niedziela, 18 września 2016

Soy Luna - Spoilers CZĘŚĆ 3

Znalezione obrazy dla zapytania Soy Luna 2

Witam wszystkich w moim kolejnym poście o drugim sezonie Soy Luny. Dzisiaj przygotowałam dla was kolejną dawkę nowinek ze świata Disneya. Zapraszam do dalszej części postu. 
1. 27 lutego 2017 roku nastąpi premiera drugiego sezonu Soy Luna w Argentynie
2. Kilka osób z obsady zaprzyjaźni się z Ambar i stanie przeciwko Lunie - POTWIERDZONE
3. Luna i Matteo będą razem - POTWIERDZONE
4. Będzie nowa piosenka Jim i Yam - POTWIERDZONE
5. Jorge Blanco wystąpi w 2 sezonie Soy Luny
6. Luna i Matteo wygryzą Ambar, będą nową parą w szkole oraz najlepszą na torze - POTWIERDZONE
7. Będzie więcej pocałunków Lutteo 
8. Ambar i Simon będą razem od 15 odcinka 
9. Simon i Ambar będą mieli ciężkie chwile przez Lunę
10. Simon będzie dbał o Ambar i zakocha się w niej mówiąc : " Wiele się zmieniło i teraz kocham tylko ciebie, bardziej niż wczoraj i mniej niż jutro " 
11. 26 sierpnia został nagrany odcinek w którym zobaczymy pocałunek Lutteo i Simbar
12. Sharon będzie miała problemy z prawem
13. Cande Molfese zagra w 2 sezonie Soy Luny - Adę.
14. Zniszczy związek Matteo i Luny
15. Znamię Ambar potwierdzi, że Luna to Sol Benson
16. Przyjaźń Luny i Simona stanie pod znakiem zapytania gdy Luna dowie się o relacji Simona z Ambar
17. Jazmin znajdzie nową miłość
18. Luna i Nina będą się kłóciły z powodu Gastona i Matteo
19. Sebastian Villalobos będzie w 2 sezonie Soy Luny
20. Daniela powróci, tym razem z zemstą na Ambar, będzie próbowała odebrać jej Simona
21. Nowy członek obsady dołączy do Roller Bandu
22. Będzie ostra rywalizacja o miejsce w domu między Ambar a Luną, kiedy to dowiedzą się, że są kuzynkami
23. Luna stanie się bliższa Sharon, z tego powodu Ambar będzie zazdrosna
24. Luna dowie się, że piosenka Siento jest o niej
25. Simon oddali się od Luny gdy dowie się, że Luna jest z Matteo
26. Mercedes Lambre będzie gościem specjalnym w Soy Lunie

TO TYLKO DOMYSŁY, ALE WIĘKSZOŚĆ MOŻE SIĘ SPEŁNIĆ. NIEKTÓRE INFORMACJE JUŻ ZOSTAŁY POTWIERDZONE. 

Znalezione obrazy dla zapytania Soy Luna 2

8 komentarzy:

  1. W 1 sezonie nie lubiłam Danieli ale jeśli w 2 ma rozdzielić Simona i Ambar to już ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Powiem Ci, że nie myślałam o tym w ten sposób

      Usuń
    2. Też nie lubiłam Danieli w 1 sezonie ale jak ma rozdzielić tą s*** Ambar i mojego aniOłka Simona to już ją kochammm...

      Usuń
  2. Ja bym chciała żeby luna i ambar zostali przyjaciółkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo.

      Usuń
    2. no chyba nie...tak nie może być...one są dobre kiedy ze sobą rywalizują
      Ja uważam że one nie mogą się przyjaźnić

      Usuń
  3. JA BYM CHCIAŁA ŻEBY NINA I GASTON NIE ZERWALI ZE SOBĄ W 2 SEZONIE

    OdpowiedzUsuń
  4. wgl ja nie pozwolę na to żeby Luna rozstała sie z Matteo...to jest genialna para i pasują do sb...a te całe Simbar to wielkie g**** i to nie ma prawa istnież...jestem zażenowana

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.