piątek, 20 października 2017

[ You Tube ] Ruggero Pasquarelli w coverze zespołu Benji & Fede

Podobny obraz

Jakiś czas temu Ruggero zamieścił cover piosenki " Tutto per una Ragione " zespołu Benji & Fede. Młody Włoch rozwija się nie tylko w telewizji, ale także w internecie. Jeśli chcecie wiedzieć więcej zapraszam di rozwinięcia. 

Cover do piosenki został dodany przez Ruggero Pasquarelli 17 września, i ma obecnie ponad milion wyświetleń.

Tłumaczenie tekstu piosenki wykonała DarkHeart159. Zakaz kopiowania. 

TEKST PIOSENKI 

Solo poche parole io e te
Non ho avuto occasione, sai com’è
Pensare troppo a volte è un errore
E non mi servono tante parole
Nei tuoi occhi ogni cosa diventa semplice
E quando non mi vedi
Ti guardo ridere
E quando non mi vedi…

Succede tutto per una ragione
E la ragione magari sei tu
Non ho niente da nascondere, e tu?
Succede tutto per una ragione
E la ragione magari sei tu
Non ho niente da promettere
Ma da scommettere con te

Senza effetti speciali io e te
Ma è perfetto il nostro film così com’è
Posso stare a guardarti per ore
E non mi basta sentire l’odore
Nei tuoi occhi ogni cosa sta per succedere
E quando non mi vedi
Ti guardo vivere
E quando non mi vedi…

Succede tutto per una ragione
E la ragione magari sei tu
Non ho niente da nascondere e tu?
Succede tutto per una ragione
E la ragione magari sei tu
Non ho niente da promettere, promettere

L’estate che passa
La nostra risata
La pioggia che cade
La sabbia bagnata
E batte la musica fino al mattino
Ti tengo più vicino
Soltanto stanotte
O tutta la vita
Adesso si corre
Non vedo salita
E batte più forte se resti vicino
Se resti vicino

Succede tutto per una ragione
E la ragione magari sei tu
Non ho niente da nascondere, e tu?
Succede tutto per una ragione
E la ragione magari sei tu
Non ho niente da promettere
Ma da scommettere con te

TEKST W TŁUMACZENIU 

Tak mało słów: ty i ja
Nie miałem okazji, dobrze wiesz
Myślałem o tym dużo i wiem, że
Popełniasz błędy
A nie wystarcza mi już
Tak wiele pytań
W twoich oczach wszystko przewraca się do góry nogami
Gdy na mnie nie patrzysz, widzę, że się uśmiechasz 
Gdy na mnie nie patrzysz...

Stało się to przez wiele powodów, a moim jedynym powodem jesteś tylko ty
Nie mam nic do ukrycia, a ty?

Stało się to przez wiele powodów, a moim jedynym  powodem jesteś tylko ty
Nic nie będę tutaj obiecywał
To co robię jest jedynie dla ciebie

Bez wyjątkowych luksusów, ty i ja
Nasza historia idealna jest taka jaka jest
Mogę być przy twoim boku tysiące godzin
I nie jest to wystarczające, bo ciągle chcę czuć twój zapach
W twoich oczach widzę przyszłość
A gdy na mnie nie patrzysz, widzę, że się uśmiechasz
Gdy na mnie nie patrzysz...

Stało się to przez wiele powodów, a moim jedynym powodem jesteś tylko ty
Nie mam nic do ukrycia, a ty? 

Stało się to przez wiele powodów, a moim jedynym powodem jesteś tylko ty
Nic nie będę tutaj obiecywał
To co robię jest jedynie dla ciebie

Lata, które minęły
Nasze ciągłe radości
Descz, który pada
Zmoczony piasek
Marzę o tej muzyce aż do samego rana
Czuję, że jesteś jeszcze bliżej
I tylko tej nocy lub przez całe życie
Biegnę szybko i nie widzę wyjścia
Czuję cię mocno przy sobie

Stało się to przez wiele powodów, a moim jedynym powodem jesteś tylko ty
Nic nie muszę przed tobą ukrywać, a ty? 

Stało się to przez wiele powodów, a moim jedynym powodem jesteś tylko ty
Nic nie będę tutaj obiecywał, 
To co robię jest jedynie dla ciebie

To co robię jest jedynie dla ciebie.


ORYGINAŁ


Jak wam podoba się wykonanie Ruggero ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.