niedziela, 21 stycznia 2018

Soy Luna 3 - ścieżka dźwiękowa

Nagrania do trzeciego sezonu dobiegły końca, premiera sezonu nastąpi w maju tego roku w Argentynie. Jednak już teraz pojawiają się nowe wiadomości oraz utwory. które znajdą się na ścieżce dźwiękowej 3 sezonu. Dzisiaj przygotowałam dla was dwa utwory, mianowicie " Ya te perdi " i "Power of Music". Po więcej zapraszam do rozwinięcia. 


Ya te perdi 

TEKST 

Sabias que antes nos conocíamos 
Por horas nos mirábamos 
Tu risa lo era todo para mi 
Arriesgarlo todo es lo que siento 
Si he de perder que va a doler 
No te imaginas cuanto, 
Cuanto 

Quedate un momento más aqui 
Por que al fin entendi 
Que contigo detengo el tiempo 
Quedate conmigo, di que si 
Por que al fin entendí 
Que si no ya te perdí

TŁUMACZENIE 

Wiedziałeś, że znaliśmy się wcześniej 
Przez wiele godzin patrzyliśmy na siebie.
Twój uśmiech, był dla mnie wszystkim
Ryzykowałam wszystko, co czułam. 
Zaszkodzi mi, stracenie cię
Nie wyobrażasz sobie jak bardzo
Jak bardzo

Zostań tutaj jeszcze chwilę. 
Bo nareszcie zrozumiałam. 
Z tobą zatrzymuje się czas
Zostań ze mną, powiedz tak
Bo nareszcie zrozumiałam
Bo inaczej stracę cię.




Power of Music

TEKST

Aunque el mundo gire al revés 
Y mis piernas sean de papel
Siento que todo puede cambiar
Hoy es hoy

Escuchar la voz del corazon
Ignorar el odio y el rencor 
Y vivir la vida con amore 
Es mi eleccion 

They offer a culture 
Send all be a stronger 
Nada me podra parar 
Ouh nooh 

They and voice the closer 
My dreams around the corner 
Miro y no hay vuelta atras

I can feel the 
Power of music 

It's the view is taking my song, uhh 
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh 
Al ritmo de esta cancion 

I can feel the 
Power of music 

It's the view is taking my song, uhh 
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh 
Al ritmo de esta cancion 

They and voice the closer 
My dreams around the corner 
Miro y no hay vuelta atras 

I can feel the 
Power of music 

It's the view is taking my song, uhh 
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh 
Al ritmo de esta cancion 

I can feel the 
Power of music 

It's the view is taking my song, uhh 
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh 
Al ritmo de esta cancion

TŁUMACZENIE

Choć świat obraca się do góry nogami 
A moje nogi stają się papierem. 
Czuję, że wszystko może się zmienić 
Dziś to dziś.

Posłuchaj głosu serca 
Zignoruj nienawiść i niechęć. 
Żyć miłością
To mój wybór. 

Oferuje ono kulturę. 
Wysyłaj wszystko, by być silniejsza. 
Nic mnie nie powstrzyma 
Ouh nooh 

Oni są bliższym głosem. 
Moje sny znajdują się za rogiem.
Patrzę, nie ma odwrotu. 

Mogę poczuć 
Siłę muzyki.

Ten widok biorę za moją piosenkę. uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uhh
Do rytmu tej piosenki. 

Mogę poczuć
Siłę muzyki

Ten widok biorę za moją piosenkę, uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uuhh
Do rytmu tej piosenki. 

Oni są bliższym głosem. 
Moje sny znajdują się za rogiem. 
Patrzę, nie ma odwrotu. 

Mogę poczuć 
Siłę muzyki

Ten widok biorę za moją piosenkę, uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uuhh
Do rytmu tej piosenki. 

Mogę poczuć
Siłę muzyki

Ten widok biorę za moją piosenkę, uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uuhh
Do rytmu tej piosenki



JAK WAM SIĘ PODOBAJĄ UTWORY ? 

2 komentarze:

  1. Kiedy będzie post o nowym serialu Es Aillen ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną nie planuje wstawiania takiego typu posta, ponieważ wiadomość o tym że powstanie taki serial jest świeża i nie znane są żadne fakty. Jak sprawa serialu będzie zaawansowana i będzie znana fabuła wtedy post się pojawi.

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.