niedziela, 8 października 2017

[ Soy Luna 2 ] Opracowanie piosenki I’ve got a feeling

Znalezione obrazy dla zapytania Soy Luna 2 I’ve got a feeling

Witajcie moi kochani, na wstępie chciałabym was przeprosić za zaległości jakie zrobiły się na blogu. Niestety jest obecnie rok szkolny, a ja rozpoczęłam właśnie najtrudniejszy rok w moim życiu jakim jest przygotowanie do matury, z tego powodu nie będę często udzielała się na blogu niż raz w tygodniu. Ale do rzeczy. Dzisiaj przygotowałam dla was opracowanie piosenki pt. I've got a feeling. Po więcej zapraszam do rozwinięcia.

Pierwszy raz całego utworu mogliśmy wysłuchać podczas półfinałowego konkursu wrotkarskiego.

TEKST PO HISZPAŃSKU

e siento como el viento
Detras no queda nada
Yo vivo como siento
En libertad, a todo o nada

Vivamos el momento
Tan solo una mirada
Vuela el pensamiento
La partida y la llegada

Hoy la belleza rompió su corteza
Y en su cabeza volo la tristeza
De estar esperando lo que esta pasando

I’ve got a feeling
No se hacia donde
Pero siento que voy
I’ve got a feeling
Y cuando tengo lo que tengo lo doy
I’ve got a feeling
La vida es todo lo que siento que soy
I’ve got a feeling
I’ve got to love

Activo el movimiento
Presiento tu mirada
Es como un sentimiento
Yo vivo, amo y siento

Mis piernas son de fuego
Mi mente conectada
Son mil y un intentos
Y nunca nos detiene nada

Voy, caminando, mirando, parando
Sabiendo que alguien que esta cerca mio
Se encuentra esperando

I’ve got a feeling
No se hacia donde
Pero siento que voy
I’ve got a feeling
Y cuando tengo lo que tengo lo doy
I’ve got a feeling
La vida es todo lo que siento que soy
I’ve got a feeling
I’ve got to love

I’ve got a feeling
No se hacia donde
Pero siento que voy
I’ve got a feeling
Y cuando tengo lo que tengo lo doy
I’ve got a feeling
La vida es todo lo que siento que soy
I’ve got a feeling
I’ve got to love


TEKST PO POLSKU

Czuję się jak wiatr
Nic nie jest zostawione
Żyję jak się czuję
Wolna, wszystko albo nic

Żyjemy tą chwilą
Wystarczy jeden rzut 
Lataj i ciągle myśl
Wyjazdy i przyjazdy

Dziś złamiemy nasze piękno
A w głowie ciągle smutek
Czekając, co się stanie

Mam wrażenie,
To nie jest tak
Ale czuję, że idę
Mam wrażenie,
A kiedy mam, co mam daję
Mam wrażenie,
Życie jest wszystkim co czuję ja 
Mam wrażenie,
Muszę kochać

Aktywny ruch
Czuję oczy twoje 
To jest jak uczucie
Żyję, kocham i czuje

Moje nogi są jak ogień
Mój umysł połączony
Są tysiące i jedna próba
I nigdy nie przestaniemy wierzyć

Idę, pieszo, patrząc, zatrzymując
Wiedząc, że ktoś, kto jest blisko
On czeka

Mam wrażenie,
To nie jest tak
Ale czuję, że idę
Mam wrażenie,
A kiedy mam, co mam daję
Mam wrażenie,
Życie jest wszystkim co czuję ja 
Mam wrażenie,
Muszę kochać

Mam wrażenie,
To nie jest tak
Ale czuję, że idę
Mam wrażenie,
A kiedy mam, co mam daję
Mam wrażenie,
Życie jest wszystkim co czuję ja 
Mam wrażenie,
Muszę kochać

POSŁUCHAJCIE 



JAK WAM PODOBA SIĘ PIOSENKA ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.