środa, 28 czerwca 2017

[ Soy Luna 2 ] Opracowanie piosenki Catch me if you can



Znalezione obrazy dla zapytania Soy Luna 2 Simon i Ambar



Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym opracowaniem piosenki z drugiego sezonu Soy Luny. Utwór Catch me if you can ( tłum. Złap mnie jeśli potrafisz ) pojawi się w drugiej części sezonu. Piosenka została napisana przez Ambar dla bardzo wyjątkowej dla niej osoby. Po więcej zapraszam do rozwinięcia.










Jeśli wierzyć plotkom to Ambar napisała piosenkę Catch me if you can specjalnie dla Simona i wykona ją na jednym z openów. Nie wiadomo, który to będzie odcinek. 
Jeśli chodzi o moją teorię to zakładam, że nie jest to piosenka napisana dla Simona a Ambar zaśpiewa ją w 41 odcinku. Czy jednak mam rację ? Tekst mówi sam za siebie, że Ambar w tym czasie swojego pisania była już z Simonem i zaczęła się zmieniać. Ale może posłuchajcie i wczytajcie się w tekst i sami spróbujcie zinterpretować jej słowa. 

TEKST PO ANGIELSKU 

Let me own the dark
Back to the start
Watching every footstep in front of me
Been chasing fire
Been walking over wire
I see what I wanna see

Going straight to my head
I just can't pretend
What have you done to me?
I was walking the wall
Now I'm a free fall

I'm a runaway
Jumping out of place
Be my parachute
Be my parachute
Throw me in the skies
Nothing left to hide
Just the fireflies

Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can

Hanging by a thread
Pushing back the edge
Tracing words that said
It leads me right back to you
Underneath it all
I may trip and fall
But you're my feather wing
Wouldn't change a thing

Went straight to my heart
Let me out of the dark
What have you done to me?
I was walking the wall
Now I'm a free fall

I'm a runaway
Jumping out of place
Be my parachute
Be my parachute
Throw me in the skies
Nothing left to hide
Just the fireflies

Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can
Catch me catch me catch me if you can

Maybe I should hit the ground
Maybe I mispelled a bound
But I'm not afraid at all
Everybody's dream I reach for this
A leap of faith is worth the risk
But when I am with you I just wanna be free falling

I'm a runaway
Be my parachute

I'm a runaway
Jumping out of place
Be my parachute
Be my parachute
Throw me in the skies
Nothing left to hide
Just the fireflies

Catch me, catch me
Catch me, catch me
Catch me, catch me
Catch me, catch me

TEKST PO POLSKU 

Pozwól mi być właścicielem ciemności
Wróć do początku
Obserwując każdy krok naprzeciw mnie 
Byłeś w pogoni ognia
Chodziliśmy chwilę
Widzę to co chcę widzieć

Dalej wprost do mej głowy
Ja po prostu nie mogę tego ukryć
Co mi zrobiłeś
Chodziłam po ścianie
Teraz swobodnie spadam

Uciekam
Skacząc z miejsca
Bądź mym spadochronem
Bądź mym spadochronem
Wyrzuć mnie do nieba
Nie zwracając uwagi na wysokość
Tylko świetliki 

Złap mnie jeśli potrafisz, złap mnie jeśli potrafisz 
Złap mnie jeśli potrafisz, złap mnie jeśli potrafisz 
Złap mnie jeśli potrafisz, złap mnie jeśli potrafisz 
Złap mnie jeśli potrafisz, złap mnie jeśli potrafisz



Jak wam się podoba utwór ? 



3 komentarze:

  1. http://soylunators.blogspot.com/2017/06/cath-me-if-you-can-opracowanie.html ten oto właśnie blog skopiował waszego posta. Sprawdźcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informację. Niestety ten blog kopiuje nasze każde posty .

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.