niedziela, 28 stycznia 2018

Soy Luna En Concieto - Film

Z góry przepraszam za tak późną reakcję w związku z tym postem, ale miałam dużo nauki i nie miałam czasu pomyśleć o poście związanym z filmem z koncertu. Ale przejdźmy do szczegółów.
" Soy Luna En Concierto" to wyjątkowy film uwieczniający niezwykłą,  trasę koncertową bohaterki przebojowego serialu Disney Channel "Soy Luna". Po więcej zapraszam do rozwinięcia. 

Ekipa Soy Luny na prawdę się postarała , ponieważ wszystkie utwory były śpiewane na żywo bez pomocy playbacku ( co czasem zdarza się to organizatorom, jak było to na przykładzie filmu Violetta En Vivo ).  Obsada na żywo brzmi jeszcze lepiej. a głos Chiary Parravicini jest niesamowity.


Aby  zobaczyć niesamowite wykonanie utworu " A rodar mi vida " przewińcie do czasu 43:42 :)

Jak oceniacie występy obsady  ? 

4 komentarze:

  1. "A roda mi vida" faktycznie w wykonaniu Chiary brzmi cudownie.
    Nie przyjrzalam się tak dokładnie ze Chiara ma taki piękny głos
    Super ze wspominałaś o tym:)
    Pozdrawiam cieplutko SoyMary22

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd pewność, że nie śpiewają z playbacku? Bo instrumenty, na których rzekomo grają na scenie to tylko rekwizyty, gitary nie są nawet podłączone do wzmacniaczy :x

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem bo słyszę, znam się na tym i słychać że śpiewają na zuwo. Bo np Chiara, Jorge Lopez i Ana Jara Martinez śpiewali A rodar mi Vida i widać że było to na żywo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ten kawałek brzmi świetnie, raczej trudno byłoby im coś takiego zainscenizować. Po prostu fragmenty, w których wykonują skomplikowane układy taneczne są bardzo dobrze zaśpiewane, stąd moje pytanie. Ale jeśli faktycznie wszystko było na żywo, to można im tylko pozazdrościć talentu.

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.