piątek, 5 sierpnia 2016

Paczka z gadżetami z Soy Luny!

Hej dzisiaj doszła do mnie paczka gdyż brałam udział w konkursie UPC i udało mi się wygrać nagrodę 3 stopnia czyli gadżety z Soy Luny i to będzie taka "recenzja". Więc jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do rozwinięcia posta!



Na początku chcę wspomnieć kilka aspektów:
1.  To nie jest żadne chwalenie się że "och ach wygrałam patrzcie jakie mam szczęście" NIC Z TYCH RZECZY!!! Jest to pokaz dla osób które są ciekawe jaka była nagroda i czy warta zachodu. Oraz jeżeli znaleźlibyście któryś z tych gadżetów w sklepie to możecie skorzystać z tych informacji czy warto coś takiego zakupić.
2. To jest tylko moja opinia każdy może mieć inne poglądy!!
3. Ten post nie jest w żaden sposób sponsorowany! Wszystkie rzeczy dostałam za darmo w formie nagrody!



Chcę też wspomnieć że wszystkie przedmioty są bardzo solidnie wykonane więc na pewno starczą na długo!

Rzecz 1 
Pierwszym gadżetem jest nakładka na biurko. Jest dwustronna więc zależnie od nastroju można wybrać którą stroną chcemy mieć ją położoną. Jej wymiary to ok. 34cm x 50cm






Rzecz 2
Drugim gadżetem jest torebka z śniadaniówką oraz bidonem. Torebka/etui z jednej strony ma zdjęcie Luny a z drugiej jest przezroczyste. Z moje punktu widzenia śniadaniówka jest okej ale bidon jak dla mnie jest trochę za mały, gdyż idę do gimnazjum do klasy sportowej więc to by było trochę za mało lecz podejrzewam że wiele widzów jest młodszych więc w takim wypadku sprawdzi się idealnie!
Wymiary śniadaniówki: ok. 10cm x 14cm x 6cm
Wymiary bidona: ok. wysokość: 16cm średnica: 5,5cm
Wymiary torebki: ok. 19cm x 21cm






Rzecz 3
Trzecim przedmiotem jest pojemnik na przybory szkolne. Ma 3 przegródki I z każdej strony jest przepięknie ozdobiony!
Wymiary:
Wysokość przegródek: ok. 10,5cm
Szerokość: ok. 15cm
Długość: ok. 7cm
Wysokość całkowita: ok. 25cm



Rzecz 4
Następną rzeczą jest piórnik. Jest to według mnie najlepsza z wszystkich rzeczy. Ma trzy przegródki, piękną grafikę oraz jest w prawie 100 procentach wypełniony brakuje mu tylko pióra ale i tak jest przecudowny! Aha i zamki są w kształcie wrotek! Wymiary: ok. 13cm x 19,5cm






Rzecz 5
Piąty gadżet to teczka. Jest po prostu gdzie to tylko możliwe ozdobiona! Wymiary: ok. 23,5cm x 31,5cm





Rzecz 6
Następnie jest torebka na ramię. Z zewnątrz jest bardzooo kolorowa natomiast w środku cała jest żółta. Ma jedną wielką przegrodę oraz jedną małą. Wymiary: ok. 23cm x 24cm



Rzecz 7
I już ostatni gadżet czyli pamiętnik na kłódkę. Ma grubą okładkę a w środku jest spiralny notes!
Wymiary: ok. 18,5cm x 14cm





Tak więc to były już wszystkie gadżety jakie znalazły swoje miejsce w paczce. Myślę, że idealnie przyda się na nowy rok szkolny! 



Koniecznie napiszcie czy braliście udział i jeżeli tak to co wam się udało wygrać! :*






2 komentarze:

  1. Gratulacje!
    Naprawdę super są te gadżety.
    Zapraszam na mojego bloga
    www.soylunitkapolonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Gadżety! Szczególnie spodobały mi się piórnik i pamiętnik na kłódkę

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.