niedziela, 7 sierpnia 2016

[ Post organizacyjny ] Uwaga!



Witajcie moi kochani. Jak większość naszych czytelników wchodząc na ostatni post o serialu Aliados, w którym występuje  Valentina i Agustin, zauważyło pewien komentarz oskarżający nas o plagiat. Otóż chciałabym wam krótko coś sprostować. To nie my kopiujemy posty tylko oni. Z góry chce podziękować dziewczynie która nas oskarżyła bo zauważyłam pewną  bardzo istotna rzecz.
Z ciekawości weszłam na blog soyluna2.blogspot.com. Zauważyłam iż osoba prowadząca blog ściągnęła od nas pomysł w dodatku nasze posty. Po prostu krótko mówiąc to kopia naszego bloga. Posty które dodawane są u nas dopiero po tygodniu pojawiają się tam z tą samą treścią i tytułem. Dziwne prawda ? A jednak ktoś kopiuje nasze posty i bez żadnego wysiłku klika kopiuj wklej. 
Jestem oburzona, ponieważ nad pisaniem jednego posta siedzę dość duża ilość czasu. Ale cóż, mam nadzieję że będziecie nas wspierać bo to trudna sprawa. 
Kocham was i mam nadzieję, że poznamy osobę która prowadzi tamtego bloga

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię waszego bloga i nie przestanę go czytać. Będę z wami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog i na waszym miejscu zrobiłaby to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.