  połączyli siły i stworzyli wspólny blog o Soy Lunie. Prace ruszyły, robiliśmy wszystko co w naszej mocy by blog był chętnie czytany. I tak właśnie się stało. Nasza praca jest owocna, i stale pracujemy nad udoskonaleniem bloga. Razem z nami pracują jeszcze dwie osoby, które wspomagają naszą stronę.

I TAK WŁAŚNIE WYGLĄDAŁA NASZA DROGA. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.