niedziela, 20 listopada 2016

Lionel Ferro- Tu carita

Znalezione obrazy dla zapytania Lionel Ferro tu carita

Lionel Ferro jest jednym z bardziej popularnych youtuberów w Ameryce Łacińskiej. Na swój kanał wrzuca nie tylko covery, ale również śmieszne momenty z życie itp. Jego covery przekraczają milion. Jednym z popularnych coverów Lionela jest piosenka Tu Carita, gdzie w 2 miesiące zdobył 2 miliony  wyświetleń.  Zapraszam do czytania dalszej części postu. 




TEKST PIOSENKI

Tu mirada
Te buscaba 
Tu carita enamorada 
Te recuerdo así amándonos 
Ya no hay nada. 

Tu mirada 
Te buscaba 
Tu carita enamorada 
Te recuerdo así amándonos 
Ya no hay nada. 

Tu dijiste no estoy sola 
yo pensé que nada es casual 
no me digas no, 
No hables de tiempo 
esto es lo que pasa ahora 
dices que no, 
pero te vas! 
Y es que solo quiero estar contigo, 
no dudes más 
confía en nuestro amor. 
(CORO) 
Tu mirada 
Te buscaba 
Tu carita enamorada 
Te recuerdo así amándonos 
Ya no hay nada. 

Tu mirada 
Te buscaba 
Tu carita enamorada 
Te recuerdo así amándonos 
Ya no hay nada. 

Todo lo que hago es por tí 
no sé porque estamos así 
no me digas no.. 
no pidas tiempo. 
Tantos besos guardo yo aquí 
sé que puedo hacerte feliz 
es que solo quiero hablar contigo 
no dudes más 
confía en nuestro amor. 

CHÓR:
Tu mirada 
Te buscaba 
Tu carita enamorada 
Te recuerdo así amándonos 
Ya no hay nada. 

Tu mirada 
Te buscaba 
Tu carita enamorada 
Te recuerdo así amándonos 
Ya no hay nada. 

No sé muy bien si soy yo 
cómo conquistó tu amor 
recuerdo así 
no no no no ohh 
No sé muy bien a dónde ir 
yo quiero verte feliz 
y que voy hacer, 
sólo tengo 

Ya es el momento de que digas lo que sientes 
dime la verdad, 
se que tu corazón no miente. 
Llevame contigo, pues escucha lo que digo 
mi sol 
yo soy tu amor (soy tu amor) 
ven a bailar no pienses más 
entre tu y yo hay una lluvia de rosas, 
sólo espero besarte la boca... 

Tu mirada 
Te buscaba 
Tu carita enamorada 
Te recuerdo así amándonos 
(es que sólo quiero estar contigo) 

Tu mirada 
Te buscaba 
Tu carita enamorada 
Te recuerdo así amándonos 
es que sólo quiero estar contigo.

TŁUMACZENIE

Twój wygląd
Ci szukali
Kochaj swoją twarz
Pamiętam, tak kochający
Nie ma nic.

Twój wygląd
Ci szukali
Kochaj swoją twarz
Pamiętam, tak kochający
Nie ma nic.

Mówiłaś, że nie jestem sam
Myślałem, że nic nie jest przypadkowy
Nie mów mi, że nie,
Nie czas rozmowy
to, co dzieje się teraz
Mówisz, że nie,
ale ty idź!
A ja po prostu chcę być z tobą
nie wahaj
zaufać naszej miłości.
(Refren)
Twój wygląd
Ci szukali
Kochaj swoją twarz
Pamiętam, tak kochający
Nie ma nic.

Twój wygląd
Ci szukali
Kochaj swoją twarz
Pamiętam, tak kochający
Nie ma nic.

Wszystko co robię jest dla ciebie
Nie wiem, bo jesteśmy tak
Nie mów mi, że nie ma ..
Nie pytaj o czas.
Wiele pocałunki mnie tu trzymać
Wiem, że mogę cię uszczęśliwić
To jest to, że po prostu chcę z tobą porozmawiać
nie wahaj
zaufać naszej miłości.

CHÓR:
Twój wygląd
Ci szukali
Kochaj swoją twarz
Pamiętam, tak kochający
Nie ma nic.

Twój wygląd
Ci szukali
Kochaj swoją twarz
Pamiętam, tak kochający
Nie ma nic.

Nie jestem pewien, czy jestem
jak podbił swoją miłość
Pamiętam dobrze
no no no no ohh
Nie jestem pewien, gdzie się udać
Chcę zobaczyć cię szczęśliwym
i że zrobię,
Mam tylko

Teraz jest czas, aby powiedzieć, co czujesz
powiedz mi prawdę,
jest to, że twoje serce nie kłamie.
Zabierz mnie ze sobą; usłyszeć to, co mówię
moim słońcem
Jestem twoja miłość (jestem twoja miłość)
Dance nie wahaj się
między mną a tobą jest prysznic róż,
Mam tylko nadzieję, całować usta ...

Twój wygląd
Ci szukali
Kochaj swoją twarz
Pamiętam, tak kochający
(To, że tylko chcę być z tobą)

Twój wygląd
Ci szukali
Kochaj swoją twarz
Pamiętam, tak kochający
To jest to, że po prostu chcę być z tobą.


JAK WAM SIĘ PODOBA WYKONANIE SERIALOWEGO NICO  ? 





1 komentarz:

  1. Jak mi się podoba? Ty się jeszcze pytasz? Wspaniałe wykonanie... to właśnie przez tą piosenkę mam na niego taką "padakę" xdd <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.