sobota, 18 listopada 2017

Ruggero Pasquarelli i zespół Piso 21 w piosence Besándote

Znalezione obrazy dla zapytania Ruggero Pasquarelli i Piso 21 

16 listopada na swoim kanale Ruggero Pasquarelli zamieścił nagranie z zespołem Piso 21 w piosence Besandote.Jeśli chcecie wiedzieć więcej zapraszam do rozwinięcia. 


Utwór ma obecnie ok 190 tys. wyświetleń, i dużo pozytywnych komentarzy. Tekst piosenki jest powiązany z tematyką miłosną, więc jest on utworem romantycznym. 

TEKST PO HISZPAŃSKU

Dime si escuché
Me llegó el rumor de que estás sola
Y yo también, bebe
Y yo lo noté
Cuando cruzamos las miradas la noche se puso interesante
Un poco ardiente

Dime si quieres conmigo
Como yo quiero contigo
Y si así lo quisimos
Vamos a darle sentido
Dime si quieres conmigo
Como yo quiero contigo
Y si así lo quisimos
Vamos a darle sentido

Yo besándote
Pa’ que no te sientas sola
Quédate a mi lado ahora (Oh oh ohh)
Yo besándote
Pa’ que no te sientas sola
Quédate a mi lado ahora

Dime si quieres conmigo
Como yo quiero contigo
Y si así lo quisimos
Vamos a darle sentido
Dime si quieres conmigo
Como yo quiero contigo
Y si así lo quisimos
Vamos a darle sentido

Yo besándote
Pa’ que no te sientas sola
Quédate a mi lado ahora (Oh oh oh)
Yo besándote
Pa’ que no te sientas sola
Quédate a mi lado ahora

Dime si quieres que si quieres
Yo quiero que me quieras
No intentemos negar bien sexy bailemos
Ven ven mueve tu cuerpo bonito
Todos los días te necesito
Perdamos los modales ya no llores, my lady
No dejemos que la llama se apague y enciende
Ven ven mueve ese cuerpo bonito
Todos los días te necesito

Yo besándote
Pa’ que no te sientas sola
Quédate a mi lado ahora (Oh oh oh)
Yo besándote
Pa’ que no te sientas sola
Quédate a mi lado ahora

Dime si escuché
Me llego el rumor de que estas sola y yo también
Bebe
Añadir a la playlist
Tamaño
A
A
Tablatura y acordes
Imprimir
Corregir

TEKST W TŁUMACZENIU 

Powiedz mi, czy słyszałaś, 
że dostałem plotki, że jesteś sama 
I ja też, kochanie 
I zauważyłaś to 
Kiedy przemknęliśmy naszym oczom, noc stała się interesująca 
Nieco płomienna

Powiedz mi, jeśli chcesz ze mną być
Jak chcę z tobą 
A jeśli tego chcieliśmy 
Miejmy sens 
Powiedz mi, jeśli chcesz ze mną 
Jak chcę z tobą 
A jeśli tego chcieliśmy 
Zróbmy sens

Całuję cię Więc 
nie czujesz się samotna 
Zostań przy mnie teraz (Oh oh ohh) 
Całuję cię Więc 
nie czujesz się samotny 
Zostań przy mnie teraz

Powiedz mi, jeśli chcesz ze mną 
Jak chcę z tobą 
A jeśli tego chcieliśmy 
Miejmy sens 
Powiedz mi, jeśli chcesz ze mną 
Jak chcę z tobą 
A jeśli tego chcieliśmy 
Zróbmy sens

Całuję cię Więc 
nie czujesz się samotna 
Zostań przy mnie teraz (Oh oh oh) 
Całuję cię Więc 
nie czujesz się sama 
Zostań przy mnie teraz

Powiedz mi, czy chcesz, czy chcesz 
Chcę, żebyś do chcą mnie 
nie starają się zaprzeczyć dobre sexy bailemos 
Przyjdź zobaczyć przenieść ładne ciało 
Każdego dnia trzeba by 
stracić maniery nie płacz, moja pani 
nie niech płomień idzie się i świeci 
Przyjdź zobaczyć ruchy, które ładne ciało 
Każdego dnia potrzebuję cię

Całuję cię Więc 
nie czujesz się samotna 
Zostań przy mnie teraz (Oh oh oh) 
Całuję cię Więc 
nie czujesz się sama 
Zostań przy mnie teraz

Powiedz mi, czy słyszałem, 
że dostałem plotki, że jesteś sam i też 
piję


Jak wam się podoba wykonanie Ruggero ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.