wtorek, 23 sierpnia 2016

[Recenzja] Soy Luna - Kalendarz Szkolny

8 sierpnia do sprzedaży wszedł Kalendarz Szkolny z serii Soy Luna i dziś go zakupiłem. Oprócz rzeczy papierniczych w sklepach można znaleźć ogromną liczbę produktów z Soy Luny m.in. plecaki, piórniki, naklejki, plany lekcji itp.



Premiera: 08.08.2016
Cena: 9,99 zł
Ilość stron: 66
Wydawnictwo: Egmont

  • Poznaj Bohaterów Serialu
  • Rozwiąż Testy I Łamigłówki!
  • Sprawdź, Co Kryje Szafa Ambar i Luny!
  • Naucz Się Jeździć Na Wrotkach!
  • Dowiedz Się, Co Będzie Najmodniejsze Według Portalu ,,Styl I Szyk''
  • Przeżyj Magiczne Halloween
  • Powróż Sobie W Andrzejki
  • Przeczytaj, Jak Być Najlepszą Przyjaciółką Na Świecie
  • Łap Chwile I Spisuj Swoje Najpiękniejsze Wspomnienia!

 Galeria:






W środku znajdziemy rozpiskę na wszystkie dni roku szkolnego 2016/17. Przy każdych fajnych wydarzeniach jak Halloween, czy Andrzejki znajdziemy specjalne artykuły. Są miejsca na własne notatki. Wiele informacji z serialu np.opis scen 20 pierwszych odcinków - Serial Scena po scenie, Test - Czy Byłabyś Mistrzynią w Jam & Roller?, Zrób to sama - Bransoletką-prezent dla przyjaciółki, Gry i Zabawy - Zagadki (Odgadnij Słowo!, Labirynt, Prawda, czy Fałsz?, Czuj To Cień?, Pomieszane Sceny). Na końcu znajdziemy naklejki oraz plan lekcji.

http://dodatkiwkiosku2.blogspot.com

Według mnie taki kalendarz to świetna rzecz do szkoły, dzięki której połączymy szkołę z Soy Luną. Można robić zapiski ze szkoły do notatnika i zapisywać ważne wydarzenia w szkole jak sprawdziany, kartkówki, apele, występy itp. Oceniamy go 10/10 i zapraszam do zakupu. Jak znalazłem taki w Tesco, lecz w wielu sklepach również go widziałem.

5 komentarzy:

  1. Mam go i moim zdaniem jest świetny.
    Mam pytanie a raczej prośbę
    Czy moglibyscie przetłumaczyć piosenkę "Que mas da". Oczywiście nic na siłę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. W najbliższym czasie zostanie on przetłumaczony.

      Usuń
  2. Przykro mi to mówić, ale macie brzydką grafikę na blogu. Czy moglibyście to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli będzie więcej negatywnych opinii to tak.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.